خودرو فردا T5، یک کراس‌اوور بلند جمع‌وجور چینی برند دانگ فنگ است که توسط گروه خودروسازی فردا موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. این مدل با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری میتسوبیشی، قادر است 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. توان تولیدی توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، که این گیربکس به دلیل استهلاک پایین‌تر در مقایسه با گیربکس‌های دو کلاچه و CVT، یکی از کم‌دردسرترین گیربکس‌های اتوماتیک جهان به شمار می‌رود​​​​. با استفاده از امکان فروش اقساطی دانگ فنگ در سپند خودرو می‌توانید به‌راحتی فردا T5 را خریداری کنید.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی فردا T5

طراحی بیرونی این خودرو با خطوط و انحناهای بدنه جذابیت خاصی به آن بخشیده و همراه با ارتفاع بلند و نمای کناری، ظاهری شکیل و دوست‌داشتنی به ویژه برای بازار ایران ایجاد کرده است. اندازه رینگ و تایرهای R18-215/65 و نوع شاسی یکپارچه از سایر ویژگی‌های ظاهری این خودرو است که به آن استحکام و زیبایی می‌بخشد​​​​.

درباره طراحی داخلی خودرو فردا T5

در فضای داخلی، فردا T5 کنسول میانی و داشبورد مدرن، کلیدهای پیانویی و صفحه‌نمایش عمودی 12 اینچی با وضوح نمایش بالا دارد. طراحی داخلی با استفاده از متریال مناسب و توجه به جزئیات، نظیر دوخت روی داشبورد و نوارهای قرمز رنگ روی صندلی‌ها، کیفیت و زیبایی را به همراه دارد. فضای کابین برای سرنشینان مناسب است، به ویژه با‌توجه‌به طول 4.5 متری خودرو که فضای کافی برای 3 بزرگسال را فراهم می‌کند.

بررسی مشخصات فنی فردا T5

فردا T5 یک خودرو کراس‌اوور جمع‌و‌جور چینی است که با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ ساخت میتسوبیشی تجهیز شده است و قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر تولید می‌کند. این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز به مبدل گشتاور، قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ این امر به کم‌دردسر بودن گیربکس و استهلاک کمتر نسبت به گیربکس‌های دو کلاچه و CVT موثر خواهد بود. فردا T5 با وزن 1575 کیلوگرمی خود، ظرف مدت 12 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از لحاظ مصرف سوخت نیز با مصرف ترکیبی 7.4 لیتر در هر 100 کیلومتر، عملکردی اقتصادی را ارائه می‌دهد​​​​.

همچنین می‌توانید مشخصات سایر خودروهای فردا موتورز ازجمله سوبا m4 را برای تصمیم‌گیری بهتر مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از شرایط اقساطی سوبا m4 می‌توانید وارد بخش محصولات فردا موتورز در سایت شوید.

شاسی فردا T5

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل فردا T5

فردا T5 از لحاظ ایمنی با تجهیزات متعددی از جمله 6 ایربگ ایمنی برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سامانه اتوهلد، سیستم هشدار تصادف از جلو، سامانه هشدار حرکت بین خطوط، ترمز کمکی و حسگر فشار باد تایرها عرضه شده است. با این حال، در تست تصادف موسسه چینی سی انکپ، فردا T5 تنها سه ستاره ایمنی کسب کرده که آن را در رده متوسط به بالا از لحاظ سطح امنیت قرار می‌دهد. این در حالی است که بسیاری از رقبای این شاسی بلند چینی موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده‌اند.

برخی از افراد خودرو T5 از فردا موتورز را هم‌رده و همانند sx5 می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب خودرو موردنظرتان، مشخصات و همچنین شرایط فروش sx5 را نیز بررسی کنید تا بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ماشین فردا T5

خودرو فردا T5 با صفحه‌نمایش لمسی 12 اینچی، سامانه ورود و استارت بدون کلید، ریموت کنترل، سانروف برقی، صندلی برقی راننده با تنظیمات ۸ حالته، گرمکن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله همراه با سیستم تصفیه هوا، مسیریاب ماهواره‌ای، قابلیت اتصال وای فای، دوربین ثبت وقایع، دوربین عقب، سنسور پارک، ترمز پارک برقی و در صندوق برقی با امکان تنظیم زاویه، طیف گسترده‌ای از آپشن‌های رفاهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها، به ویژه در رنج قیمتی فردا T5، نشان‌دهنده تلاش برای ارائه امکانات پیشرفته و کاربردی است که تجربه رانندگی را لذت‌بخش‌تر کند​​​​.

طراحی داخلی فردا T5

شما می‌توانید فردا T5، این کراس‌اوور مونتاژ شده توسط فردا موتورز را با شرایط اقساطی بلند مدت از 15 تا 30 ماهه، به‌همراه تحویل فوری و انتقال سند با پیش پرداخت، از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی فردا موتورز با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.