بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی جیلی

فروش اقساطی جیلی

جیلی یکی از 10 تولید کننده برتر خودرو در کشور چین است. شرکت جیلران موتور به عنوان نمایندگی محصولات جیلی در ایران، فعالیت خود را در پاییز 1390 آغاز نمود. این مجموعه در سال اول فعالیت خود 2 مدل از خودروهای جیلی به نام های EC7 و EC7 RV که دارای استانداردهای روز و تائیدیه های معتبر جهانی هستند را به عنوان اولین سری خودروها جهت ارائه به بازار داخلی و اقشار مختلف جامعه در نظر گرفت. این دو خودرو نیز با استقبال مناسبی روبرو گشته و به مدل های پر فروش جیلی در بازار ایران تبدیل شدند.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

شرکت Geely International Co در سال 1986 با هدف تحقیق و توسعه، طراحی و تولید خودروهای با کیفیت و دوستدار اکوسیستم تأسیس گردید. این شرکت در حال حاضر یکی از 10 تولید کننده برتر خودرو در کشور چین است و از سال 2005 میلادی سهام شرکت Geely به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی تولید کننده خودرو در بورس هنگ کنگ عرضه می گردد. ما نیز در سپند خودرو شرایط فروش اقساطی جیلی را فراهم نموده ایم. در طی ۱۰ سال گذشته شرکت جیلی با رشد فزاینده ای در بازار خودرو توانست رتبه نخست رشد را در بین باقی شرکتهای خودروساز چینی بدست آورد. سپند خودرو نیز شرایط فروش اقساطی خودرو جیلی را به صورت تحویل فوری در نظر گرفته تا امکان خرید آسان تری برای علاقه مندان وجود داشته باشد.

فروش اقساطی جیلی EC7

فروش اقساطی جیلی EC7

امگرند EC7 خودروی سدان جیلی است که احتمالا آن را در قالب خودروهای سوار و یا تاکسی های فرودگاه و… دیده اید. اتوموبیلی با موتور 1.7 لیتری که قدرت 138 اسب بخار را به همراه دارد. EC7 در دو مدل جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و 5 دنده دستی عرضه میگردد. شرایط فروش اقساطی جیلی EC7 توسط سپند خودرو فراهم می باشد. مصرف سوخت ترکیبی آن 7.2 لیتر بوده و میتواند به حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت برسد. از آپشن های ایمنی و رفاهی جیلی EC7 میتوان به ترمزهای دیسکی خنک شونده، کیسه های هوا جلو و جانبی پرده ای، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، گرمکن شیشه عقب، سانروف برقی، تريم داشبورد چرم، ركاب استيل، صندلي هاي چرم، نمايشگر ضربه از كنار درب ها، صندلي برقي راننده با قابليت تنظيم 8 حالته و… اشاره نمود.

فروش اقساطی جیلی X7

فروش اقساطی جیلی X7

دیگر محصول جیلی امگرند، مدل X7 می باشد که نماینده شاسی بلند این شرکت محسوب میشود. قیمت زیر 100 میلیون تومانی این خودرو باعث شده تا در لیست خرید علاقه مندان به شاسی بلند قرار گیرد. X7 موتور 2.3 لیتری دارد که قادر به تولید 157 اسب بخار قدرت است. همچنین یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار برای آن تعبیه شده است. شما میتوانید هم اکنون از شرایط فروش اقساطی جیلی برای تهیه این خودرو استفاده نمایید. حداکثر سرعت آن نیز به 170 کیلومتر بر ساعت می رسد. در مورد آپشن های رفاهی و ایمنی خودرو میتوان به مواردی از قبیل صفحه نمایش 6.5 اینچی، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و جانبی پرده ای، سانروف دو حالته مجهز به سیستم ایمنی، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان، باک بنزین ضد نشتی و ضد انفجار، زاپاس با رینگ آلومینیومی، مه شکن جلو و عقب و… اشاره نمود.

جهت خرید قسطی مدل های محبوب جیلی میتوانید از شرایط فروش اقساطی جیلی که توسط پسند خودرو برای مشتریان در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. تحویل فوری و امکان پرداخت بلندمدت و کوتاه مدت از مزایای خرید خودرو در این طرح است. جهت کسب اطلاعات کامل با ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران