بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی سانگ یانگ

فروش اقساطی سانگ یانگ

سانگ یانگ یکی از کمپانی‌های باسابقه کره‌ جنوبی در صنعت خودروسازی است که از سال ۱۹۵۴ فعالیت خود را آغاز کرد. از فعالیت درخشان این کمپانی می‌توان به ساخت اولین خودروی شاسی بلند چهار چرخ محرک در کره‌جنوبی در دهه ۸۰ میلادی اشاره کرد. کمپانی سانگ یانگ با توسعه مستقل برندهای موسو و کوراندو در دهه ۸۰ میلادی تحولی عظیم در صنعت خودروسازی کره‌ جنوبی به‌وجود آورد. در اوایل دهه میلادی شرکت مرسدس با سرمایه‌گذاری کلان در این شرکت همکاری خود را با سانگ یانگ آغاز کرد. با شروع همکاری این کمپانی با شرکت مرسدس نوآوری‌های فنی و مدیریتی حاصل شد و شبکه توزیع محصولات سانگ یانگ روز‌به‌روز گسترش یافت. با شرایط ماشین اقساطی خرید انواع محصولات سانگ یانگ در سپند‌خودرو فراهم شده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات سانگ یانگ

سانگ یانگ در زمینه تولید خودروهای تجاری سبک، موتورهای دیزل، خودروهای سواری لوکس و موتورهای بنزینی فعالیت دارد. لازم به ذکر است که محصولات سانگ یانگ از استانداردهای آلایندگی یورو 5 و یورو 6 تبعیت می‌کند. سانگ یانگ با تولید خودروهای شاسی بلند هم‌چون رکستون، کایرون و اکتیون سهم فروش خود را در بازارهای جهانی افزایش داد. خودروی سدان چیرمن نیز در گروه خودروهای فوق لوکس سانگ‌ یانگ قرار دارد که با هدف جذب سهم بازار خودروهای لوکس و سدان طراحی و تولید شد. در‌واقع چیرمن اولین خودروی لوکس ساخت کره جنوبی محسوب می‌شود. در طرح مدیران خودرو اقساطی نیز امکان خرید انواع خودروهای لوکس را خواهید داشت.

این خودروها از تکنولوژی بسیار مدرنی بالاخص در طراحی موتورهای خود بهره مند هستند و برتری چشمگیری را نیز در مقایسه با رقبا دارند. همچنین وجود شاسی مستقل، قوای محرکه خطی و سیستم تعلیق چند اتصالی مدرن به موازات سایر امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد، خودروهای شاسی بلند سانگ یانگ را در کلاس خودروهایی با قابلیت رانندگی در جاده‌های ناهموار (Off road) قرار می‌دهد. طراحی و تولید خودروهای چند‌منظوره و خودروهای کوچک شهری نیز از برنامه‌های آتی و میان‌مدت این شرکت برای ترسیم آینده‌ای روشن‌تر است.

سانگ یانگ چگونه وارد بازارهای ایران شد

برای اولین بار در سال ۸۰ خودروی شاسی بلند موسو از برند سانگ یانگ وارد ایران شد. باتوجه‌به آپشن‌هایی هم‌چون سان‌روف و آینه‌های برقی، گرمکن، سیستم پخش با کیفیت بالا، شیشه بالابر برقی، صندلی برقی راننده، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع و سیستم ضد سرقت خرید محصولات این کمپانی نیز مانند خرید هیوندای قسطی مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت. با‌توجه‌به سهولت قوانین و واردات و صادرات در آن‌ سال‌ها بعد از موسو، محصولات دیگر این شرکت هم‌چون تیوولی و اکتیون به بازار ایران وارد شدند. هم اکنون رامک خودرو به‌عنوان نمایندگی فروش و خدمات سانگ یانگ در ایران فعالیت می‌کند.

نحوه خرید محصولات سانگ یانگ

برای خرید محصولات هیوندا، تویوتا، خرید کیا و سانگ یانگ شرکت‌هایی در ایران به‌عنوان نمایندگی فروش شروع به کار کردند. از سال ۱۳۸۸ شرکت رامک خودرو با اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از سانگ یانگ بسترهای مورد‌نیاز برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی کره‌ای در ایران را فراهم کرد. در‌حال‌حاضر خودرو‌های اکتیون، تیوولی، کوراندو، رکستون، رودیوس و کایرون از برند سانگ‌ یانگ در بازار ایران موجود و به‌صورت نقدی و قسطی قابل خریداری هستند. برای خرید قسطی محصولات این کمپانی  می‌توانید از شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ سپند خودرو استفاده کنید. در این طرح خودرو به صورت فوری و با بازپرداخت کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت به مشتریان تحویل داده می‌شود.

خدمات پس از فروش سانگ یانگ در ایران

به‌منظور افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران محصولات سانگ یانگ، شرکت رامک خودرو اقدام به تاسیس شرکت خدمات فنی و مهندسی رامک یدک کرده است. این شرکت بهترین استانداردهای مرتبط با حوزه خدمات پس از فروش را به مشتریان عرضه می‌کند. با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی رامک یدک می‌توانید از خدمات پس‌ از فروش محصولات سانگ یانگ بهره‌مند شوید.

در‌حال‌حاضر شهروندان ایرانی علاوه‌بر تهران، در کلیه مراکز استان‌های کشور هم‌چون مشهد، بابل، رشت، تبریز، ارومیه، قم، اصفهان، یزد، شیراز، کرمانشاه، زاهدان و بیرجند به خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ با مراجعه به تعمیرگاه‌های مرکزی و نمایندگی‌های مجاز رامک یدک دسترسی خواهند داشت. در طرح فروش محصولات تویوتا نیز امکان استفاده از خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های مجاز این کمپانی برای مشتریان فراهم شده است.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران