بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی فردا موتورز

فروش اقساطی فردا موتورز

شرکت صنایع اتومبیل‌سازی فردا، معروف به فردا موتورز یا FMC، یک شرکت خودروسازی ایرانی است که در سال 1392 تاسیس شد. این شرکت زیرمجموعه‌ای از گروه تجاری گلستان است. در ابتدا، فردا موتورز محصولات خود را از ایران خودرو برون‌سپاری کرده و اولین محصولات تولیدی آن‌ها شامل سمند و پژو پارس بودند که در کارخانه‌ای در استان سمنان تولید می‌شدند. سپس این شرکت با تولید و عرضه ام‌جی آرایکس۵ شروع به همکاری با شرکت‌های دیگر کرد، اما با گذشت زمان این همکاری با سایک موتور قطع شد. هم‌اکنون نیز خودروهای فردا موتورز با طرح فروش اقساطی خودروهای چینی در بازار ایران با تسهیلاتی ویژه عرضه می‌شوند.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات شرکت خودروسازی فردا موتورز

پس از تولید سمند و پژو پارس در سال 1396 فعالیت اصلی فردا موتورز به سمت مونتاژ و عرضه خودروهای چینی تغییر یافت. این شرکت ابتدا با مونتاژ ام جی RX5 شروع کرد و پس از آن به مونتاژ محصولات دانگ فنگ، از جمله دانگ فنگ فنگ ژینگ SX6 و دانگ فنگ فنگ ژینگ جینگی X5 روی آورد​​. اولین خودرو، دانگ‌فنگ فنگ‌شینگ SX6، در اواخر سال 1398 با نام فردا SX6 وارد بازار ایران شد. سپس این شرکت محصولات همچون  فردا sx5،  و چانگان آلسوین با نام و FARDA 511 را نیز عرضه کرد.

در سال 1400، فردا موتورز ون FMC M4 را معرفی کرد که بعدها نامش به سوبا M4 تغییر یافت. این خودرو در اصل نمونه ری‌بج شده دانگ فنگ فورتینگ یات است. همچنین در سال 1401، شرکت FMC دومین خط تولید خود را با در اختیار گرفتن خط تولید زاگرس خودرو در بروجرد به راه انداخت​​​​​​​​.

خط تولید و مونتاژ محصولات شرکت FMC

از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، فردا موتورز توانست با خظ تولید پیشرفته و مدرن خود حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند؛ در حالی که ظرفیت اسمی این شرکت خودروسازی ۱۲۰ هزار دستگاه است​​. شرکت خودروسازی فردا موتورز فعالیت‌های تولید و مونتاژ خودرو را در استان‌های مختلفی انجام می‌دهد. به‌عنوان مثال خط تولید فردا موتورز در سمنان قادر به تولید همزمان سه مدل خودروی FMC SX5، FMC T5 و خودروی لوکس سوبا M4 است​​. تولید و رنگ‌آمیزی بدنه خودروها نیز در یکی از کارخانه‌های شرکت FMC در شهر بروجرد انجام می‌شود که از خط رنگ پیشرفته‌ای برخوردار است.

بدنه‌های خودروهای فردا موتورز پس از رنگ‌آمیزی در بروجرد، به خط تولید فردا موتورز در سمنان منتقل می‌شوند تا در آن جا فرآیند تولید خودروها تکمیل شود​​. خط تولید فردا موتورز در سمنان در حال حاضر در یک شیفت کاری فعال است و توان تولید روزانه 50 واحد خودرو را دارد. با گسترش اهداف شرکت و فعال‌سازی بیشتر کارخانه بروجرد، انتظار می‌رود که ظرفیت تولید فردا موتورز افزایش یابد​​. در حال حاضر کلیه محصولات شرکت FMC همچون طرح فروش کرمان موتور اقساطی، با تسهیلاتی ویژه و طرح فروش اقساطی فردا موتورز در سپند خودرو عرضه می‌شوند.

نحوه خرید محصولات شرکت فردا موتورز

فرصت خرید محصولات شرکت FMC به دو شکل نقدی و اقساطی برای علاقه‌مندان مهیا شده است. شرکت فردا موتورز برنامه‌های پیش فروش محصولات خود را در زمان‌های مشخص اجرا می‌کند. ثبت نام برای خرید خودروهای فردا موتورز نیز ممکن است در چارچوب برنامه‌های ویژه‌ای مانند ثبت نام ویژه منتخبین در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام شود. این ثبت نام‌ها معمولاً در بازه‌های زمانی مشخصی برگزار می‌شوند​​.

امکان خرید ماشین خارجی اقساطی که در ایران مونتاژ می‌شوند (محصولات فردا موتورز)، در سپند خودرو فراهم شده است. با خرید محصولات این شرکت خودروسازی از سپند خودرو می‌توانید از تسهیلاتی ویژه همچون پرداخت اقساط بلند‌مدت و تحویل فوری بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی فردا موتورز

شرکت خودروسازی فردا موتورز، به‌عنوان یکی از فعالان صنعت خودرو در ایران، خدمات پس از فروش گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از شبکه‌ای از نمایندگان رسمی در سراسر ایران، خدمات پس از فروش مناسب خودروهای تولیدی خود همچون فردا 511 را عرضه می‌کند. این شرکت برای عرضه خدمات پس از فروش شبانه‌روزی از بسترهای آنلاین و خدمات نوینی مانند Plus Home Service بهره می‌برد تا خدمات رسانی متمایزی به مشتریان خود ارائه دهد.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران