فروش اقساطی کیا سلتوس 2024 با شرایط استثنایی

خرید و فروش اقساطی کیا سلتوس 2024 دو دیفرانسیل. کیا سلتوس کراس اوور ساب کامپکت شرکت کیا است که در اواسط سال 2019 معرفی شد. این خودرو در سبد محصولات کیا در رده ای بین کیا سوناتا و کیا اسپورتیج قرار گرفته است. سلتوس در سه نسخه مختلف برای بازارهای هدف مختلف عرضه شد.

نسخه مدرن و فول آپشن Seltos با نام SP2 شناخته می شود. برای بازار های توسعه یافته مانند کره جنوبی، آمریکای شمالی و استرالیا طراحی شده است. نسخه دیگری با SP2i مختص بازارهای در حال توسعه مانند هند است.  نسخه چینی این خودرو نیز با مشخصات و کد SP2c متفاوت که مختص بزرگترین بازار جهان است، شناخته می شود.

عرضه این خودرو در سه نسخه مختلف نشان از استراتژیک بودن سلتوس برای کیا دارد. این شرکت در کره جنوبی بوده و در حال حاضر یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است. کیا موتورز در رتبه ششم این لیست قرار دارد. خودروی جدید کیا برای سال 2023 در بخش SUV و کراس اوور کیا سلتوس 2024 است.

 

کیا سلتوس 2024

کیا سلتوس 2024

 

فروش اقساطی خودرو سلتوس 2024

با توجه به افزایش تقاضا برای خودروهای SUV مانند سلتوس، اکثر شرکت ها جایگاهی را برای این کلاس بدنه در میان محصولات خود در نظر گرفته اند. برخی از شرکت ها مانند فورد، کل خط تولید خود را به خودرو های SUV اختصاص داده اند.

کیا برای هر سلیقه، استفاده و بودجه ای یک کراس اوور دارد که یکی از مقرون به صرفه ترین آن ها، سلتوس های جمع و جور است. اگرچه اولین مدل از این خودرو در سال 2021 به بازار آمد و مدتی است که در بازار خودرو عرضه شده است، اما با موتور توربوشارژ و کابین و صندوق جادار خود توانسته جایگاه خود را در بازار خودرو پیدا کند.

سلتوس مدت زیادی است که موفق بوده است، اما کیا همچنان به بهبود محصول خود ادامه می دهد و تغییرات و به روز رسانی هایی را در مدل های جدیدتر ارائه کرده است. چند روز پس از معرفی مدل 2023، تصاویری از کیا سلتوس 2024 منتشر شد. سلتوس جدید خودرویی بهتر با ظاهری جذاب تر و کابینی پر از ابزار مدرن خواهد بود.

 

فروش اقساطی کیا سلتوس وارداتی

کیا سلتوس 2024 نسخه به روز شده کراس اوور کیا با ظاهری جدید و موتور قدرتمندتر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. فیس لیفت جدید کیا سلتوس 2024 اکنون از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ گاما استفاده می کند که قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت است. یعنی 20 اسب بخار قدرت را افزایش داده است.

این خوردرو کیا به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده و از فناوری های بسیار نوین در ساخت این محصول استفاده شده است. اما موتور پایه این خودرو همچنان 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی است که قدرتی معادل 195 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن متری دارد. این موتور به گیربکس CVT متصل است و سیستم چهار چرخ محرک نیز برای آن قابل سفارش است.

نسخه آمریکایی کیا سلتوس 2024 کاملا شبیه مدل بازار کره جنوبی است. این خودرو از جلو پنجره با گیرایی بیشتر و طراحی جذاب، چراغ های جلو LED و مه شکن های عمودی متفاوت بهره می برد. ما همچنین شاهد چراغ های جدید در عقب هستیم. خریداران می توانند سه رنگ جدید آبی، مشکی و سبز را برای محصول به روز کیا سفارش دهند.

کیا سلتوس 2024 مانند ظاهر زیبای خود دارای کابینی مجلل است که می توان از آن به عنوان صفحه نمایش پانوراما یاد کرد. استیون سنتر، مدیرعامل کیا گفت: خودروهای SUV جدید ما قوی‌ تر از همیشه هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند، با فناوری‌ های جدید و سیستم‌ های کمک راننده پیشرفته و عملکرد فوق‌العاده، یکی از مدل‌های برجسته این شرکت هستند. سلتوس 2024 در حالت چهار چرخ متحرک یا دیفرانسیل جلو آماده ورود به بازار خودرو است و قرار است در نیمه اول سال 2023 وارد نمایشگاه ها شود.

 

فروش اقساطی کیا سلتوس 2024

فروش اقساطی کیا سلتوس 2024

 

طراحی کیا سلتوس 2024

جلو پنجره نسخه جدید این خودرو بزرگتر از قبل شده و امضای طراحی کیا معروف به دماغه ببر در این قسمت به طور برجسته طراحی شده است. چراغ های مدل جدید مجهز به ال ای دی های مدرن کیا هستند و سپر نیز باز طراحی شده است.

ورودی های هوای پایین سپر بزرگ شده و چراغ های مه شکن عمودی در کناره ها وجود دارد. در قسمت عقب سپر جدیدی طراحی شده که در آن خبری از خروجی اگزوز تزئینی نیست، علاوه بر این گرافیک چراغ های عقب نیز تغییر کرده و بسیار جذابتر از مدل قبلی شده است.

رینگ های کیا سلتوس 2024 طراحی جدیدی دارند و می توان رنگ های جدیدی را برای مدل جدید سفارش داد. مشتریانی که تریم X-Line را سفارش دهند به صورت استاندارد از جلوپنجره مشکی، قفسه سقف و رینگ های جدید 18 اینچی برخوردار خواهند شد.

همچنین تریم خشن جدیدی با نام X-Line معرفی شده است که دارای جلوپنجره فلزی تفنگی، رینگ های 18 اینچی، قفسه سقف مشکی و تریم درب مشکی براق است. کیا سلتوس 2024 علاوه بر قوای محرکه، در کابین نیز پیشرفت هایی را نشان می دهد.

 

طراحی کابین کیا سلتوس 2024

طراحی کابین نقطه ضعف مدل قبلی سلتوس بود و حالا در کیا سلتوس 2024 طراحان سعی کرده اند فضای بهتری با امکانات بیشتر در کابین ایجاد کنند. داشبورد در مدل جدید بازطراحی شده و صفحه نمایش مرکزی و جلوآمپر دیجیتال جلو بزرگتر شده اند.

در مدل جدید کیا سلتوس 2024، صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی و کلاستر دیجیتال هر دو 10.25 اینچی هستند و در یک پنل یکپارچه قرار گرفته اند. دریچه های سیستم تهویه در این مدل طراحی جدیدی دارد و اهرم دنده برخلاف آنچه در نسخه کره ای دیده می شد به صورت مکانیکی طراحی شده است.

علاوه بر این در مدل جدید این کراس اوور آپشن های جذابی مانند درب صندوق عقب برقی، خنک کننده صندلی جلو و امکان آپدیت آنلاین سیستم های خودرو اضافه شده است.

 

کابین کیا سلتوس 2024

کابین کیا سلتوس 2024

 

در مدل جدید سلتوس، امکانات ایمنی و کمکی افزایش یافته و نسخه فول این خودرو دارای آپشن های ایمنی مناسبی مانند سیستم کمکی برای جلوگیری از تصادف، سیستم تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، سنسور نقطه کور، محدود کننده سرعت، بالا بردن خودکار است. پرتو، رادار خطی، دوربین در قسمت پشت، سیستم استارت/ایست را می بینیم و…

کابین کیا سلتوس 2024 اکنون دارای چهار پورت USB است. برخی از بسته های سفارشی این خودروی کره ای شامل درب عقب برقی و صندلی های جلوی تهویه شونده نیز خواهند بود. این خودرو از نیمه اول سال 2023 راهی بازار می شود و قیمت آن نزدیک به زمان عرضه اعلام می شود.

 

مشخصات فنی

در حال حاضر مشخصات فنی کیا سلتوس 2024 مشخص نیست. اما به احتمال زیاد از موتور و گیربکس مدل های 2022 و 2023 استفاده می شود. سلتوس فعلی دارای دو موتور 4 سیلندر بنزینی است که شامل یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور 1.6 لیتری توربو می شود.

موتور اول دارای قدرت 146 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن متر است.  موتور توربو می تواند حداکثر قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن متر را تولید کند.

موتور 146 اسب بخاری از گیربکس CVT برای انتقال نیرو به چرخ ها استفاده می کند. موتور توربو نیرو را از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه منتقل می کند. کیا سلتوس 2024 را می توان با دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک سفارش داد.

شتاب 0 تا 100 با موتور توربوشارژ حدود 7.3 ثانیه است. اما این زمان برای موتور ضعیف 3 ثانیه بیشتر خواهد بود.

کیا سلتوس 2024 با موتور 2 لیتری و دیفرانسیل جلو در هر 100 کیلومتر 8.1 لیتر بنزین مصرف می کند. با سیستم دو چرخ متحرک مصرف سوخت به 8.7 لیتر می رسد. این کراس اوور با موتور 1.6 لیتری و سیستم AWD برای هر 100 کیلومتر به 9.4 لیتر بنزین نیاز دارد.

اگر موتور مدل 2024 مشابه مدل قبلی باشد احتمالا مصرف سوخت یکسانی خواهد داشت. باک بنزین سلتوس 50 لیتر ظرفیت دارد و با یک بار سوخت گیری می توانید 658 کیلومتر را طی کنید.

 

مشخصات فنی کیا سلتوس 2024

مشخصات فنی کیا سلتوس 2024

 

فروش اقساطی کیا سلتوس؛ آپدیت کوچک

کیا سلتوس 2024 با تغییرات خود جلو رفته و به خودرویی جذاب و کارآمدتر تبدیل شده است. با وجود اندازه کوچک و جمع و جور، دارای کابین جادار و صندوق عقب بزرگ است.

زمان عرضه و قیمت خرید خودروی جدید سلتوس هنوز مشخص نیست. اما حدس می زنیم که در سال 2023 با قیمتی در حدود 24 هزار دلار در اختیار خریداران قرار گیرد. از رقبای کیا سلتوس می توان به هوندا HR-V و مزدا CX-30 اشاره کرد.

 

در هر صورت امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. و محتوای آن برایتان مفید بوده باشد. اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.