آریزو 6 پرو نمونه فیس لیفت شده آریزو 5 از کمپانی چینی چری است. خودرو آریزو 6 در سال 1397 در بازار ایران توسط شرکت مدیران خودرو عرضه شد. این خودرو از موتور 1500 سی سی توربو شارژ و لیست کاملی از امکانات رفاهی و آپشن‌های روز دنیا در کنار توجه به امنیت سرنشینان بهره می‌برد. این خودرو در دسته یدان‌های خانواده قرار می‌گیرد. در آریزو 6 پلاس نسبت به نسخه قبلی آن شاهد تغییراتی در ابعاد قسمت کابین و بدنه هستیم. از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌توان به تجربه رانندگی راحت و فضای مناسب برای سرنشینان اشاره کرد.

تصویر خودرو آریزو ۶ پرو

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی arrizo 6 pro

آریزو 6 پرو، نسخه فیس‌لیفت شده آریزو 5 محسوب می‌شود. تغییرات ظاهری در آریزو 6 پرو نسبت به نسخه قبلی شامل جلو پنجره بزرگ و ساده، بازنگری در طراحی سپر و تغییر در چراغ‌ها و صندوق عقب این خودرو می‌شود. با این تغییرات، آریزو 6 پرو چهره‌ای هماهنگ‌تر و ماندگارتر نسبت به آریزو 5 پیدا کرده است و از نظر اصول طراحی خودرو را کارآمدتر کرده است. برای مشاهده و مقایسه شرایط فروش آریزو ۵، بخش فروش سایت را مشاهده کنید.

نمای ظاهری آریزو ۶ پرو

درباره طراحی داخل اتومبیل آریزو 6 پرو

طراحی داخلی آریزو 6 پرو در نگاه اول شباهت بسیاری به آریزو 6 دارد؛ اما با دقت بیشتر در جزئیات، تغییرات قابل توجهی را می‌توان مشاهده کرد. از جمله این تغییرات می‌توان به نشانگر پشت‌آمپر اشاره کرد که از یک صفحه ترکیبی به یک پنل تمام دیجیتال بزرگ تغییر یافته است.

علاوه‌بر این، غربیلک فرمان به فرم D-CUT اسپرت تغییر کرده و برای کنسول مرکزی از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده شده است. تنظیمات بخش تهویه نیز مورد بازنگری قرار گرفته تا از نظر ارگونومی شرایط بهتری داشته باشد. همچنین، چیدمان و طراحی اهرم دنده، جالیوانی‌ها و کلیدهای تنظیمات کلی تغییرات اساسی داشته‌اند. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش سدان چینی آریزو و همچنین خرید خودرو سایپا، ایران خودرو، ام وی ام و سایر شرکت‌های خودرویی به بخش فروش سایت مراجعه  کنید.

طراحی داخلی آریزو ۶ پرو

معرفی مشخصات فنی خودرو آریزو ۶ پرو

آریزو ۶ پرو یک خودرو سدان با انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو است. این خودرو مجهز به یک جعبه دنده ۹ سرعته CVT بوده که از هماهنگی قابل قبولی با پیشرانه برخوردار است. پیشرانه آریزو ۶ پرو یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است که توانایی تولید ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

وزن این خودرو ۱۳۵۸ کیلوگرم با ابعاد ۴۷۱۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع است. فاصله بین دو محور آن ۲۶۷۰ میلی‌متر است. حجم باک سوخت آن ۴۸ لیتر است و استاندارد آلایندگی یورو ۶ دارد.

سیستم تعلیق ماشین آریزو 6 pro

سیستم تعلیق خودرو آریزو مدل 6 پرو در بخش جلو از نوع مک فرسون استفاده شده است که یکی از سیستم‌های رایج و محبوب بین خودروهای مدرن به شمار می‌رود. سیستم تعلیق مک فرسون به کنترل بهتر خودرو در پیچ‌ها و استهلاک کمتر قطعات کمک می‌کند.

در قسمت عقب این خودرو سیستم تعلیق تویست بیم با ساختار H به‌کار رفته است که به آن استحکام و پایداری می‌بخشد. استفاده از تعلیق تویست بیم در قسمت عقب، به خودرو امکان می‌دهد تا در برابر نیروهای عرضی مقاومت بهتری داشته باشد و در نتیجه، پایداری خودرو هنگام رانندگی در سرعت‌های بالا و در پیچ‌ها افزایش پیدا می‌کند.

معرفی تجهیزات ایمنی arrizo 6 pro

آریزو 6 پرو شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای دارد که شامل کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای می‌شود. این کیسه‌های هوا به منظور حفاظت از سرنشینان در هنگام تصادف طراحی شده‌اند. سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) خودرو arrizo 6 pro توسط برند آلمانی بوش طراحی شده و به سنجش وضعیت پایداری خودرو می‌پردازد. سیستم ESP در صورت لغزنده بودن زمین یا لیز خوردن ماشین، توان موتور را محدود کرده و ترمزها را با قدرت مناسب درگیر می‌کند تا خودرو را به مسیر درست بازگرداند.

خودرو سدان آریزو مدل آریزو 6 پرو مجهز به ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ است و شامل سیستم‌هایی نظیر کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، ترمز کمکی (EBA) و کنترل کشش (TCS) می‌شود که همگی به ایمنی و کنترل بهتر خودرو در شرایط مختلف کمک خواهند کرد.

همچنین آریزو 6 پرو تجهیزات ایمنی دیگری نظیر ترمز پارک برقی (EPB)، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک در عقب خودرو و دوربین ۳۶۰ درجه دارد که به آگاهی بیشتر راننده از محیط اطراف خودرو کمک می‌کنند. این تجهیزات ایمنی پیشرفته به آریزو ۶ پرو کمک می‌کند تا میان رقبا مدرن از جمله چانگان یونی کی به‌عنوان یک گزینه ایمن و مطمئن مطرح باشد.

معرفی آپشن‌های خودرو آریزو 6 پرو

آریزو ۶ پرو شرکت مدیران خودرو با سیستم‌های کمک راننده فوق‌العاده نظیر کروز کنترل استاندارد و پیشرفته، کنترل دینامیکی در شیب‌های صعودی و نزولی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری و همچنین فناوری‌های ضد واژگونی، سدانی مناسب برای خانواده در نظر گرفته می‌شود. این خودرو مجهز به سیستم اتو پارک است که امنیت را بالا می‌برد.

علاوه‌بر این، آریزو ۶ پرو با بهره‌گیری از سیستم‌های هشدار دهنده پیشرفته از قبیل سنسورهای تشخیص موانع جلو و عقب، سنسور باران، سنجش فشار باد تایرها و رادار تشخیص نقطه کور کنترل خودرو را در شرایط مختلف رانندگی تضمین می‌کند. این خودرو با ترکیبی از فناوری و راحتی، استانداردهای نوین رانندگی ایمن و لذت‌بخش را تعریف می‌کند.

بررسی امکانات آریزو ۶ پرو

سدان آریزو 6 پرو از برند چری خودرویی با امکانات و ایمنی مناسب، موتور قابل‌قبول و مصرف سوخت مناسب محسوب می‌شود. این خودرو برای رانندگی شهری و سفر در جاده‌های هموار گزینه مناسبی است. امکان خرید arrizo 6 pro و سایر محصولات شرکت مدیران خودرو اقساطی و نقد در سایت سپند‌خودرو برای افراد مختلف در سراسر ایران وجود دارد. برای کسب اطلاع دقیق از شرایط فروش خودرو آریزو 6 پرو با کارشناسان سپند خودرو از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.