بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی دانگ فنگ

فروش اقساطی دانگ فنگ

دانگ فنگ موتور بزرگ ترین خودرو ساز چینی در کشور خود به حساب می آید. تأسیس این خودروساز در استان هوبئی و در سال 1968 صورت گرفت. محصولات این شرکت را در ایران با خودروی H30 Cross می‌شناسیم که اولین بار طی همکاری با ایران خودرو وارد بازار شده. دانگ فنگ در ادامه همکاری خود را با گروه بهمن آغاز کرده و خودروی دیگنیتی را به بازار ایران روانه کرده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

امروزه امکان تولید و مونتاژ انواع مختلف کامیون، اتوبوس، خودرو و وسائل نقلیه تجاری و تولید قطعات خودرو توسط شرکت دانگ فنگ فراهم شده است. این خودروساز در کنار دیگر خودروسازان نظیر گروه فاو، چانگان موتورز و سایک موتور جزو 4 خودروساز بزرگ چین به حساب می آید. اولین واگذاری سهام از این خودروساز در سال 2005 بود، اما حدود 70 در صد از سهام هم چنان در اختیار دولت مرکزی ماند.

معنای لغوی دانگ فنگ باد شرقی می باشد. این شرکت در قسمت کامیون سازی به نام DFCV معروف است و با همراهی رنو تراکس و ولوو تراکس که زیر مجموعه های ولوو به حساب می آیند به بازارهای اروپایی راه پیدا کرده است. کامیون هایی که برند دانگ فنگ هستند، در مدل های T300 و T375 با نام البرز و کاوه در ایران مونتاژ شده اند. البته فروش کامیون های دانگ فنگ در ایران با شرایط فروش در پی تحریم های بین المللی و قطع شدن روابط با خودروسازان بزرگ و با مشارکت سایپا دیزل صورت گرفت. در صورتی که از طریق فروش اقساطی، خودروهای دانگ فنگ را خریداری کنید بهترین شانس خرید را نصیب خود کرده اید.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران