به تازگی شرکت خودروسازی سانگ یانگ از کوراندو با چهره‌ای جدید رونمایی کرده و نمونه فیس لیفت این خودرو را ارائه داده است. بیشترین تغییرات نمونه ارائه شده در قسمت طراحی خودرو اتفاق افتاده است و عده ای از کارشناسان اعتقاد دارند نمونه قبلی کوراندو ظاهر زیباتری دارد اما با گذشت زمان و با شروع شرایط فروش اقساطی کوراندو بهتر می توان نظر مردم را نسبت به این تغییرات مطلع شد. جلوپنجره بزرگ و جدید خودرو به همراه چراغ های پیشانی پهن و بزرگ در کنار مه شکن های جدید و البته در سایز بزرگتر، یک طراحی جسورانه و خشن تر را نسبت به کوراندوی قبلی برای مخاطبان خود به تصویر می کشد، رینگ های 18 اینچی آلیاژی نیز در تغییر چهره کوراندوی بی تاثیر نبوده اند.

فروش اقساطی کوراندو 2018 مشخصات فنی کوراندو

نیوکوراندوی فیس لیفت در بخش فنی دچار تغییرات خاصی نشده است و مانند نمونه فعلی از موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری بهره می برد که قادر است قدرتی معادل با توان 150 اسب بخار را تولید نماید. قدرت تولیدی توسط این پیشرانه از طریق جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک کوراندو به چرخها منتقل می شود. مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور در هر صد کیلومتر حدود ۶.۵ الی ۷.۵ لیتر گزارش شده است. کوراندو در 10 ثانیه از صفر به 100 می رسد و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است، با ورود این خودرو به صورت رسمی به بازار ایران به احتمال زیاد شرایط فروش اقساطی کوراندو نیز برای دوستداران آن فراهم می شود و این خودرو در دو مدل چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو قابلیت خریداری خواهد داشت. مشخصات فنی کوراندو 2018
 حجم موتور 1998 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ های کوراندو 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
ظرفیت باک کوراندو 75 لیتر
فروش اقساطی کوراندو 2018 با تحویل فوری از جمله مزایای کوراندو می توان به کابین جادار، قیمت پایین و مصرف سوخت پایین تر نسبت به رقبای دیگر اشاره کرد، معایب این خودرو نیز در درجه اول مانند دیگر خودروها در این رنج قیمتی، کیفیت پایین مواد استفاده شده در کابین می باشد. ترمز ضد قفل، سانروف برقی، فرمان چرمی و کروز کنترل به صورت استاندارد از امکانات این خودرو می باشند. با تمام این تفاسیر برای درکی درست از جایگاه کوراندو باید منتظر ماند تا فروش نقدی خودرو انجام شود و در مرحله بعدی با آغاز شرایط فروش اقساطی کوراندو بازخورد کلی تری را از این خودروی جدید به دست آورد.

گالری تصاویر کوراندو

در این بخش تصاویری اختصاصی از کوراندو  را می توانید مشاهده نمایید.