بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی لیفان

فروش اقساطی لیفان

آغاز به کار این شرکت خودرو سازی چینی از سال 1992 می باشد. از جمله خودروهایی که در این شرکت تولید می شود خودروی تجاری، خودروی سواری و موتورسیکلت است. محصولات لیفان در ایران توسط شرکت کرمان موتور عرضه و پشتیبانی می‌شود.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

 جالب توجه که حیطه ی تولیدی این شرکت فقط در خودرو سازی نیست و تولید کفش یکی دیگر از تولیدات ارزشمند این شرکت محسوب می شود. ابتدایی ترین خودرو هایی که در شرکت لیفان تولید شده کامیون می باشد. البته قبل از تولید کامیون شرکت لیفان یک کارگاه متشکل از تعداد 9 نفر برای تعمیر موتورسیکلت بوده است. محصولات لیفان در دستور فروش اقساطی خودرو توسط شرکت کرمان موتور در ایران عرضه می شود و در بین خودرهای وارد شده لیفان 620 رقیب پژو پارس با قیمت مناسب می باشد.

فروش اقساطی لیفان 820؛ جذاب و خوش‌پوش

این خودرو با کلاس D در کشور چین و به وسیله شرکت لیفان رو نمایی شده است. در طراحی داخلی و بیرونی این خودرو تاثیر از تویوتا کمری مشهود است. این خودرو در ایران برخلاف کشور چین که در 2 نسخه عرضه می شود فقط در یک نسخه به فروش می رسد. پیشرانه قابل عرضه در ایران توان 158 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتون متر را تولید می کند. لیفان 820 دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیکی می باشد که توسط یک کمپانی استرالیایی به نام DSI ساخته شده است.

در قسمت کابین این خودرو شاهد سیستم صوتی مدرنی هستیم که صفحه نمایش و دکمه کنترل کننده سیستم صوتی بر روی فرمان آن را به کار می اندازد. تهویه هوای اتوماتیک از دیگر خصوصیات بارز در داشبورد این خودروست.  جنس چرم صندلی ها نکته جالب توجه لیفان 820 به حساب می آید. از لحاظ ظاهری در قسمت رو به رو خودرو جلو پنجره ای از جنس فورد موندئو و چراغ های آئودی a6 نظرها را به خود جلب می کند. در بخش عقب خودرو ترکیب خوب و هنرمندانه ای را می بینیم. در قسمت جانبی خط های برجسته روی بدنه و رینگ ها از شباهت بسیار زیادی با بی ام و برخوردار است. اگردوست دارید بیشتر و دقیق تر با این خودرو آشنا شوید، کافی است سری به صفحه فروش اقساطی لیفان 820 بزنید.

فروش اقساطی لیفان 820

فروش اقساطی لیفان X50 اتوماتیک

برای شروع توضیحی مختصر درباره این خودرو از مشخصات ظاهری آن شروع می کنیم. تعریف این خودرو با کد X توسط شرکت لیفان به دلیل این است که این خودرو در رده خودروهای کراس اور قرار می گیرد. بر عکس طراحی های زشت سازندگان خودرو های چینی که نشان از بی تجربگی آن ها داشت در این خودرو طراحی کاملا به روز و بهره گرفته از استانداردهای جهانی مشاهده می کنیم. در نمای رو به رو طراحی جلوپنجره بسیار ظریف بوده و هماهنگی نوارهای LED در کنار چراغ‌های کشیده، هم چنین دیفیوزری که رنگ نقره ای جذابی دارد، جلوه ظاهری لیفان X50 را دو چندان کرده است.

در طراحی پشت خودرو تاثیر پذیری و شباهت به مدل خودروهای اروپایی کاملا مشهود است. باربند موجود در سقف این خودرو بنا به نیاز و سلیقه افراد چینی به بدنه خودرو اضافه شده است. در فضای داخلی قطعات به کار رفته از جنس آلومینیوم فضای مدرن و هماهنگی خوبی را ایجاد کرده است. مشخصات فنی و سیستم های انتقال دهنده قدرت این خودرو شامل پیشرانه ای 4 سیلندری 1/5  لیتری بوده که به تکنولوژی هوشمند زمان بندی متغیر سوپاپ ها مجهز شده است. قدرت 102 اسب بخار و گشتاوری معادل 133 نیوتون متر توسط این خودرو تولید می شود. با مراجعه به صفحه فروش اقساطی لیفان X50 اتوماتیک می‌توانید اطلاعات کامل این خودرو را مشاهده و از شرایط خرید اقساطی آن مطلع شوید.

فروش اقساطی لیفان X50 اتوماتیک

فروش اقساطی لیفان X60

این خودروی شاسی بلند شهری خانوادگی که فروش موفقی را توسط شرکت کرمان موتور به ارمغان آورده در برخی مدل های سدان هم عرضه شده است. لیفان X60 از نظر ابعاد، امکانات و قیمت رقیب جدی برای ام وی ام x33 محسوب می شود. در بررسی های به عمل آمده از  طراحی این خودرو شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی تویوتا راوفور و همچنین نسل قبلی  هیوندای سانتافه دارد. در تقسیم بندی شرکت تولید کننده این خودرو لیفان X60 درکلاس بدنه D قرار می‌گیرد.

در نمای رو به رویی جلو پنجره ساده به کار رفته و هم چنین چراغ های با فرم چشم های شاهین طاهر این خودرو را جذاب و کمی جسور جلوه می دهد. دید کامل به اطراف و احاطه تقریبا مناسب به خودروهای دیگر با آینه های جانبی بزرگ مقدور می شود. رینگ های 16 اینچی و خطوط LED در کنار چراغ های عقب طراحی متفاوتی از لیفان را به ما ارائه می دهد. در فضای داخلی چیدمان و متریال استفاده شده در حد متوسط ساده اما زیبا می باشد. پیشرانه مورد استفاده توسط لیفان X60، 1/8 لیتری 4 سیلندر بنزینی است که قادر است قدرتی معادل 131 اسب بخار  و گشتاور 168 نیوتون متری را تولید کند. در صفحه فروش اقساطی لیفان X60 می‌توانید اطلاعات کامل و دقیقی از لیفان ایکس 60 به دست آورید.

فروش اقساطی لیفان X60

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران