کیا سراتو اسپرت 2017 خودرویی اسپرت درحال پیشی گرفتن از رقبای خود به دلیل داشتن ویژگی های جذاب و قیمت مناسب است. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی این خودرو بپردازیم. این خودرو امکاناتی دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال: صفحه نمایش هوشمند 7 اینچی، دوربین دید به عقب و گیر بکس اتوماتیک از دسته امکانات قابل سفارش در این خودرو محسوب می شود. امکانات عالی این خودرو آن را در نظر بیننده جذاب جلوه می دهد. فاکتورهایی که به ندرت و در طول زمان به کیا سراتو اسپرت اضافه شده ارزش بالایی به آن بخشیده است. عرضه این خودرو فقط به صورت گیریکس اتوماتیک در فروش اقساطی کیا می باشد. ویژگی بسیار منحصر به فردی که این خودرو داراست قرار گرفتن Apple CarPlay و Android Auto به شکلی کاملا استاندارد است.

وجود رينگ هاى آلومينيومى ١٧ اينچى با به همراه داشتن تايرهاى ٢١٥ ميلى متری قدرت خوبی به آن بخشیده است.  تنها تغییری که با دیدن ظاهری مشخص نمی شود سبک شدن وزن این خودرو به اندازه 23 کیلوگرم است. از خصوصیات و امکانات بالقوه چراغ هاى اتوماتيك حساس به نور خورشيد،  فرمانی چند منظوره و چند کاره، اسپويلر عقب می باشد. نکات ایمنی و تجهیزاتی که به کیا سراتو اسپرت 2017 اضافه شده اند صندلی های چرمی زیبا، ايمنى فعال هوشمند، آینه هایی با قابلیت تا شوندگی برقی، دكمه ى استارت و امکانات بسیار زیاد دیگری هستند. این مدل کیا سراتو با تمامی امکانات و جذابیت های ظاهری و باطنی که دارد تعداد مشتریان زیادی را به خرید مشتاق می کند.

 امکانات فنی و ظاهری کیا سراتو اسپرت 2017

از لحاظ امکانات فنی این خودرو مانند نسل های گذشته خود پیشرانه 112 کیلو واتی 4 سیلندری می باشد که حجمی مادل 2 لیتر را به خود اختصاص داده است. هم چنین می تواند گشتاور 192 نیوتون متر را تولید کند. کیا سراتو جعبه دنده ی 6 سرعته اتوماتیکی درست مانند تمامی مدل های s را داراست. در این خودرو قدرت در زیر کاپوت آن چنان تغییری نسبت به گذشته نداشته است. در جاده های خیس و بارانی واکنش و عملکرد مناسب و قابل توجهی دارد. هم چنین شما می توانید لذت رانندگی با چند حالت مختلف از جمله: اسپرت، اکو و نرمال را تجربه کنید. در واقع نرمال و اکو فرق چندانی ندارند و تفاوت اصلی در حالت اسپرت وجود دارد زیرا در این حالت نیروی بیشتری تولید خواهد شد. تعادلی که در این خودرو در حین رانندگی احساس می کنید کمک شایانی به راحت راندن شما می کند.

تنوع رنگ در کیا سراتو اسپرت به راحتی به شما امکان انتخاب بر اساس سلیقه تان را می دهد. رنگ های اصلی در نظر گرفته شده سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری هستند. علاوه بر این رنگ ها رنگ آبی و قرمز برای سلیقه های خاص در بازار موجود است. در فضای داخلی رنگ بندی مشکی ظاهری شیک و هماهنگ ارائه می دهد. اما در قسمت هایی مانند: دکمه ها، قاب ای نمایشگر و دکمه ها رنگ های دیگری استفاده شده است. نسبت به قیمت این خودرو که با توجه به امکانات موجود خیلی بالا نیست مواد استفاده شده در صندلی ها و داشبورد و هم چنین دوخت چرم صندلی بسیار با کیفیت هستند. وجود چرم بسیار مرغوب و با کیفیت نشان دهنده دقت و توجه به طراحی کیا سراتو اسپورت است.

ویژگی سرگرمی  کیا سراتو اسپرت 2017

در این خودرو سیستم سرگرمی نرم افزاری مناسب با صفحه نمایشی لمسی مجهز است که پاسخگوی سریع و خوب نیاز شماست. صندلی ها در حالتی نیمه اسپرت قرار دارند که محافظت کننده سلامتی کمر هستند. صندوق عقب اندازه کوچکی دارد اما کافی است.  در مورد طراحی به طور کلی طراحان کیا توانسته اند خودرویی مناسب هم از دید بیرون و هم داخل ارائه دهند که این امری سخت در طراحی خودرو های کوچک محسوب می شود. این خودروی اسپرت مناسب برای استفاده خانواده هاست و نسبت به امکانات ارزشمندی که در آن وجود دارد قیمت فوق العاده مناسبی دارد. از همین لحاظ نسبت به رقیبان خود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است. خصوصا این که فروش اقساطی کیا سراتو اسپرت 2017 در سپند خودرو با شرایط خیلی عالی و تحویل فوری به شما امکان خرید راحت تری را با پس اندازی کم تر از قیمت اصلی می دهد.