بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی تویوتا

فروش اقساطی تویوتا

تویوتا یک کمپانی ژاپنی و از برجسته‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان است که فعالیت خود را از سال ۱۹۳۷ آغاز کرد. این کمپانی در عرصه تولید و عرضه انواع خودروهای سواری سدان و شاسی بلند، خودروهای ایمنی، خودروهای هیبریدی و الکتریکی، کامیون و اتوبوس‌ها، موتورسیکلت‌، قطعات خودرو و در زمینه تحقیق و توسعه فناوری‌های مرتبط با خودرو فعالیت می‌کند. فروش و مونتاژ برخی از محصولات تویوتا از سال ۱۳۵۳ توسط شرکت ایرتویا به‌عنوان نمایندگی فروش محصولات این شرکت در ایران آغاز شد. سپند‌خودرو امکان خرید خودرو اقساطی و محصولات تویوتا برای مشتریان ایرانی را فراهم کرده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات تویوتا

شبکه توزیع و نمایندگی محصولات تویوتا در بسیاری از کشورها از جمله ایران مشغول به فعالیت هستند. برای ساخت خودروهای تویوتا این کمپانی از انواع موتورهای بنزینی، دیزلی، موتورهای هیبریدی و الکتریکی استفاده می‌کند. موتورهای بنزینی تویوتا با راندمان بالا و کاهش مصرف سوخت معروف هستند. موتورهای دیزلی نیز برای افرادی که به دنبال کارایی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت هستند، طراحی شده‌اند. تویوتا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای هیبریدی جهان، از تکنولوژی هیبریدی برای افزایش کارایی سوخت و کاهش انتشارات آلاینده در مدل‌هایی مانند تویوتا پریوس (Toyota Prius) و تویوتا کمری هیبریدی (Toyota Camry Hybrid) استفاده می‌کند.

به‌منظور کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست، اکثر خودروهای تویوتا مانند انواع کیا شاسی بلند با استاندارد آلایندگی یورو ۴ و یورو ۵ تولید می‌شوند. کمپانی تویوتا در تلاش است تا با بهبود استانداردهای آلایندگی، خودروهایی تمیزتر و مطابق با استاندارد آلایندگی ۶ تولید کند.

نحوه ورود محصولات تویوتا به بازار ایران

شرکت ایرتویا از سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و به‌عنوان نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران شناخته می‌شود. این شرکت کلیه خدمات مربوط به فروش و پشتیبانی از محصولات تویوتا را بر‌عهده دارد. همچنین مونتاژ کامیون‌های تویوتا، فروش قطعات یدکی و خدمات پس از فروش فعالیت‌های دیگر این شرکت را تشکیل می‌دهند. توجه داشته باشید که شرکت ایرتویا فقط وارد‌کننده محصولات تویوتا است و مونتاژ خودروهای این کمپانی در ایران صورت نمی‌گیرد. در طرح فروش اقساطی سپند‌خودرو می‌توانید با طرح خودرو اقساطی مدیران خودرو و بهمن موتور انواع خودروهای چینی، کره‌ای و ژاپنی را خریداری کنید.

نحوه خرید خودروهای تویوتا

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصار تویوتای ژاپن در ایران است که در زمینه فروش خودروهای تویوتا و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت فعالیت می‌کند. در مجموعه سپند‌خودرو علاوه‌بر خرید نقدی، شرایط فروش اقساطی تویوتا و فروش اقساطی هیوندا برای مشتریان در سراسر ایران فراهم شده است. از طریق سایت سپند‌خودرو امکان خرید قسطی انواع مدل‌های تویوتا هم‌چون تویوتا CHR هیبریدی،‌ جی تی 86،‌ تویوتا لندکروز، پرادو،‌ راو 4 تویوتا CHR، یاریس، پریوس، تویوتا هایلوکس، انواع تویوتا کرولا و کمری و تویوتا FJ کروزر را خواهید داشت.

خدمات پس از فروش تویوتا در ایران

هم اکنون نمایندگی‌های مجاز ایرتویا در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند. شرکت ایرتویا مجموعه‌ای از خدمات پس از فروش هم‌چون نوبت‌دهی اینترنتی، امداد جاده‌ای، مشاهده فاکتور قطعات و خدمات، سرویس فنی و گارانتی و خدمات سرویس در محل را به همه صاحبان خودروهای تویوتا ارائه می‌دهد.

خودروهای تحت پوشش گارانتی، خدماتی هم‌چون حمل خودرو در شهر، حمل خودرو در جاده و تعویض باطری و تست فیوز را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با‌توجه‌به تسهیلات ویژه سپند‌خودرو برای فروش اقساطی ماشین‌های چینی، کره‌ای و ژاپنی خیالتان از بابت منصفانه بودن قیمت ماشین سانگ یانگ، محصولات تویوتا و کیا راحت است.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران