بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی هیوندای

فروش اقساطی هیوندای

کمپانی هیوندای موتور که با نام هیوندای موتورز نیز شناخته می‌شود، در سال 1967 و در کره جنوبی تاسیس شد. تولیدات Hyundai در کره، به سالانه 1.6 میلیون دستگاه ماشین می‌رسد و محصولات این شرکت خودروسازی در۱۹۳ کشور جهان از جمله ایران عرضه می‌شوند. واردات خودروهای برند هیوندا به ایران از دهه 70 آغاز شده و تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. در حال حاضر شرکت آسان موتور نمایندگی فروش محصولات هیوندای و کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و تولید برخی از مدل‌های هیوندای در ایران را بر عهده دارند. اگر شما نیز قصد خرید ماشین قسطی کره‌ای در ایران را دارید، محصولات کمپانی هیوندا، بهترین گزینه‌‌ برای شما خواهند بود.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات هیوندا

هیوندا، به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت خودروسازی جهانی، خودروهایی با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته تولید می‌کند. خودروهای این برند شامل مدل‌های متنوعی هم‌چون سدان‌های لوکس، کراس‌اوورها و SUV‌های دوستدار محیط زیست می‌شوند. هر‌کدام از خودروها با‌توجه‌به نیازهای روز بازار و با استفاده از فناوری‌های نوین طراحی و تولید شده‌اند. از آپشن‌های برجسته خودروهای هیوندا می‌توان به سیستم‌های ایمنی پیشرفته، رابط‌های کاربری هوشمند، سیستم‌های کمک راننده و راحتی و آسایش سرنشینان اشاره کرد.

شرکت هیوندا در زمینه تولید، از سیستم‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد که شامل رباتیک، اتوماسیون و فرآیندهای مدیریت کیفیت استراتژیک است. این فرآیندها به کمپانی اجازه می‌دهند تا خودروهایی با استانداردهای بین‌المللی بالا و با کمترین خطا تولید کند. ویژگی‌های خاص مانند سیستم‌های مدیریت پایداری خودرو، کنترل کروز تطبیقی، سیستم تشخیص نقاط کور و دوربین‌های 360 درجه، همگی بیانگر تعهد هیوندا به نوآوری و ایمنی در تولید خودرو است.

همچون خرید ام وی ام اقساطی برای خرید مدل‌های مختلف خودروهای هیوندا نیز می‌توانید از سپند خودرو اقدام کنید. بدین‌منظور باید ابتدا کلیه شرایط اقساط و پیش‌پرداخت را از کارشناسان ما جویا شوید.

نحوه ورود محصولات هیوندا به بازار ایران

هیوندای موتور برای اولین بار توسط شرکت راین خودرو برای مونتاژ و فروش دو مدل از خودروهای «ورنا» و «النترا» در ایران شروع به فعالیت کرد. سپس شرکت راین خودرو به دلیل مشکلات مالی سایر مدل‌های هیوندای موتور را نتوانست به بازار عرضه کند. از‌این‌رو در سال 1385 شرکت آسان موتور امتیاز واردات هیوندای موتور در ایران را به خود اختصاص داد.

محصولات هیوندای موتور در ایران شامل سوناتا، هیوندای I20، هیوندای I30، هیوندای توسان، سانتافه، وراکروز، آزرا، گرنجور، النترا، ورنا، جنسیس، سنتنیال، ولستر، کوپه، اکسنت هستند. این خودروها به‌صورت مونتاژ شده در کارخانه کرمان موتور و به نمایندگی از شرکت آسان موتور در ایران عرضه می‌شوند. به‌منظور خرید اقساطی هیوندا همچون خرید اقساطی تویوتا می‌توانید از پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش و گارانتی‌های معتبر نمایندگی این کمپانی در ایران بهره‌مند شوید.

نحوه خرید خودروهای هیوندا

خرید خودروهای هیوندا در ایران از طریق نمایندگی‌های رسمی این شرکت (شرکت آسان موتور) و شرکت‌های وارد‌کننده معتبر امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین خرید اقساطی هیوندا در سپند‌خودرو برای مشتریان فراهم شده است. شما می‌توانید شرایط فروش، اطلاعات دقیق و لیست قیمت محصولات هیوندا را همچون لیست قیمت محصولات کیا اقساطی را در سپند خودرو مشاهده کنید. خرید اقساطی شامل پرداخت یک پیش‌پرداخت و سپس تقسیط باقی‌مانده مبلغ در بازه‌های زمانی مشخص می‌شود.

خدمات پس از فروش هیوندا در ایران

خدمات پس از فروش هیوندا در ایران توسط نمایندگی‌ مجاز (شرکت آسان موتور) و مراکز خدماتی مورد‌تایید هیوندا ارائه می‌شود. گارانتی خودروهای هیوندا از نظر دوره زمانی و شرایط مختلف هستند. این گارانتی‌ها شامل تعمیرات رایگان یا تعویض قطعات خراب می‌شوند. علاوه‌بر این، خدمات دوره‌ای هم‌چون بازرسی‌های فنی و سرویس‌های اصلی برای حفظ عملکرد ایده‌آل خودرو نیز شامل خدمات پس از فروش خواهد شد.  با‌توجه‌به تسهیلات ویژه سپند‌خودرو برای فروش اقساطی خودروهای کره‌ای همچون ماشین سانگ یانگ و هیوندا و ژاپنی نظیر تویوتا، خیال شما از بابت خرید خودرویی با‌کیفیت و با بهترین قیمت راحت خواهد بود.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران