بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی چانگان

فروش اقساطی چانگان

کمپانی خودروسازی چانگان جزو چهار خودروساز بزرگ کشور چین و بزرگترین برند خودروساز در این کشور می باشد. اگر محصولاتی که این شرکت با همکاری دیگر خودروسازان بزرگ تولید می کند را نادیده بگیریم چانگان از لحاظ تولید و فروش اقساطی، میان برندهای چینی مقام اول را کسب می کند.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

این شرکت تنها برند خودروساز چینی می باشد که مجموع تولید و فروش آن از مرز 10 میلیون دستگاه خودرو هم گذر کرده و حجم تولید و فروش خودروهای سواری آن در سال بالاتر از یک میلیون دستگاه می باشد، با توجه به تمامی این دلایل چانگان در بین برندهای خودروسازی چین مقام اول را کسب کرده است.

در حال حاضر آمار دارندگان خودروهای این کمپانی بالاتر از 12 میلیون نفر می باشد و می توان گفت بزرگترین گروه برند چینی است. بر اساس گزارشات اعلام شده این گروه خودروسازی دارای سرمایه گذاری مشترک با شرکت های فورد، پژو، مزدا، سیتروئن، سوزوکی و جی ام سی است، همچنین این برند صاحب برند “نیو بنی” است که با جوینت ونچر خودروی چانگان-سوزوکی را تولید می نماید. از این کمپانی می توان به عنوان تنها برند چینی نام برد که خودروهایش را شرکت های دیگری مانند سوزوکی یا پی اس آ در خارج از چین نیز تولید می کنند اما تحویل فوری خودرو تنها در تعداد معدودی از شرکت ها انجام می شود.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران