چانگان CS75 پلاس، خودرویی که بسیاری از شما، از ما درخواست بررسی آن را داشتید. با قیمت 131000 درهم در امارات، آیا به نسبت این قیمت می‌‌تواند گزینه‌‌ی بهتری در برابر رقبای چینیش مانند هاوال H6، رقبای ژاپنی مانند هوندا CR-V و رقبای کره‌ای مانند هیوندای توسان باشد یا خیر؟

فروش اقساطی چانگان cs75 مدل 2022

چانگان cs75 مدل 2022 هنوز در ایران عرضه نشده، اما پس از عرضه توسط سپند خودرو به شکل اقساطی به فروش خواهد رسید.

سواری

اگر سایت ما را دنبال می‌‌کنید حتماً می‌‌دانید که چند ماه پیش چانگان CS85 و چانگان CS95 را بررسی کردیم و در آن بررسی‌ها اشاره شد که این 2 خودرو بهترین خودروهای چینی بودند که تاکنون با آن رانندگی کرده‌‌ام.

ازآنجایی‌که CS75 Plus از همان موتور 2.0 لیتری توربو با 233 اسب بخار توان و 360 نیوتن متر گشتاور و گیربکس مشابه 8 سرعته AISIN استفاده می‌کند، سواری این خودرو نیز باید به همان اندازه خوب باشد. درواقع ممکن است حتی بهتر نیز باشد زیرا CS75 Plus کوچک‌تر، سبک‌تر و چابک‌تر است.

علاوه بر 3 حالت رانندگی (اکو، نرمال، اسپرت)، CS75 Plus توان کافی را برای رسیدن به 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 9 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت را دارد. در رابطه با عملکرد این ماشین باید گفت که سیستم تعلیق آن کمی سخت (stif) است و بادی رول را در پیچ‌ها به حداقل می‌رساند، اما همچنان به اندازه‌ای انعطاف‌پذیر است که ضربه‌ها را جذب کند و در سرعت‌های پایین‌تر سواری راحتی را برای سرنشینان فراهم کند.

طراحی داخلی

وقتی صحبت از طراحی داخلی به میان می‌آید، چانگان قطعاً قصد دارد تصور مردم از خودروهای مجلل چینی را تغییر دهد. تقریباً کل کابین با استفاده از چرم قرمز و مشکی پوشیده شده است و در سایر قسمت‌‌ها از تزئینات مشکی براق و فلزی استفاده شده است و از حق نگذریم تمامی قطعات بسیار محکم و خوش ساخت هستند.

فضای عقب، مانند سایر رقبای این خودرو بود، بسیار خوب است، اما چیزی که باعث پیشی گرفتن چانگان از سایر رقبایش می‌‌شود، قرار دادن چند دریچه کولر و یک پورت شارژ USB برای قسمت عقب است.

از نظر امکانات، CS75 Plus (مانند سایر مدل‌های چانگان) مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. قطعاً، همه امکانات معمولی را که در یک SUV کامل انتظار دارید، مانند صندلی‌های با قابلیت تنظیم برقی، سقف پانوراما، مسیریابی و قابلیت mirror link برای اتصال به گوشی هوشمند را دارد، اما این چیزی نیست که این خودرو را نسبت به رقبایش متمایز می‌‌سازد.

بلکه این ویژگی‌‌ها شامل قابلیت پارک خودکار آن، امکان حرکت به جلو یا عقب از بیرون خودرو با استفاده از سوییچ خودرو، صفحه‌نمایش اطلاعات/سرگرمی بزرگ 12 اینچی، دوربین‌های 360 با وضوح بسیار بالا و بسیار مدرن‌تر از سایر رقبا و مجموعه ابزارهای دیجیتال کامل؛ است.

درنهایت، CS75 Plus با مجموعه‌ای از فناوری‌های ایمنی که شامل مجموعه‌ای از سنسورها، دوربین‌ها (با قابلیت مانیتورینگ نقاط کور)، سیستم حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی ​​و جلوگیری از برخورد می‌‌باشد، گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده‌‌ است. واقعاً قابل توجه است.

طراحی بدنه

اگر بخواهیم درمورد استایل و طراحی بدنه صحبت کنیم باید گفت که چانگان CS85 ظاهری بسیار شبیه به BMW X4 داشت CS95 ظاهری شبیه به یک رنج روور اما CS75 Plus ظاهری کاملاً منحصر به فرد و همچنین زیبایی را دارد.

چراغ‌ جلو‌‌های LED باریک، جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های DRL در کل عرض (جلوی خودرو) خودرو کار شده‌‌اند، ظاهری منحصربه‌فردی را برای CS75 Plus ایجاد کرده‌‌اند. دور تا دور خودرو نواری قرمز رنگ کشیده شده که در کنار رینگ‌‌های 19 اینچی ظاهری اسپرت را به CS75 Plus می‌‌دهند، اما چیزی که بیشتر از همه در طراحی آن دوست دارم چراغ‌های LED عقب و لوله‌ اگزوز‌‌های چهارگانه هستند که علاوه بر زیبایی‌‌شان، کاملاً کاربردی هم هستند.

سخن آخر

 

با قیمت 131000 درهم، CS75 Plus دیدگاه شما را تغییر می‌دهد. ظاهری زیباتر، سواری بهتر و تکنولوژی بسیار بیشتری نسبت به رقبای چینی، ژاپنی یا کره‌ای خود به شما ارائه می‌‌دهد. اگر هنوز در مورد میزان پیشرفت خودروهای چینی یا CS75 Plus شک دارید، از شما می‌خواهم که از نزدیک‌ترین نمایشگاه چانگان دیدن کنید و این خودرو را امتحان کنید چون مطمئن هستم که شگفت‌زده خواهید شد.

 

مشخصات کلی

 
نام چانگان CS75 Plus 1.5 AT
تیپ بدنه کراس اوور
قیمت 26800 دلار
نوع گیربکس اتوماتیک
 

 

 

موتور

 
حجم موتور 1.5 لیتر
حجم موتور 1499 سی‌سی
تعداد سیلندر 4
تعداد سوپاپ 16
نوع سیستم انتقال قدرت 6 سرعتِ اتوماتیک
 

عملکرد

 
پیشرانه دیفرانسیل جلو
حداکثر توان خروجی (HP) 176 اسب بخار @ 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (nm) 265 نیوتن متر @ 1450 دور در دقیقه
نرخ شتاب تعیین نشده
حداکثر سرعت تعیین نشده
 

 

 

مصرف سوخت و محیط‌زیست

 
نوع سوخت بنزین
انتشار CO2 تعیین نشده
ظرفیت سوخت 58 لیتر
مصرف سوخت تعیین نشده
محدوده تعیین نشده
 

ابعاد

 
طول 4690 میلی‌متر
عرض 1865 میلی‌متر
ارتفاع 1710 میلی‌متر
فاصله بین دو محور 2710 میلی‌متر
شعاع چرخش تعیین نشده
فاصله از زمین تعیین نشده
عمق Wading تعیین نشده
ظرفیت صندوق‌عقب 620 لیتر
حداکثر فضای خودرو تعیین نشده
تعداد درب 5
تعداد صندلی 5
 

امنیت و ایمنی

 
ایربگ راننده دارد
ایربگ سرنشین جلو دارد
ایربگ‌‌های کناری دارد
ایربگ های پرده‌ای دارد
ایربگ زانو ندارد
سیستم ترمز خودکار ندارد
توزیع الکترونیکی ترمز دارد
سیستم ترمز ضد قفل (ABS) دارد
سیستم ترمز ضد قفل با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز.  
ایموبلایزر دارد
هشدار امنیتی دارد
کنترل پایداری دارد
قفل الکترونیکی درب دارد
قفل درب سنسور سرعت دارد
ISOFIX دارد
سیستم هشدار خروج از خط ندارد
سیستم تشخیص نقطه کور ندارد
 

امکانات

 
کروز کنترل دارد
سنسورهای پارک جلو ندارد
سنسورهای پارک عقب دارد
تودوزی چرم دارد
دکمه Start دارد
سایز چرخ 18 اینچ
نوع آلیاژ چرخ آلیاژ فلز
سیستم تهویه مطبوع کنترل خودکار آب‌‌وهوای
سیستم اطلاعاتی/سرگرمی صفحه‌نمایش لمسی چندرسانه‌ای 12 اینچی
قابلیت اتصال بلوتوث/USB
نویگیشن آماده ندارد
گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر
ورود بدون کلید دارد
باربند ندارد
سانروف دارد
صندلی‌های برقی قابل تنظیم دارد
فرمان برقی دارد
پنجره‌های برقی دارد
خروجی (پریز) برق ندارد
کنترل صوتی فرمان دارد
 

تکنولوژی

 
Active Park Assist(کمک فعال پارک) ندارد
کمک استارت در سربالایی دارد
حالت‌های AWD تعیین نشده
مانیتورینگ فشار تایر دارد
نمایشگر هدآپ ندارد
جک صندوق‌عقب برقی ندارد
سیستم Start-stop ندارد
   
   
   
   
   
   
   
   

 

فروش اقساطی چانگان cs75 مدل 2022

چانگان cs75 مدل 2022 هنوز در ایران عرضه نشده، اما پس از عرضه توسط سپند خودرو به شکل اقساطی به فروش خواهد رسید. جهت خرید اقساطی خودرو از دیگر برندها با کارشناسان ما تماس بگیرید.