بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی کیا

فروش اقساطی کیا

شرکت خودروسازی کیا در سال ۱۹۴۴ در کره جنوبی تاسیس شد و به‌عنوان یکی از اولین شرکت‌های خودروسازی در این کشور آغاز به کار کرد. این شرکت در ابتدا با نام کیا گرانج موتورز (Kia Grange Motors) فعالیت می‌کرد؛ اما بعد از مدت نام خود را به کیا موتورز (Kia Motors) تغییر داد. کمپانی هیوندا بزرگ‌ترین سهام‌دار شرکت کیا است و کیا به‌عنوان یک زیر‌مجموعه در کمپانی هیوندا فعالیت می‌کند. این شرکت در زمینه تولید انواع خودروهای کوچک، خانوادگی، ورزشی و شاسی بلند (SUV) فعالیت دارد. کیا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در توسعه فناوری خودروهای الکتریکی و هیبریدی نیز شناخته می‌شود. با طرح خودرو لیزینگی سپندخودرو می‌توانید خودروی مورد‌نظرتان را به‌صورت قسطی خریداری کنید.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات کیا

کیا موتورز هم‌اکنون ۸ کارخانه تولیدی دارد که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی مستقر هستند که در زمینه تولید انواع خودروهای سدان، SUV و MPV فعالیت می‌کنند. محصولات این شرکت در اکثر کشورهای جهان از طریق نمایندگی‌های فعال به فروش می‌رسند. در ایران نیز نمایندگی‌های مجاز مانند سپند‌خودرو امکان خرید و فروش خودروهای خارجی مانند کیا و فروش اقساطی تویوتا را فراهم آورده‌اند.

کیفیت و طراحی از ویژگی‌های اصلی محصولات کیا هستند. بر‌اساس نظرسنجی موسسه جی‌دی پاورز آمریکا کیفیت خودروهای تولیدی شرکت کیا موتورز از لحاظ دوام قطعات از پورشه، بی‌ام‌، لکسوس و کادیلاک هم بالاتر است. کیا سورنتو یکی از محصولات شاسی‌بلند این برند است در سال ۲۰۱۵ جایزه بالاترین سطح کیفیت اولیه را از موسسه JD Power دریافت کرد. همچنین خودروی سدان اپتیما کیا نیز در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب جایزه بهترین طراحی از موسسه طراحی IF شد. بدنه خودروهای کیا از فولاد مقاوم و با روش پرس گرم ساخته می‌شوند. این موضوع نقش مهمی در راندمان بهتر سوخت و ایمنی در تصادفات دارد.

محصولات کیا چگونه وارد بازار ایران شدند

اولین حضور محصولات کیا در بازار ایران به دهه هفتاد و معرفی پراید برمی‌گردد. شرکت کوشا خودرو در ایران به‌عنوان وارد‌کننده مدل‌های جدید و به‌روز کیا شناخته می‌شود. همچنین شرکت خودروسازی سایپا نیز در زمینه مونتاژ پراید، ریو و کیا سراتو (مدل‌های ۱۶۰۰ سی‌سی و ۲۰۰۰ سی‌سی) فعالیت داشت. در‌حال‌حاضر مجموعه‌ کوشا خودرو جدیدترین و به‌روزترین خودروهای کیا هم‌چون کیا سلتوس، کیا K5، اپتیما و پگاس را وارد بازار ایران می‌کند. شما می‌توانید از طریق طرح فروش اقساطی سپند‌خودرو این خودروها را خریداری کنید. درحال‌حاضر تولید پراید در ایران متوقف شده است با طرح خرید ماشین اقساطی ایران خودرو امکان تهیه خودروهای اقتصادی را خواهید داشت.

نحوه و شرایط خرید خودروهای کیا در ایران

در حال حاضر محصولات کیا موتورز توسط شرکت کوشا خودرو وارد بازار ایران می‌شود و شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی محصولات کیا در ایران است. شرکت آسان موتور نیز نمایندگی فروش و خرید هیوندا و خودروهای محبوب این کمپانی کره‌ای در ایران است. کیا خط تولید پر‌تعدادی دارد و هر سال مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کند. بعد از ثبت خودروها در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی می‌توانید محصول مورد‌نظرتان را خریداری کنید. ما در سپند‌خودرو طرح فروش اقساطی انواع محصولات کیا از جمله کیا سراتو، اسپورتیج، پیکانتو، اپتیما و کیا سلتوس را با کمترین پیش پرداخت و با اقساط بلند‌مدت برای مشتریان فراهم کرده‌ایم.

خدمات پس از فروش کیا موتورز در ایران

خودروهای کیا در ایران از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. براساس گارانتی، شرکت کیا موتورز تعهد دارد که ایراد‌های ناشی از طراحی و ساخت محصولاتش را در مدت زمان معین پوشش دهد. کلیه ایرادهای ناشی از تولید در چارچوب قوانين گارانتی شركت كياموتورز توسط شركت اطلس خودرو برطرف خواهد شد.

تعمیرگاه‌های مرکزی و نمایندگان مختلفی در تهران و سایر شهرهای ایران در زمینه تعمیرات خودروهای کیا و ارائه سرویس‌های دوره‌ای مشغول به فعالیت هستند. متقاضیان می‌توانند بعد از برقراری ارتباط با تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز و تعیین زمان‌بندی می‌توانند برای دریافت سرویس و خدمات به مرکز مورد‌نظرشان مراجعه کنند. علاوه‌بر شرایط اقساطی مدیران خودرو، بهمن موتور، فروش اقساطی کیا و تویوتا، کمپانی‌های بزرگ برای رضایت بیشتر مشتریان خدمات پس از فروش را به صاحبان خودروها ارائه می‌دهند.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران