بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی مزدا

فروش اقساطی مزدا

شرکت ژاپنی مزدا در سال 1920 تاسیس شد و در ابتدا به تولید تجهیزات نظامی مشغول بوده است. پس از جنگ جهانی به تولید خودرو روی آورد و اولین محصول خود را با نام 360 روانه بازار کرد. هم اکنون گروه بهمن نمایندگی رسمی محصولات مزدا می باشد و به مونتاژ مدل های مختلفی از این خودرو پرداخته است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

با توجه به قیمت مناسب محصولات مزدا این شرکت از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. از همین رو و با توجه به استقبال خوب متقاضیان، شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی خودرو مزدا را فراهم نموده است.

فروش اقساطی مزدا 3 جدید

شرایط فروش اقساطی تحویل فوری مزدا

میتوان گفت مزدا 3 تنها نماینده سدان مزدا در بازار ایران می باشد که به خوبی نیز جایگاه خود را پیدا کرده است. مزدا 3 زمانی به خیابان های ایران راه یافت که این تعداد از خودروهای مدرن کره ای انتخاب را برای خریدار متنوع نکرده بودند. با این حال ظاهر بروز و استفاده از آپشن های متنوع برگ برنده فروش مزدا 3 شد. فیس لیفت مزدا 3 نیز تحت عنوان مزدا 3 جدید از استقبال مناسبی برخوردار شد تا شرایط فروش اقساطی مزدا نیز برای علاقه مندان جالب توجه شود.

جدیدترین مدل مزدا 3 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ استفاده میکند که 2000 سی سی ظرفیت دارد. این موتور میتواند 145 اسب بخار قدرت تولید کند. یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به محورها را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 مزدا 3 جدید 9.2 ثانیه بوده و میتواند به حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت ترکیبی مزدا 3 نیز 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

فروش اقساطی مزدا 2

فروش اقساطی مزدا 2

مزدا 2 نماینده هاچ بک این شرکت است که از طراحی ارگونومیک و ساده ای برخوردار است. این خودرو نیز توسط گروه بهمن مونتاژ میگردد. مزدا 2 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ استفاده میکند که 1498 سی سی گنجایش دارد. یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک نیرو را چرخ های مزدا 2 منتقل میکند. مصرف سوخت داخل شهر مزدا 2 8.1 لیتر است و یک باک 43 لیتری سوخت خودرو را حمل میکند. شتاب 0 تا 100 مزدا 2 نیز به 11 ثانیه میرسد. همچنین مزدا 2 در لیست فروش اقساطی مزدا قرار گرفته است.

با توجه به اینکه این اتوموبیل در سال 2011 تولید شده و همچنان نیز همان نمونه در ایران تولید شده و اکنون در طرح فروش اقساطی مزدا نیز به فروش میرسد، از آپشن های استاندارد جهانی مناسب با همان سال استفاده میکند. استفاده از دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، دارای دکمه های کنترلی روی فرمان، ورودی AUX، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کامپیوتر سفری، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو و… از آپشن ها و امکانات مزدا 2 محسوب میشوند.

در حال حاضر مزدا 3 و مزدا 2 و یکی دو مدل از وانت های آن تنها نمایندگان شرکت مزدا در بازار ایران اند. مزدا 3 جدید میتواند انتخاب خوبی برای زیبا پسندان باشد چرا که از لحاظ طراحی تقریبا بی عیب است و در کلاس و رده قیمتی خود یکی از انتخاب های جدی محسوب میگردد. مزدا 2 نیز به عنوان یک هاچ بک زیر 70 میلیون تومان انتخاب مناسبی برای جوانان و یا کسانی است که در شهر زیاد تردد میکنند. ابعاد کوچک و جعبه دنده اتوماتیک، رانندگی در ترافیک را قابل تحمل میکند. شرایط فروش اقساطی مزدا که توسط سپند خودرو ارائه میشود، طی پرداخت کوتاه مدت و بلند مدت موجب تسهیل خرید محصولات این شرکت برای مشتریان خواهد شد.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران