بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی کرمان موتور | تحویل فوری

کرمان موتور شرکتی ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۹ با واردات برخی محصولات دوو آغاز کرد. عملیات اجرایی این شرکت از سال ۱۳۷۲ با مونتاژ و تولید خودروی دوو سی‌یلو شروع شد. کرمان موتور در زمینه ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات فعالیت دارد. این شرکت فعالیت‌های خود را با مونتاژ و تولید خودروهایی هم‌چون انواع دوو، لیفان، جک و برخی محصولات هیوندای ادامه داد. در‌حال‌حاضر نیز در زمینه مونتاژ و تولید خودروهای جک اس۳، جک جی۴، کی‌ام‌سی تی۸، کی‌ام‌سی کی۷ و کی‌ام‌سی جی۷ فعالیت دارد. شرایط خرید اقساطی خودرو توسط کرمان موتور برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات شرکت کرمان موتور

محصولات کرمان موتور با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و رعایت استانداردهای کیفیت و ایمنی بالا، طراحی و تولید می‌شوند. همچنین در راستای سیاست‌های سازمان ملی استاندارد ایران، این شرکت تولیدات خود را با استانداردهای ایمنی و عملکردی ارتقا یافته به بازار عرضه می‌کند. به‌منظور ارتقای ایمنی خودروهای تولید شده در کرمان موتور به سیستم کنترل پایداری الکتریکی (سیستم ESC) مجهز شده‌اند. لزوم تجهیز خودرو به چراغ‌های رانندگی در روز (DRL) از موارد دیگری است که در تولید محصولات کرمان موتور به آن توجه ویژه‌ای می‌شود. همچنین محصولات تولیدی این شرکت خودروسازی از استاندارد آلایندگی یورو ۴ و ۵ تبعیت می‌کنند. محصولات این شرکت با ۷۰ درصد داخلی‌سازی و همکاری با قطعه‌سازان تراز اول بین‌المللی تولید می‌شوند. در‌حال‌حاضر خودروی J4 پرتیراژترین محصول شرکت کرمان موتور است.

با‌توجه‌به افزایش قیمت خودروهای خارجی و محدودیت‌های واردات، محصولات کرمان موتور با قیمت مناسب و آپشن‌های متفاوت و کاربردی که دارند مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. همچنین با طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو نیز امکان خرید خودروهای اقتصادی را خواهید داشت.

نحوه مونتاژ خودروهای جک و کی ام سی در کرمان موتور

کرمان خودرو ابتدا یک مونتاژ کار بود؛ اما به تدریج این شرکت با هدف کاهش قیمت ماشین های چینی اقدام به داخلی سازی محصولات و تامین قطعات یدکی از راه تولید آن‌ها کرد. در‌حال‌حاضر شرکت کرمان خودرو فعالیت خود را با مونتاژ و تولید خودروهای جک اس۳، جک جی۴، کی‌ام‌سی تی۸، کی‌ام‌سی کی۷ و کی‌ام‌سی جی۷ ادامه می‌دهد. مراحل مونتاژ و تولید خودرو جک S3 کرمان موتور در شرکت خودروسازان بم انجام می‌شود. همچنین تولید بخش‌هایی از بدنه خودرو جک J4 نیز در این کارخانه صورت می‌گیرد.

در خطوط تولید کرمان موتور ابتدا اجزای مختلف بدنه شامل شاسی، قسمت های جانبی و سقف به یکدیگر متصل می‌شوند. سپس خودرو به ایستگاه پلاک‌زنی می‌رسد. در مرحله بعد انتقال به ایستگاه جوشکاری برای اتصال کامل قطعات به یکدیگر انجام می‌شود. بعد از طی این مراحل اگر دفرمگی و نقصی در بدنه باشد برطرف می‌شود. مرحله بعدی مربوط به نصب درب‌های جانبی، کاپوت و صندوق عقب است. سپس نیز نیروهای کنترل کیفیت نحوه مونتاژ قطعات را بررسی می کنند. بعد از رفع مشکلات احتمالی، خودرو به سالن رنگ منتقل می‌شود.

نحوه خرید محصولات کرمان موتور

امکان خرید محصولات کرمان موتور هم به صورت نقدی و هم اقساطی امکان‌پذیر است. شرایط فروش نقدی و اقساطی نیز در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام می‌شود. در این طرح متقاضیان امکان خریداری انواع خودرو جک و همچنین کی‌ام‌سی J7 را از کرمان موتور را خواهند داشت. ما در سپند خودرو امکان خرید خودرو اقساطی سایپا، ایران خودرو و سایر شرکت‌های خودروسازی ایرانی را نیز برای مشتریان فراهم کرده‌ایم.

خدمات پس از فروش کرمان موتور در ایران

شرکت‌های خودروسازی معتبر ایرانی هم‌چون کرمان موتور و بهمن خودرو علاوه‌بر طرح‌های فروش اقساطی بهمن خودرو و محصولات کرمان موتور، برای جلب رضایت مشتریان خدمات پس از فروش متنوعی دارد. همه باتری‌های نصب شده روی محصولات شرکت کرمان موتور ۱۲ ماه (۲۰۰۰۰ کیلومتر) گارانتی دارند. سایر قطعات ماشین‌های مونتاژ شده در این شرکت نیز گارانتی دارند. با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور یا مراجعه به سایت شرکت خدمات و تجارت بم خودرو می‌توانید از شرایط استفاده از گارانتی قطعات مطلع شوید. لیست نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور برای دریافت خدمات پس از فروش از طریق مراجعه به سایت رسمی این شرکت قابل مشاهده هستند.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران