بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی هایما

فروش اقساطی هایما

کمپانی چینی هایما یکی از شرکت‌های تابعه گروه فاو است که اتومبیل‌های سواری و مینیاتوری را با برند هایما به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با سرمایه‌گذاری مشترک کمپانی مزدا تاسیس شده و محصولات آن به‌تازگی توسط ایران خودرو به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند. در واقع انواع خودروهای هایما اکنون توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ و در بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید ماشین اقساطی چینی، محصولات این کارخانه از جمله هایما S7، هایما اس 8 و هایما s5 را از سپند خودرو با تسهیلاتی ویژه خریداری کنید.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات هایما

برند هایما، یکی از شرکت‌های خودروسازی معتبر و پیشرو چینی است که در حال حاضر نمایندگی‌های فروش خود را در کشور ایران دارد. هم‌چنین این شرکت خودروسازی در بازارهای مختلف جهان از جمله خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اروپا نیز حضور فعال دارد. هایما تلاش دارد تا محصولاتی با‌کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی آلایندگی تولید کند. این شرکت در زمینه‌های پژوهش و توسعه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد؛ بدین‌ترتیب سعی می‌کند خودروهایی به‌روز و مطابق با استانداردهای روز دنیا و نیازهای کاربردی تولید کند.

هایما با توجه به تکنولوژی‌های نوین و نیاز بازار، اقدام به تولید انواع خودروهای لوکس و کراس اوورهای مدرن کرده است. برخی از مدل‌های معروف هایما شامل Haima S7،Haima M8، Haima V70 و Haima M3 می‌شوند. همچنین این شرکت در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی نیز فعال بوده و مدل‌هایی همچون Haima Aishang EV را به بازارهای داخلی و خارجی چین عرضه کرده است. در‌صورتی‌که قصد خرید خودروهای چینی را دارید، سپند خودرو این امکان را برای شما فراهم آورده تا قیمت خودرو چینی هایما را به‌صورت آنلاین مورد‌بررسی قرار داده و برای خرید اقساطی آن اقدام کنید.

محصولات هایما چگونه وارد بازار ایران شدند؟‌

شرکت خودروسازی هایما از طریق توافقات و همکاری‌های تجاری با شرکت‌ ایران خودرو وارد بازار ایران شد. این توافقات به‌منظور توسعه بازار و افزایش فروش محصولات هایما در ایران به امضا رسیده‌اند. در حال حاضر نیز مدل‌های مختلف هایما به شکل مونتاژ CKD یا SKD (سیستم‌های نصب آماده و یا کیت‌های نصب کامل) در بازار ایران به فروش می‌رسند. همچنین برخی از خودروهای هایما به‌صورت کاملا ساخته شده (CBU) نیز وارد بازار ایران شده‌اند.

ویژگی‌هایی همچون کیفیت ساخت، طراحی مدرن، امکانات رفاهی و ایمنی خودروهای هایما باعث موفقیت این برند در بازار ایران شده است. همچنین قیمت مناسب برای فروش اقساطی هایما اس 8 و سایر مدل‌های این برند نیز از عوامل دیگری محسوب می‌شود که موجب جذب مشتریان ایرانی شده‌ است.

نحوه خرید محصولات هایما

شرکت ایران خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در ایران، در قالب توافقاتی با شرکت هایما چین، به مونتاژ برخی از محصولات این برند می‌پردازد. خرید محصولات هایما به‌صورت نقدی یا اقساطی با شرایط متفاوت انجام می‌گیرد. مشتریانی که تمایل به خرید خودروهای هایما از ایران خودرو دارند، می‌توانند از طریق شبکه گسترده نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های این شرکت اقدام به خرید کنند. همچنین، اطلاعات مربوط به مشخصات فنی و قیمت ماشین قسطی ایران خودرو و هم‌چنین خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژ شده در سایت رسمی ایران خودرو قابل دسترسی است. در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های ایران خودرو، مشتریان می‌توانند با مراجعه حضوری یا اینترنتی، از شرایط فروش، نحوه پرداخت و تحویل خودرو نیز آگاه شوند.

خدمات پس از فروش خودروهای هایما در ایران

برند هایما با هدف رفع سریع مشکلات و ارتقا رضایت‌مندی مشتریان، تلاش‌های قابل‌توجهی در زمینه توسعه و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خود انجام داده است. خدمات پس از فروش خودروهای هایما در ایران توسط شبکه‌ای از نمایندگی‌ها و مراکز خدماتی ارائه می‌شود. این خدمات شامل گارانتی، تعمیرات، نگهداری دوره‌ای، و تأمین قطعات یدکی می‌شود.

خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های خودروهای هایما در ایران شامل چند بخش مهم است. ابتدا، گارانتی استاندارد که معمولاً برای یک دوره زمانی معین (مثلاً ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر) ارائه می‌شود و شامل تعمیرات رایگان و تعویض قطعات خراب است. بخش دوم نیز مربوط به سرویس‌های دوره‌ای و نگهداری است که به مشتریان کمک می‌کند تا خودروهایشان را در بهترین وضعیت نگه دارند.

برای استعلام قیمت و اطلاع از جزئیات طرح‌های فروش خودرو ایرانی و چینی و هم‌چنین خدمات پس از فروش حتما به نمایندگی‌های معتبر این برند مراجعه کنید. کارشناسان حاضر در نمایندگی‌‌ها کلیه شرایط فروش اقساطی کرمان موتور، ایران خودرو، بهمن موتور و سایر شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو را در اختیار شما عزیزان قرار می‌‌دهند.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران