فروش اقساطی کیا پیکانتو 2023 جدید

فروش اقساطی کیا پیکانتو 2023 وارداتی. کیا فروش نسل جدید پیکانتو را در سه ماهه دوم سال جاری در سراسر اروپا آغاز خواهد کرد، اما کسانی که خواهان مدل پرچمدار این خودرو یعنی مدل GT Line مجهز به موتور 1 لیتری توربو هستند، باید تا پایان سال صبر کنند.

به گزارش سپند خودرو، کیا پیکانتو 2023 یکی از خودرو هایی است که واردات آن به ایران قطعی شده و به زودی به بازار معرفی خواهد شد. پس از ماه ها انتظار بالاخره عصر شنبه اولین محموله خودرو های وارداتی وارد کشور شد.

کوشا خودرو به عنوان نماینده رسمی کیا در ایران در نظر دارد چندین قلم از محصولات اقتصادی این برند کره ای را در ایران به فروش برساند. اکنون با واردات محموله جدید کیا به ایران باید شاهد فروش این محصول در بازار باشیم.

 

کیا پیکانتو 2023 جدید

کیا پیکانتو 2023 جدید

 

خرید و فروش اقساطی کیا پیکانتو 2023

کیا پیکانتو 2023 به عنوان یکی از ارزان ترین خودرو های کیا می تواند جایگزین اقتصادی مناسبی برای محصولات بی کیفیت داخلی باشد. اما باید دید کیا پیکانتو با چه قیمتی در بورس عرضه می شود.

این موضوع در کنار قیمت اقتصادی باعث شده تا این محصول در بازار عمومی فروش بالایی داشته باشد. پیکانتو اولین بار در سال 2003 رونمایی شد و تا به امروز سه نسل از این خودرو به بازار عرضه شده است. نسخه ای که قرار است به بازار بیاید فیس لیفت نسل سوم است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

محصولاتی مانند کیا پیکانتو، هیوندای i10 و میتسوبیشی میراژ در رده آفرود های شهری قرار می گیرند. دلیل این نام گذاری عملکرد بسیار بالای این خودرو ها در شهر های پرترافیک و شلوغ امروزی است. این خودرو ها از یک طرف رانندگی بسیار مقرون به صرفه ای دارند و از طرف دیگر فضای زیادی را در ترافیک اشغال نمی کنند و به راحتی می توان با آن ها در شهر های شلوغ و پر ترافیک رانندگی کرد.

 

خرید و فروش اقساطی کیا پیکانتو

خرید و فروش اقساطی کیا پیکانتو

 

بررسی کیا پیکانتو 2023

کیا تمامی مشخصات کوچکترین محصول خود یعنی نسل جدید کیا پیکانتو 2023 را پیش از نمایش عمومی در نمایشگاه ژنو اعلام کرده است. خودروی شهری این شرکت با طراحی جدید، کابین جادارتر و فناوری های بیشتر از همیشه وارد نسل سوم خود شده است.

فاصله بین دو محور این خودرو 15 میلی متر افزایش یافته و طول آن بدون تغییر در 3.59 متر باقی مانده است. کیا می گوید در ساخت اتاق نسل جدید پیکانتو از فولادی با استحکام دو برابر نسل قبل استفاده کرده و در نتیجه این خودرو به ایمن ترین خودرو در سگمنت A جهان تبدیل شده است.

 

کیا پیکانتو 2023

کیا پیکانتو 2023

 

طراحی بدنه کیا پیکانتو جدید

طراحی این خودروی کوچک بسیار شبیه به چیزی است که در نسل قبل در ایران دیده بودیم. طرح کلی یکسان است، اما شاهد تغییراتی در جزئیات هستیم. مثلا طراحی جلو پنجره کاملا تغییر کرده و حالا دو چراغ جلو را به هم متصل می کند.

چراغ ها ابعاد یکسانی دارند اما گرافیک چراغ های جلو و عقب تغییر کرده و مدرن تر شده اند. در مجموع تغییراتی که در کیا پیکانتو داریم این مدل را به یکی از جذاب‌ ترین مدل‌ ها در سگمنت خود تبدیل کرده و نسبت به رقبایی مانند هیوندای i10 و میتسوبیشی میراژ طراحی زیباتری دارد.

 

بدنه کیا پیکانتو جدید

بدنه کیا پیکانتو جدید

 

کابین کیا پیکانتو 2023 و امکانات آن

داخل کابین طراحی ساده ای داریم و اکثر قطعات آن پلاستیکی است. البته این طراحی ساده به گونه ای انجام شده است که کیا پیکانتو بهتر و مدرن تر از رقبای خود در این سگمنت باشد. در نسخه کامل، یک صفحه نمایش لمسی در وسط سیستم چند رسانه ای موجود است و می توانیم پنل آنالوگ را با کامپیوتر سفری پشت فرمان ببینیم.

از آنجایی که با یک خودروی کوچک روبرو هستیم، ردیف دوم فضای پا محدودی دارد. نباید در سفر های طولانی از پیکانتو انتظار راحتی داشته باشید. در سال 2019، کیا پیکانتو تست های ایمنی Euro ENCAP را با سه ستاره ایمنی پشت سر گذاشت. همچنین در تست های آسیایی 5 ستاره ایمنی را کسب کرد.

در نسخه کامل این خودرو 6 ایربگ 10 نقطه ای داریم. امکانات دیگری مانند سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور دنده عقب، کنترل حرکت در سربالایی، آینه های جانبی تاشو برقی، ترکیب چراغ های LED عقب و سنسور نور به چشم می خورد. در این رده خودرو هایی با آپشن های ساده تری به بازار می آیند. پیکانتو در مقایسه با رقبای خود خودرویی نسبتا مجهز به حساب می آید.

 

کابین کیا پیکانتو 2023

کابین کیا پیکانتو 2023

 

مشخصات فنی کیا پیکانتو وارداتی

این خودرو کره ای کوچک مجهز به یک موتور چهار سیلندر خطی 1.2 لیتری است. موتور این خودرو به عنوان تنفس طبیعی عمل می کند. توانایی تولید حداکثر قدرت 83 اسب بخار و حداکثر گشتاور 122 نیوتن متر را دارد. نیرو از طریق گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ساخت هیوندای به چرخ های جلو منتقل می شود. حتی در تریم کامل GT Line نیز همین مشخصات را داریم.

توجه داشته باشید که با یک خودروی شهری کوچک روبرو هستیم. پس نباید انتظار مشخصات فنی فوق العاده ای را از این خودرو داشت. کیا پیکانتو اصلا سریع نیست اما در استفاده شهری می تواند بسیار کاربردی باشد.

 

قیمت پیکانتو و زمان عرضه

با ابلاغ آیین نامه جدید واردات و در نظر گرفتن سقف قیمتی برای آن، کیا پیکانتو 2023 یکی از خودرو هایی بود که به عنوان یکی از گزینه های کره ای برای واردات مطرح شد.

اکنون که کوشا خودرو به عنوان نمایندگی واردات این برند از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت پذیرفته شده است، به نظر می رسد پیکانتو به زودی توسط این شرکت به فروش برسد.

کیا پیکانتو 2023 در بازار های جهانی بسته به تریم، قیمتی بین 12 تا 16 هزار دلار دارد. با توجه به نرخ ارز و تعرفه واردات باید منتظر قیمت در محدوده 1 میلیارد تومان باشیم. این خودرو در بورس کالا ارائه خواهد شد.

این مبلغ برای یک خودروی کوچک بسیار بالا به نظر می رسد. باید دید واکنش بازار تشنه واردات به این تازه وارد کوچک چه خواهد بود.

 

در هر صورت امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. و محتوای آن برایتان مفید بوده باشد. اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.