خودرو جک j7 یکی از محصولات وارداتی شرکت کرمان موتور است که در سال ۱۴۰۱ از آن رونمایی شد. نام اصلی این خودرو Sehol A5 Plus است که در ایران با تغییر برند با نام کی ام سی J7 به فروش می‌رسد. KMC J7 یک خودروی سدان فست بک بوده و ظاهر اسپرت و جذابی دارد. ساخت این خودرو چینی با بهره‌گیری از متدهای شرکت‌های خودروسازان مطرحی همچون فولکس‌واگن و سئات صورت گرفته است؛ از این رو می‌توانیم به چشم یک خودرو قابل اعتماد به جک j7 نگاه کنیم. در حال حاضر این خودرو به‌صورت نقدی و اقساطی در بازار ایران عرضه می‌شود.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی جک j7

خودرو جک J7 که با طرح فروش محصولات کرمان موتور اقساطی در سپند خودرو عرضه می‌شود، طراحی ظاهری بی‌نظیر و مدرنی دارد. این خودرو به سبک سدان‌های لیفت‌بک طراحی شده و از شیب ملایمی در شیشه عقب برخوردار است. این شیب به همراه طول کوتاه درب صندوق، جلوه‌ای زیبا و تا حدی کوپه مانند به خودرو می‌دهد. ​

طراحی بخش جلویی خودرو نیز تهاجمی و اسپرت بوده که نشان‌دهنده‌ قدرت و جذابیت j7 است. در واقع خطوط عضلانی روی کاپوت و استفاده از طراحی به اصطلاح شارپ بر ویژگی تهاجمی این خودرو افزوده‌اند. المان‌هایی نظیر خط شانه برجسته و رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات، ظاهر اسپرت این خودرو را به‌خوبی نشان می‌دهند.

طراحی ظاهری جک j7

درباره طراحی داخل اتومبیل جک j7

طراحی داخلی کی ام سی J7 همچون اکثر خودروهای امروزی سبکی مینیمالیستی دارد؛ یعنی طراحان با حذف کلیدهای فیزیکی و گنجاندن اکثر آپشن‌ها در نمایشگر مرکزی، فضایی ساده و در عین حال مدرن و شیک را برای سرنشینان تدارک دیده‌اند. کیفیت متریال مورد‌استفاده در داشبورد و فضای داخلی خودرو  هم مناسب بوده و به نظر می‌رسد نسبت به محصولات قدیمی‌تر جک پیشرفت محسوسی داشته است.

داشبورد میانی به سبک نسخه‌های جدید مرسدس S کلاس، میزبان یک صفحه نمایش مستطیلی (10.4 اینچی) بسیار عریض و بزرگ عمودی است. این صفحه از کنسول میانی شروع شده و تا بالای داشبورد ادامه پیدا می‌کند. از طریق صفحه نمایش تمام لمسی و کلیدهای پیانویی که در انتهای آن قرار گرفته‌اند، کلیه قسمت‌های ایمنی و رفاهی خودرو قابل کنترل هستند.

در‌صورت خرید این سدان مدرن چینی می‌توانید از طرح فروش اقساطی کرمان موتور در سپند خودرو استفاده کنید. فروش محصولات جک در سپند خودرو نیز هم‌چون طرح فروش اقساطی ام وی ام با اقساط بلند‌مدت و تحویل یک‌روزه خواهد بود.

طراحی داخل کابین جک جی ۷

معرفی مشخصات فنی خودرو KMC j7

سدان KMC J7 به موتور 1.5 لیتری توربو TGDi مجهز است که  172 اسب بخار را با گشتاور 280 نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه (WDCT) مجهز شده است. به لطف این مشخصات فنی قابل‌قبول، KMC J7 شتابی حدود ۸ ثانیه را داشته و از این نظر یک خودروی تند و تیز محسوب می‌شود.

مصرف سوخت این خودرو در شهر 8.8 لیتر در هر صد کیلومتر، در جاده 6.9 لیتر و به‌صورت ترکیبی 6 لیتر در هر صد کیلومتر است. همچنین استاندارد آلایندگی یورو 6 دارد؛ بنابراین در دسته خودروهای با‌کیفیت شرکت کرمان موتور به شمار می‌رود.

شرایط فروش جک جی7 کرمان موتور در سپند خودرو همچون شرایط فروش اقساطی آریزو 5 مدیران خودرو به‌صورت تحویل یک روزه است؛ بنابراین شما با اقساط بلند‌مدت منعطف می‌توانید این خودرو را چینی را به‌راحتی در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید و سند آن را به نام خود ثبت کنید.

عکس جک جی ۷

سیستم تعلیق ماشین جک j7

سیستم تعلیق خودرو جک J7 از دو نوع مختلف در قسمت‌های جلو و عقب خودرو است. در قسمت جلوی خودرو، سیستم تعلیق از نوع مک فرسون استفاده شده است​​​​​​. سیستم تعلیق مک فرسون به دلیل ساختار ساده و کارآمد، در بسیاری از خودروهای مدرن استفاده می‌شود. این نوع تعلیق رانندگی نرم و راحت‌تری را فراهم می‌آورد؛ زیرا این خودرو در ارتعاشات و ناهمواری‌های جاده عملکرد مناسبی دارد.

در عقب خودرو، سیستم تعلیق از نوع مولتی لینک است​​​​​​. تعلیق مولتی لینک به دلیل داشتن چندین اتصال و لینک مجزا، امکان تنظیم دقیق‌تر و بهتری را نسبت به سایر انواع تعلیق فراهم می‌آورد. این نوع تعلیق به‌ ویژه برای خودروهایی که نیاز به عملکرد بالا در جاده‌های ناهموار دارند مناسب است و به بهبود هندلینگ و کنترل خودرو کمک می‌کند.

معرفی تجهیزات ایمنی جک جی7

دوربین‌های پیرامونی با قابلیت نمایش 360 درجه، سنسور پارک، برف‌پاک‌کن هوشمند، سامانه پایش فشار باد تایرها TPMS، سقف پانورامیک بازشو، سیستم ورود و استارت بدون کلید از جمله امکانات رفاهی KMC j7 به شمار می‌روند.

سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمز کمکی، کنترل کشش و پایداری هوشمند، ترمز فعال، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، کروز کنترل تطبیق‌پذیر و نور بالای فعال از ویژگی‌ها و تجهیزات ایمنی این سدان چینی محسوب می‌‌شوند. با‌توجه‌به همه این امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی جک j7 نیز همچون قیمت جک j5 مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خواهند بود.

معرفی آپشن‌های خودرو کی ام سی J7

خودرو KMC J7 با طیف وسیعی از آپشن‌های مدرن و پیشرفته به بازار عرضه شده می‌شود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کول باکس: یک محفظه خنک‌کننده برای نگهداری نوشیدنی‌ها
  • شارژر وایرلس: برای شارژ تلفن‌های همراه هوشمند بدون نیاز به سیم
  • سقف پانوراما: ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش از نور طبیعی و هوای تازه
  • نورپردازی داخلی با قابلیت تنظیم رنگ: برای ایجاد فضایی زیبا در داخل خودرو
  • درب صندوق بار برقی با تنظیم ارتفاع و سیستم ضد‌مانع: امکان باز و بسته کردن صندوق خودرو به‌صورت برقی و تنظیم ارتفاع آن برای جلوگیری از برخورد با موانع​​
  • دوربین 360 درجه: برای بهبود دید و کمک به پارک آسان‌تر خودرو

نکته مهم در تست و بررسی کی ام سی J7 از نظر آپشن‌ها، نحوه تنظیم ولوم سیستم صوتی است. در این خودرو امکان کم و زیاد کردن میزان صدا از روی نمایشگر وجود ندارد و فقط با استفاده از دکمه‌های کنترلی روی فرمان قادر به افزایش یا کاهش صدا خواهید بود.

معرفی آپشن‌های جک j7

با تسهیلات ویژه سپند‌خودرو، شما امکان خرید اقساطی خودرو KMC j7 را خواهید داشت. در این شرکت امکان خرید اقساطی انواع خودروهای ایرانی، چینی و سایر برند‌های معتبر خارجی با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار برای متقاضیان در سراسر ایران بعد از عقد قرارداد فراهم شده است. با کمترین پیش‌پرداخت و در اقساط بلند‌مدت ماهانه می‌توانید کی ام سی J7 را از سپند خودرو خریداری کنید.