بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی جک

فروش اقساطی جک

کمپانی جی ای سی (JAC) که به اختصار جک خوانده می‌شود، فعالیت خود را از سال ۱۹۶۴ در کشور چین و از طریق همکاری با شرکت هیوندا آغاز کرد. این شرکت خودروسازی در زمینه تولید انواع خودروهای سواری، وانت، کامیون، اتوبوس و تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی فعالیت دارد. مونتاژ، عرضه و پشتیبانی خودرو‌های جک در ایران توسط شرکت کرمان موتور صورت می‌گیرد. خودروهای  JAC S3، JAC S5، JAC J4 از طریق شرکت کرمان موتور تولید و مونتاژ و به بازار ایران عرضه می‌شوند. شرایط خرید خودرو قسطی انواع مدل‌های جک در سپند خودرو برای مشتریان فراهم شده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات جک

برند بزرگ جک در‌حال‌حاضر در بیش از ۱۳۰ کشور از جمله ایران نمایندگی دارد. این کمپانی برای تولید محصولات خود از انواع مختلفی از موتورهای مختلف، از موتورهای بنزینی گرفته تا موتورهای دیزلی، الکتریکی و هیبریدی استفاده می‌کند. برند جک در تولید انواع خودروهای خود به رعایت استانداردهای بین‌المللی آلایندگی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. به‌عنوان مثال ماشین JAC S5 با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید می‌شود. این عدد در تولید جک J4 به سطح یورو ۴ رسیده است.

استفاده از این استانداردها نشان‌دهنده تعهد شرکت JAC Motors به حفاظت از محیط زیست و تولید خودروهایی با آلایندگی کمتر است. همچنین در این راستا و به‌منظور حفاظت از محیط‌زیست این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی دارد. با شرایط اقساطی کرمان موتور می‌توانید خودروهای مورد‌نظر را از میان محصولات خریداری کنید.

محصولات شرکت خودروسازی جک چگونه وارد بازار ایران شدند؟‌

محصولات برند JAC توسط شرکت خودروسازی کرمان موتور در ایران معرفی و به بازار عرضه شده است. این همکاری از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و کرمان موتور شروع به واردات و مونتاژ محصولات JAC در ایران کرد. خودروی سواری جک J5 اولین محصولی بود که به بازار ایران وارد شد. پس از آن مدل‌های دیگری از جمله جک S5، S3، J5، J4، J3،‌ S2، S7، جک s5 فیس لیفت و جک K7 توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ و به بازار عرضه شدند. کرمان موتور با استفاده از تجهیزات و فناوری JAC، خودروها را در ایران مونتاژ و به فروش می‌رساند. در سپند خودرو مشتریان علاوه‌بر محصولات جک، امکان خرید قسطی انواع خودروهای چینی باکیفیت همچون خرید قسطی هایما را خواهند داشت.

نحوه خرید محصولات جک

کرمان موتور به‌عنوان نماینده رسمی JAC در ایران، محصولات این برند را از طریق شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سراسر کشور به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور، اطلاعات مورد‌نیاز در مورد محصولات JAC را کسب و خودرو مورد‌نظرشان را خریداری کنند.

کرمان موتور همچنین امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی کرمان موتور، محصولات موجود را مشاهده کرده و خودرو مورد‌نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. در این روش مشتریان امکان مقایسه مدل‌های مختلف و انتخاب بهترین گزینه بر‌اساس نیاز و بودجه خود را دارند. برای مصرف شهری خرید لیزینگی ایران خودرو نیز یک گزینه‌های پرطرفدار در سراسر ایران است.

خدمات پس از فروش جک در ایران

محصولات برند جک توسط نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در ایران عرضه می‌شوند و خدمات پس از فروش مناسبی نیز به مشتریان ارائه می‌دهند. نمایندگی‌های کرمان موتور در سراسر ایران شعبه دارند. با مراجعه به این نمایندگی‌های مجاز می‌توانید از خدمات پس از فروش محصولات جک بهره‌مند شوید. این نمایندگی‌ها با هدف جذب رضایت مشتریان روز‌به‌روز در حال افزایش هستند. حتی اگر از طرح فروش اقساطی خودروهای چینی ماشین خود را خریداری کرده باشید، امکان استفاده از این خدمات را خواهید داشت. اجرت اولین سرویس هر خودرو مطابق با شرایط اعلام شده در دفترچه گارانتی خودرو رایگان است. براساس تعهدات، گارانتی ایرادهای کیفی ناشی از طراحی، تولید، مونتاژ، مواد اولیه قطعات یا سیستم‌های موجود در خودرو را پوشش می‌دهد.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران