در نمایشگاه خودروی چِنگ‌دوی 2019، به صورت رسمی از SWM G05 رونمایی شد.این خودرو دارای 5 رنگ بوده و قیمت آن در محدوده‌ی 69,900 تا 103,000 یوان قرار دارد. اس دبلیو ام G05 طبق پلتفرم G خود، در میان شاسی‌بلندهای سایز متوسّط تا بزرگ قرار می‌گیرد و از موتور 2.0 لیتری یا 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد. پیش‌بینی می‌شود که این خودرو در سپتامبر عرضه شود.

این خودرو هنوز توسط شرکتی در ایران ارائه نشده است، اما به محض ارائه می توانید اقدام به خرید قسطی این خودرو در سپند خودرو کنید. در حال حاضر مدل های دیگر این شرکت جهت خرید اقساطی قابل ارائه هستند. برای خرید اقساطی خودرو میتوانید از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید..

SWM زمانی یه برند موتورسیکلت در ایتالیا بود که بعدها و در سال 2014، توسّط یک شرکت چینی خریداری شد. SWM موتورز مدل‌های متعدّدی را در بازار چین عرضه کرده است که همه‌ی آنها از دسته‌ی شاسی‌بلندها بوده‌اند؛ مثل SWM G01، SWM X3 و X7. SWM G05 نیز، بین G01 و X3 قرار می‌گیرد.

طراحی SWM G05

طراحی بیرونی SWM G05

SWM G05 تابع آخرین زبان طرّاحی خانواده‌ی SWM بوده و مدلی مشابه G01 دارد. استایل کلّی اتومبیل، ظاهری شیک داشته و خطوط صاف جالبی روی بدنه‌ی آن دیده می‌شود. یکی از این خطوط، از کنار چراغ‌های جلو تا کنار چراغ‌های عقب کشیده شده‌اند و اتومبیل را جمع‌وجورتر نشان می‌دهند.

طراحی بیرونی SWM G05

نکته‌ی برجسته‌ی قسمت عقب، چراغ‌های محبوبِ صفحه‌ای آن است که اتومبیل را قابل شناسایی‌تر می‌کند. به لحاظ اندازه‌ی بدنه، طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب، 4710، 1855 و 1770 میلی‌متر است، فاصله‌ی بین دو محور، 2750 میلی‌متر بوده و حجم صندوق عقب می‌تواند به 1920 لیتر افزایش پیدا کند.

طراحی داخلی SWM G05

در قسمت داخل، SWM G05 یک طرّاحی کاملاً جدید را بکار گرفته است که به وضوح، متفاوت از SWM G01 است. یکی از ویژگی‌های آن، کنسول مرکزی آن با صفحه نمایش 12 اینچی است.

تجهیزات SWM G05

به لحاظ تجهیزات فنّاوری، SWM G05 به سیستم شبکه‌ی خودرویی E-go 3.0 مجهّز شده و شامل سیستم کنترل صدای هوشمند، رابط کاربری پرستاره‌ و جذّاب، سیستم نمایش ابزارِ LCD و… است. خروجی هوای سیستم‌های تهویّه، با ترکیبی از قطعات از جنس کروم، شکلی عمودی به خود گرفته‌اند که جلوه‌ی ظاهری فوق‌العادّ‌ه‌ای دارد. به لحاظ ویژگی‌های امنیّتی، سیستم پیشرفته‌ی همیار راننده (ADAS)، سیستم ترمز اتوماتیک (AUTOHOLD)، کیسه‌های هوای جانبی و تصاویر 360 درجه‌ی پانوراما، همگی روی سیستم SWM G05 دیده می‌شوند.

مشخصات فنی SWM G05

به لحاظ قدرت، SWM G05 در دو نوع موتورِ 2.0 لیتری و 1.5 لیتری توربو عرضه خواهد شد که که موتور 1.5 لیتری، حدّاکثر قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون‌متری را تولید می‌کند. از نظر گیربکس، مدل 1.5 لیتری در دو نوع 6 سرعته‌ی دنده‌ای و 6 سرعته‌ی اتومات در دسترس خواهد بود. گیربکس دنده‌ای 6 حالته، ساختِ Dongan است. مدل 2.0 لیتری تنها به صورت دنده‌ای و با گیربکس 5 سرعته‌ی معمول کار خواهد کرد. در قسمت شاسی نیز، از سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و سیستم‌ تعلیق غیرمستقلِ پرتو پیچشی در عقب استفاده می‌شود.

درباره برند SWM موتورز

SWM یک برند موتورسیکلت‌سازی در ایتالیا بود که در سال 2014،‌ یک شرکت خصوصی چینی به نام هولدینگ شینرای (Shineray) برای خرید SWM به ایتالیا رفت و یک مرکز طرّاحی خودرو نیز، در میلان ایتالیا تأسیس کرد. ناگفته نماند که خودروهای SWM را افراد زیادی در چین نمی‌شناختند؛ حتّی موتورسیکلت‌های آفرود مشهور آن را! برای چنین برند به ظاهر مشهوری در اروپا، پایه‌ای در چین وجود ندارد. به هر حال، اگرچه SWM ریشه‌ای ایتالیایی دارد ولی، به یک شرکت خودروسازیِ چینی تبدیل شده است.

در سال 2017، SWM موتورز رئیس سابق بخش کیفیّت شرکت BMW، یعنی فرانس گورمان را، به عنوان مشاور کیفیّت برای SWM موتورز استخدام کرد تا کیفیّت سیستم آن را بهبود دهد. در پایان سال 2017، SWM موتورز طرّاح ارشد سابق بخش اروپای تویوتا و طرّاح ارشد آئودی، یعنی کُوُس سوتیریوس (Kovos Sotirios) را نیز، در سمت مدیر طرّاحی در مرکز طرّاحی SWM موتورز استخدام کرد و او را مسئول کارهای طرّاحی مدل کرد.

فروش SWM G05

سپند خودرو در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت و متانسب با نیاز مشتریان عزیز، شرایط مناسبی برای خرید اقساطی انواع خودرو از جمله خودرو های اس دبلیو ام فراهم کند. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط ویژه فروش اقساطی خودروهای چینی در سپند خودرو همین حالا با شماره 02191072104 تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش مشتاق شنیدن صدا گرم شما و ارائه اطلاعات لازم در مورد شرایط فروش اقساطی اس دبلیو ام G05 با تحویل فوری هستند.