جک t8 (کی ام اس t8) از تولیدات کارخانه جک چین است. این خودرو ظاهری مدرن و قدرتمند با ابعاد یک پیکاپ حجیم را دارد. گروه کرمان موتور به پشتوانه محبوبیت محصولات کارخانه جک در ایران، در زمستان سال 1399 اقدام به واردات تعداد محدودی جک تی 8 کرد. کرمان موتور جک T8 MT را در ایران با نام تجاری KMC T8 به بازار عرضه کرده است. این خودرو از نظر ظاهری، امکانات فنی و رفاهی نمره قابل‌قبولی دارد.

بررسی ظاهری و بدنه جک t8

کارخانه جک در طراحی کی ام سی t8 از چراغ‌های زنون در قسمت جلو و چراغ‌های LED در قسمت عقب استفاده کرده است. رینگ‌های این خودرو از نوع 18 اینچی از جنس آلومینیوم هستند. این وانت پیکاپ چینی از روبه‌رو ظاهری کاملا خشن و تهاجمی دارد. فرم کشیده جلوپنجره در کنار سپر بزرگ آن، دو عامل اصلی ظاهر خشن جک تی 8 هستند. این نوع از طراحی را در بسیاری از محصولات دیگر چینی نیز می‌توان دید. جلوپنجره‌ بزرگ با مواد براق کروم، یادآور وانت‌های امریکایی مانند محصولات GMC است. در طراحی این خودرو مانند دیگر محصولات کارخانه جک از خودروهای تویوتا نیز الهام گرفته شده است.

نمای عقب کی ام سی t8 ظاهری ساده و معمولی دارد. چراغ‌های این خودرو مانند اکثر وانت‌ها به‌صورت عمودی است. همه امکانات جانبی معمول وانت‌ها مانند پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره‌های نگه‌دارنده‌ طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک‌دستگیره‌ برای بازگشایی درپوش عقب در بدنه پیکاپ T8MT وجود دارند. در شرکت سپند‌خودرو شرايط فروش كرمان موتور برای پیکاپ t8 به‌صورت اقساطی فراهم شده است.

شرایط اقساطی وانت پیکاپ T8 MT

درباره طراحی داخل کابین جک تی ۸

غربیلک فرمان جک T8 طراحی مشابه مدل‌های دیگر این کمپانی هم‌چون جک جی ۷ دارد. از نقاط قوت طراحی داخل کابین این وانت پیکاپ می‌توان به فرم اسپرت کیلومتر شمار پشت فرمان اشاره کرد. به این نکته مهم نیز باشد اشاره شود که صندلی‌های کی ام سی t8 کاملا ارگونومیک و راحت هستند. استفاده از چرم مصنوعی برای روکش صندلی نیز ظاهر داخل کابین را زیباتر کرده است.

بهترین بخش کابین تی 8، فضای بزرگ و دلباز جلو خودرو است. به‌این‌ترتیب سرنشینان به‌هیچ‌عنوان حس کمبود جا نخواهند داشت. در عقب خودرو نیز به‌ واسطه وجود فاصله محوری ۳۰۹۰ میلیمتری محیطی باز و مناسب در اختیار سرنشینان قرار دارد.

T8 MT فروش اقساطی سپند خودرو

بررسی مشخصات فنی جک t8

کی ام سی T8 (جک t8) با ۲ نوع پیشرانه‌ی بنزینی و دیزلی تولید می‌شود. مدل بنزینی جک تی 8 به پیشرانه‌ چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ و ۲ لیتری توربو شارژ مجهز است. حجم موتور ۱۹۹۷ سی‌سی و حداکثر توان موتور ۱۷۴ اسب‌بخار در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر از ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه است. این نیرو توسط یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی به ۴ چرخ خودرو منتقل می‌شود.

سیستم حرکتی نیز از نوع دو دیفرانسیل و حداکثر سرعت این پیکاپ حجیم ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. در ۱۳ ثانیه شتاب از صفر به صد می‌رسد. مخزن سوخت جک t8 نیز تا ۷۵ لیتر گنجایش دارد. اگر به‌ جای کراس‌اوورهای چینی به دنبال خرید یک ماشین سدان با چابکی و سرعت عکس‌العمل مناسب‌تر هستید ما به شما خرید ماشین فردا ۵۱۱ را پیشنهاد می‌کنیم.

فروش فوری وانت T8 MT

سیستم تعلیق کی ام سی 8T

سه حالت دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین برای رانندگی با ماشین قابل انتخاب هستند. این ویژگی کمک می‌کند تا در مسیرهای مختلف به چسبندگی لازم و انتقال گشتاور بهینه برای رانندگی دست پیدا کنید. به کمک قفل الکترونیکی اتوماتیک در دیفرانسیل عقب احتمال گیر افتادن ماشین در مسیرهای ناهموار کاهش می‌یابد. ترمزهای ماشین هم در هر چهار چرخ از نوع دیسکی هستند و انواع سیستم‌های کمکی از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. سیستم تعلیق جلو نیز از نوع جناغی دوبل مستقل و سیستم تعلیق عقب از نوع غیر‌مستقل فنر تخت است.

بررسی تجهیزات ایمنی جک T8

مهندسان چینی در کمپانی جک تجهیزات ایمنی کارآمدی برای کی ام سی T8 در نظر گرفته‌اند. این خودرو به ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD) مجهز است. هشدار خروج از خط (Lane Departure Warning)، حسگر فشار باد، ۲ کیسه‌ی هوا برای سرنشینان جلو، حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب و دوربین پارک از امکانات دیگر خودرو کی ام سی T8 هستند. اگر به‌ دنبال یک خودروی کراس‌اوور اقتصادی با امکانات ایمنی متنوع هستید، شرکت فردا موتورز در عرصه مونتاژ و عرضه خودروهای چینی در ایران فعالیت می‌کند.

معرفی امکانات رفاهی وانت پیکاپ جک T8

یکی از ویژگی‌های بارز پیکاپ تی8، وجود امکانات رفاهی خوب در قیاس با دیگر وانت‌های بازار است. جک T8 امکاناتی نظیر سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، چراغ‌های جلو زنون، چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های مه‌شکن در جلو و عقب، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان، کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن همه شیشه‌ها به‌صورت تک لمسی و سیستم کروز کنترل دارد.

طول ۵۳۲۵، عرض ۱۸۸۰ و ارتفاع ۱۸۳۰ میلی‌متر نیز مشخصات ابعاد کلی این وانت پیکاپ چینی هستند. قسمت بار نیز ابعادی با طول ۱۵۲۰، عرض ۱۵۲۰ و ارتفاع ۴۷۰ میلی‌متر دارد. با این خودرو مجاز خواهید بود تا بارهایی تا وزن ۸۴۰ کیلوگرم را حمل کنید.

فروش اقساطی T8 MT در سپندخودرو

مشتریانی که تمایل به خرید جک T8 دارند در طرح فروش اقساطی سپند‌خودرو امکان خرید این خودرو با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلند‌مدت را خواهند داشت. برای اطلاعات دقیق از شرایط فروش خودرو پیکاپ T8 MT می‌توانید با کارشناسان سپند خودرو در تماس باشید.