بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی گروه بهمن

فروش اقساطی بهمن موتور

گروه بهمن موتور در سال 1331 با نام «شرکت سهامی ایران خلیج کو» آغاز به کار کرد. این شرکت خودروسازی در همان سال به‌منظور تنوع‌بخشی به سبد محصولات، با تأسیس مرکز کاربری‌سازی، طراحی انواع کاربری‌های کامیونت‌های ایسوزو را در دستور کار قرار داد. در سال 1382 گروه بهمن به‌عنوان یکی از 100 شرکت برتر و واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد. شرکت بهمن موتور در‌حال‌حاضر در راستای توسعه و گسترش محصولات خود خودروهای مختلفی هم‌چون مزدا، بسترن و فیدلیتی را به بازار عرضه می‌‌کند. سپند خودرو تسهیلات ویژه‌ای برای فروش اقساطی محصولات بهمن موتور فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش می‌دهد. به‌منظور خرید ماشین اقساطی مونتاژ شده با اقساط بلند‌مدت، خرید محصولات بهمن خودرو انتخابی مناسب برای‌تان خواهد بود.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

درباره محصولات شرکت خودروسازی بهمن

گروه بهمن موتور انواع ماشین چینی از جمله فیدلیتی، دیگنیتی، دانگ فنگ ix5، گریت وال هاوال H2 را وارد و در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت در زمینه مونتاژ و تولید خودروهای سواری و قطعات مصرفی شرکت‌های مختلف نیز فعالیت می‌کند. بهمن موتور در سال 1338 به مونتاژ وانت سه چرخ مزدا پرداخت و تا سال 1350 با مونتاژ وانت‌های مزدا cc1000 فعالیت خود را گسترش داد. نام شرکت نیز به اتومبیل‌سازی مزدا تغییر یافت.

سپس در سال‌های 1363 و 65-66 به مونتاژ وانت‌های مزدا cc1600 و cc1800 پرداخت. با تغییر نام به گروه بهمن در سال 78، فعالیت‌های این شرکت به حوزه‌های تولیدی، بازرگانی و سرمایه‌گذاری گسترش پیدا کرد. در سال 1382، گروه بهمن از خودروهای دو دیفرانسیل پاجرو رونمایی کرد و در سال 1383 با تاسیس شرکت بهمن دیزل، وارد عرصه تولید کامیون و مینی‌بوس شد. تاکنون این شرکت موفق به کسب عنوان‌های واحد نمونه صنعتی کشور شده اکنون نیز یکی از صد شرکت برتر کشور شناخته می‌شود.

خط تولید و مونتاژ محصولات شرکت بهمن

گروه بهمن موتور به‌عنوان یکی از پیشروان صنعت خودروسازی در ایران، با بهره‌گیری از خطوط تولید مدرن و تجهیزات پیشرفته، به تولید انبوه خودروهای مختلف می‌پردازد. این گروه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌مندی از دستگاه‌های اتوماسیون بالا در خطوط تولید خود، توانمندی تولید خودروهای با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی را دارد. شرکت بهمن با هدف توسعه و پوشش نیازهای بازار حمل‌و‌نقل به واسطه ایجاد شرکت‌ها و نمایندگی‌های متعدد نظیر شرکت‌های ایران دو چرخ، بهمن موتور، سیبا موتور و بهمن دیزل نبض بازار را به دست گرفته و نقش موثری در صنعت خودرو به‌ویژه خودروهای تجاری داشته است.

بهمن خودرو، در طول دوران فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا با ایجاد همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های معتبر خارجی، دانش فنی و تکنولوژی خود را ارتقا دهد و محصولات متنوعی را نیز به بازار داخلی عرضه کند. از‌این‌رو در حال حاضر گروه بهمن با خودروساز ژاپنی با نام ایسوزو در زمینه تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین همکاری دارد.

در سپند خودرو ضمن مشاهده قیمت محصولات گروه بهمن موتور از طرح‌هایی نظیر فروش اقساطی بهمن خودرو و خرید انواع ماشین چینی به‌صورت تحویل فوری بهره‌مند می‌شوید. شرایط فروش اقساطی خودروهای بهمن موتور هم‌چون شرایط اقساطی ایران خودرو و محصولات آن به‌گونه‌ای است که در مدت زمان کوتاه خودرو شما در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نحوه خرید محصولات شرکت بهمن خودرو

امکان خرید محصولات گروه بهمن موتور به دو صورت نقدی و اقساطی برای علاقه‌مندان فراهم است. اطلاعات دقیق و جامع مربوط به شرایط فروش این دو دسته از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به متقاضیان اعلام می‌شود.

در این سامانه، کاربران با مراجعه به بخش مخصوص گروه بهمن موتور می‌توانند با شرایط خرید نقدی و اقساطی خودروهای تولیدی این گروه و محصولات مشترک با شرکت‌های خارجی مانند ایسوزو و مزدا آشنا شوند. گروه بهمن موتور نیز در تلاش است همچون شرایط اقساطی سایپا با ارائه گزینه‌های متنوع و شرایط پرداخت انعطاف‌پذیر، خرید را برای مشتریان ساده و امکان‌پذیر کند.

خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی بهمن موتور

گروه خودروسازی بهمن در حال حاضر خدمات پس از فروش را در نمایندگی‌های این شرکت و در کلان شهرهای ایران انجام می‌دهد. هر یک از محصولات این شرکت گارانتی متفاوتی دارند؛ توجه داشته باشید درصورتی‌که قطعات اصلی خودرو که توسط کارخانه روی آن نصب یا مونتاژ شده‌اند با قطعات غیر‌استاندارد تعویض شوند، باعث خارج شدن خودرو یا قسمت‌های مرتبط از گارانتی خواهد شد.

لیست قیمت کلیه مدل‌های خودرو بهمن هم‌چون لیست قیمت محصولات کرمان موتور اقساطی در سپند خودرو قابل‌مشاهده است. شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم و پرداخت 55 درصد از قیمت کل، خودرو مدنظرتان را خریداری کنید.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران