خودرو فردا511 کارخانه فردا موتورز یکی دیگر از محصولات چینی بازار خودرو ایران بعد از دور جدید تحریم‌ها است. خودرو 511 جدیدترین محصول گروه خودروسازی فردا موتورز، در بهار 1400 رونمایی شد. فردا موتورز بعد از دو خودرو شاسی‌بلند و کراس‌اوور SX5 و SX6 تصمیم به تولید یک سدان با قیمت مناسب‌ گرفت و در همین راستا مدل FARDA 511 را روانه بازار کرد. فردا موتورز برای تولید این ماشین نیز مانند سایر محصولات خود سراغ یک خودرو چینی رفته و بعد از پشت‌سر گذاشتن مراحل مونتاژ و ساخت، شروع به عرضه آن کرده است. البته همچنان شرایط فروش اقساطی sx5 و SX6 وجود دارد.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی فردا 511

مهندسین چینی با بکاری‌گیری خطوط مینیمال و ساده در قسمت کناری خودرو انحناء خوبی را به وجود آورده‌اند. چراغ‌های کشیده در کنار سپر و هواکشی که به واسطه سه خط موازی ظاهر خوبی پیدا کرده و نمایی چشم‌گیر و البته مدرن به خودرو داده است. فرم چراغ‌ها در نمای عقب کاملا متناسب با جلو ماشین طراحی شده است تا شاهد هماهنگی و هارمونی خوبی بین نمای عقب و جلو باشیم. طراحی صندوق عقب و شکل سپر این قسمت با سادگی انجام شده است. در مجموع باید گفت که خودرو مدل 511 گروه خودروسازی فردا از نظر طراحی بیرونی یکی از زیباترین خودروهای رنج قیمتی خود محسوب می‌شود.فروش اقساطی ماشین فردا 511 فردا موتورز

درباره طراحی داخل فردا 511

برای کنسولی میانی خودرو 511 یک صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده که در میانه داشبورد قرار گرفته است و کاملا یادآور محصولات بی ام و است. در زیر مانیتور دریچه‌های تهویه قرار دارد و دکمه آبی رنگ خاموش و روشن کردن سیستم صوتی نیز در قسمت پایین این دریچه‌ها تعبیه شده است. غربیلک فرمان مدل D-Cut خودرو 511 فردا، ساختار خوبی دارد و به اصطلاح خوش دست است.

روی بدنه فرمان دکمه‌های کنترلی قرار گرفته که ظاهری مدرن‌تری ایجاد کرده‌اند. هرچند طراحی پشت آمپر خودرو ساده است، اما هارمونی خوبی با فضای کلی کابین دارد. یکی از نکات مثبت کابین 511 جا دار بودن آن به‌عنوان یک سدان است و سرنشینان جلو و عقب فضای کافی برای راحت نشستن در اختیار دارند. در مجموع خودرو 511 فردا موتورز یک کابین مدرن و دوست‌داشتنی دارد که حس خوبی را به راننده و سرنشینان القا خواهد کرد.

طراحی داخلی و کابین خودرو فردا 511

بررسی مشخصات فنی سدان فردا 511

خودرو 511 فردا یک پیشرانه 1480 سی‌سی با تنفس طبیعی توان تولید 106 اسب‌بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این سدان شرقی مجهز به یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک دو کلاچه شده تا وظیفه انتقال نیروی به چرخ‌های جلو را داشته باشد. خوشبختانه برخلاف بسیاری از خودروهای چینی بازار که گیربکس مدل CVT دارند، ماشین FMC 511 یک گیربکس DCT دارد تا چابکی و سرعت عکس‌العمل خوبی داشته باشد.

مصرف سوخت ترکیبی 511 فردا 6.2 در هر صد کیلومتر اعلام شده که عدد قابل قبولی است. همچنین مصرف سوخت شهری این خودرو 8.4 لیتر و در جاده 4.9 لیتر است. ترمز عقب این خودرو از نوع کاسه‌ای و ترمز جلو آن از نوع دیسکی است که با توجه به سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب، می‌توان انتظار هندلینگ قابل قبولی را از فردا مدل 511 داشت.

سیستم تعلیق خودرو فردا 511

برای سدان جمع و جور فردا 511 با 5 دنده دوکلاچه با حالت اسپرت و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو در بخش سیستم تعلیق و فرمان، تعلیق جلو مک فرسون و تعلیق عقب میله پیچشی، طراحی شده است.

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل فردا 511

طراحان سدان فردا 511 برای بخش تجهیزات ایمنی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه‌هوا، ترمز ABS، EBD و BAS، سنسور باد تایر، دوربین عقب با خطوط پارک متغیر، سنسور پارک عقب و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان را تدارک دیده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اتومبیل  فردا 511، از شرایط فروش اقساطی ماشین سپند خودرو استفاده کنید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های فردا 511

یکی از نکات مشترک و البته مثبت خودروهای چینی، وجود امکانات رفاهی قابل توجه در این خودروها است. ماشین 511 فردا موتورز آپشن‌هایی نظیر: تهویه الکتریکی، باز شدن درب صندوق‌عقب از روی ریموت، فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، چراغ مشایعت تا منزل، ایزوفیکس صندلی‌ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، بلوتوث و قابلیت نمایش صفحه تلفن‌همراه روی نمایش‌گر خودرو دارد.

دنده خودرو فردا 511، فروش اقساطی فردا 511

شما می‌توانید کراس اوور فردا 511 را با شرایطی فوق‌العاده هم‌چون امکان تحویل فوری و اقساط بلند‌مدت منعطف ۱۵ تا ۳۰ ماهه از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از  شرایط اقساطی فردا موتور  با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در تماس باشید.