رسپکت بهمن موتور، با همکاری گروه بهمن و زیرمجموعه‌های چری، به‌عنوان سدان جدیدی در بازار معرفی شده است. این خودرو که در چین تحت نام کویین ژوآندو شناخته می‌شود، نسخه ارتقا یافته‌ای از چری آریزو ۷ محسوب می‌شود. رسپکت بهمن موتور مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم موتور 1498 سی‌سی است که حداکثر قدرتی معادل 154 اسب بخار تولید می‌کند. با وجود شرایط خرید اقساطی سپند خودرو می‌توانید به‌راحتی این خودرو سدان چینی را خریداری کنید.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی رسپکت

طراحی ظاهری رسپکت نشان‌دهنده ترکیبی از سبک‌های دوج و فولکس واگن است؛ در واقع جلوپنجره این خودرو شباهت‌هایی به محصولات دوج دارد و استراکچر کلی خودرو یادآور سدان‌های فولکس واگن است. نمای جلویی خودرو طراحی خشن و دی لایت‌های دو تکه‌ای دارد که الهام گرفته از طراحی‌های جدید کمپانی پژو است. نمای کناری خودرو ساده طراحی شده، در حالی که نمای عقب چراغ‌های کشیده و برآمدگی شبیه باله دارد که ظاهری اسپرت به خودرو می‌بخشد​​.

فروش اقساطی رسپکت بهمن موتور با کمترین پیش‌پرداخت

درباره طراحی داخلی خودرو رسپکت بهمن موتور

کابین رسپکت مجهز به صفحه نمایش بزرگ لمسی 10.25 اینچی بوده که بالای دریچه‌های تهویه هوا قرار گرفته است. در زیر این صفحه نمایش و کنار اهرم دنده کرومی، کلیدهای فیزیکی برای تنظیم دما و سایر آپشن‌های خودرو قرار دارند. فرمان D کات این خودرو نیز ظاهری اسپرت به آن می‌دهد و فضای راحت‌تری برای پای راننده فراهم می‌کند.

در بازار ایران خودرو رسپکت هم‌رده خودرو آریزو 5 و سایر مدل‌های سدان برند چری محسوب می‌شود. برای مقایسه خرید بهترین خودرو پیشنهاد می‌کنیم مشخصات و شرایط فروش اقساطی آریزو 5  و سایر ماشین‌های سدان چری را بررسی کنید.

درباره طراحی داخلی خودرو رسپکت بهمن موتور

بررسی مشخصات فنی Respect

رسپکت بهمن موتور با مشخصات فنی رقابتی خود در بازار ایران مطرح شده است. این خودرو مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با حجم موتور 1498 سی‌سی است که قادر به تولید حداکثر قدرتی معادل 154 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر بین 1750 تا 4000 دور در دقیقه است. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برد که قابلیت شبیه‌سازی 9 سرعته تیپ‌ترونیک را دارد.

مصرف سوخت ترکیبی رسپکت بهمن موتور 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر و حداکثر سرعتش به 190 کیلومتر در ساعت می‌رسد. از سایر ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق مک فرسون برای جلو و چند اتصالی برای عقب، ابعاد لاستیک‌های 205/50R17 و ابعاد و وزن خودرو اشاره کرد که آن را به گزینه‌ای جذاب بین سدان‌های چینی موجود در بازار ایران تبدیل می‌کند. برخی از افراد آریزو ۶ را از نظر مشخصات فنی رقیب خودرو رسپکت می‌دانند. ازاین‌رو اگر قصد خرید خودرو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مشخصات و همچنین شرایط فروش اقساطی آریزو 6 را نیز بررسی کنید.

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل رسپکت بهمن موتور

رسپکت بهمن موتور با تاکید بر امنیت سرنشینان، تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ای را در خود جای داده است. شش ایربگ در قسمت‌های مختلف خودرو، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، سنسور فشار باد تایرها (TPMS) و ترمز پارک برقی با قابلیت اتوهلد از جمله امکانات ایمنی برجسته‌ رسپکت است که امنیت رانندگی را در شرایط مختلف تضمین می‌کند. باتوجه‌به اینکه خودرو رسپکت زیرمجموعه برند چری است با بسیاری از سایر خودروهای سدان این برند وجه اشتراک دارد. ازاین‌رو برای بررسی و مقایسه مشخصات خودروهای برند چری و همچنین اطلاع از شرایط فروش اقساطی چری به بخش خودروهای چینی سایت مراجعه کنید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ماشین رسپکت

رسپکت بهمن موتور تجهیزاتی از جمله کی‌لس استارتر، کروز کنترل، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم‌های تهویه مطبوع الکترونیکی، نورپردازی داخل کابین قابل تنظیم، صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم برقی برای راننده و گرمکن صندلی‌های جلو دارد که این خودرو را به یک محیط راحت و لوکس برای سرنشینان تبدیل می‌کند.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ماشین رسپکت

شما می‌توانید رسپکت، این سدان اسپرت وارداتی بهمن موتور را با شرایط اقساطی بلند مدت از 15 تا 30 ماهه، به‌همراه تحویل فوری و انتقال سند با پیش پرداخت، از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش بهمن موتور اقساطی با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.