فروش اقساطی چانگان Uni k یونی کی با تحویل فوری

خرید اقساطی چانگان یونی کی

خرید قسطی چانگان یونی کی – فروش اقساطی چانگان یونی کی بلند مدت و کوتاه مدت – چانگان، یکی از قدیمی‌ترین برندهای خودروسازی چین محسوب می‌شود. این شرکت، سال ۱۹۶۲ تأسیس شده است. و سابقه همکاری با برندهای مطرح دنیا، مثل فورد، سوزوکی و مزدا دارد. گروه چانگان، درکنار سایک موتورز، فاو (FAW) و دانگ فنگ ، یکی از چهار غول خودروسازی چین از نظر تیراژ تولید است. و بیش از سه میلیون دستگاه فروش سالیانه دارد. برای بررسی بیشتر این خودرو در ادامه همراه ما باشید:

فروش اقساطی چانگان یونی کی

 

چانگان 2021 مدل uni-k یک هیولای واقعی از کمپانی معروف چانگان چین است. طراحی این کراس اور چینی بسیار مدرن و چشم نواز است. و تحسین هر عشق ماشینی را برمی انگیزد. خودرو یونی کی چانگان با داشتن طرح مشبک جلو پنجره یک خودروی کاملا به روز به حساب می آید. طراحی جلویی UNI-K چهره این خودرو کاملا فضایی کرده است.

شرایط فروش اقساطی چانگان یونی کی Uni K

برخی افرادی که برای خرید اقساطی این خودرو اقدام کرده اند. نسبت به دشوار بودن شرایط فروش اقساطی چانگان یونی کی اعلام نارضایتی کرده اند. عدم تنوع شرایط فروش اقساطی سایپا باعث شده تا خریدار نتواند متناسب با بودجه خود این خودرو را خریداری کند. کمتر شرکتی را میتوان یافت که بهترین شرایط فروش اقساطی چانگان یونی کی را برای خریدار در نظر گرفته باشد که یکی از این مجموعه ها سپند خودرو میباشد که فعالیت خود را سالها پیش در راستای فروش خودرو آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان یکی از مجموعه های نمونه شناخته میشود.

نمای کلی چانگان یونی کی

قیمت چانگان یونی K چقدر است؟

قیمت اعلام شده برای این خودروی فول آپشن که یک دنیا امکانات جانبی دارد. در بازار چین چیزی در حدود 27 هزار دلار خواهد بود. در صورتی که امکان حضور این خودرو در کشورمان فراهم بود. احتمالا حدود 700 میلیون تومان بدون عوارض گمرک قیمت می داشت. البته در سال های اخیر به دلیل تحریم دسترسی به لوازم یدکی چانگان سخت تر شده است. که این مسئله را هم باید در شانس ورود این خودرو به کشور موثر دانست.
برای اینکه بتوانید خرید اقساطی خودرو را انجام دهید. اما با مشکلاتی نظیر کلاهبردای مواجه نشوید. پس باید به دنبال یک مجموعه معتبر برای خرید باشید. خرید اقساطی چانگان یونی کی را تنها از مجموعه های معتبر انجام دهید. و قید شرکت های نا معتبر را بزنید. پیدا کردن مجموعه های معتبر نیز کاری دشوار است. که پیشنهاد میکنیم تا سپند خودرو را انتخاب نمایید. مجموعه ی سپند خودرو از سابقه طولانی برخوردار است. و تمامی مجوزها را برای فعالیت دریافت کرده است.

قیمت چانگان یونی کی

نقد و بررسی شاسی بلند چانگان یونی کی UNI K

چانگان Uni-K از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بنزینی بهره می برد. این پیشرانه با جعبه دنده ۸ سرعته خودکار ساخت «آیسین» هماهنگ شده. و انتقال قدرت به تمامی چرخ ها صورت می گیرد. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قدرت و گشتاور پیشرانه منتشر نشده. اما همین پیشرانه در نسخه CS85 دارای ۲۲۹ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور است. و همچنین میتوانید در لینک مندرج انواع مدل های قدیمی چانگان را مشاهده نمایید .

چانگان یونی کی

مشخصات ظاهری چانگان UNI K

در نمای رو‌به‌رو، جلوپنجره مشبک با طرح خلاقانه و فضایی، چراغ‌های باریک LED به شکل Y، خطوط مورب داخل سپر و حجم‌دهی دقیق کاپوت جلو، فراتر از انتظار ما از یک کراس‌اور چینی است. دستگیره‌های مخفی شونده برای درهای ورود به کابین، چرخ‌های بزرگ ۲۱ اینچ و خمیدگی چشم‌نواز سقف تا انتهای بدنه نیز، چانگان یونی کی را نزدیک به کراس‌اورهای لوکس اروپایی مثل پورشه کاین نشان می‌دهد.

خرید چانگان یونی k اقساطی

در نمای پشت، چراغ‌های باریک با پیوستگی و برجستگی وجود دارند که شباهت بین چانگان یونی کی و پورشه کاین را تقویت می‌کنند. البته حجم‌دهی دقیق سپر عقب با اگزوزهای دوقلو در طرفین، چراغ‌های کوچک عمودی روی بال انتهای سقف و جایگاه مناسب نصب پلاک در یونی کی، متفاوت از کاین و متناسب با ابعاد کراس‌اور چینی است. دیگر نکته جالب اینکه، محصول چانگان، از نظر طول و عرض، کوچک‌تر از شاسی‌بلند لوکس آلمانی است. اما ارتفاع سقف بالاتری دارد. پس فضای مفید سرنشینان، در حد یک کراس‌اور معمولی مثل هیوندای توسان خواهد بود.

مشخصات ظاهری چانگان یونی کی UNI-K

جمع بندی بررسی شاسی بلند چانگان یونی کی

برای متقاضیان خرید چانگان اقساطی باید جدیدترین امکانات و پیشرفت‌های این خودرو تشریح شود. این مدل از چانگان مجهز به مجموعه‌ای کامل از سیستم ترمز TRW و جدیدترین سیستم پایداری الکترونیکی بدنه ESP نهم بوش است. و همچنین در پایان باید گفت، امروزه چانگان اقساطی در طرح‌های متنوعی از سپند خودرو عرضه می‌شود و دوست‌داران محصولات این خودروساز قدیمی چین می‌توانند این شاسی بلند جذاب و دوست داشتنی را با شرایط ویژه از سپند خودرو خریداری کنند و به صورت فوری تحویل بگیرند.