بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی بی ام و

فروش اقساطی بی ام و

کمپانی آلمانی و نام آشنای بی ام و یکی از بزرگ ترین خودروسازان دنیا می باشد که شهرت جهانی آن نیاز به تعریف ندارد. میتوان گفت بی ام و تقریبا برای هر سلیقه ای خودرو دارد و بازه گسترده ای از بازار مصرفی خودرو دنیا را هدف قرار داده است.

تحویل فوری خودرو

تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

سند به نام خریدار

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

اقساط بلندمدت

پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود.

فروش اقساطی محصولات بی ام و تحویل فوری

سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی بی ام و فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مشاوره رایگان02141713

 به دلیل استقبال بازار ایران از خودرو های این شرکت، شرایط فروش اقساطی بی ام و مورد توجه مشتریان است. نام BMW مخفف عبارت Bayerische Motoren Werke به معنای صنایع موتوری باوارین است. میتوان گفت نسبتا تنوع کاملی از انواع مختلف بی ام و مانند خودرو های سدان، هاچ بک، شاسی بلند و کروک در بازار ایران موجود است که قدرت انتخاب را برای علاقه مندان افزایش میدهد. سپند خودرو نیز با نظر به استقبال بازار داخلی از اتوموبیل های این برند شرایط فروش اقساطی خودرو بی ام و را فراهم نموده تا امکان خرید آسان تری برای مشتریان فراهم شود.

فروش اقساطی بی ام و 528i

فروش اقساطی بی ام و 528i

بی ام و 528 را میتوان رقیب مستقیم بنز E250 در رده سدان های لوکس بازار دانست. این آلمانی خوش تراش از موتور 4 سیلندر با حجم 1997 سی سی استفاده میکند و میتواند خودرو را به سرعت 250 کیلومتر در ساعت برساند. بی ام و 528 قادر است 0 تا 100 را طی 6.3 ثانیه طی کند. مصرف سوخت خودرو نیز قابل قبول است و در مقیاس شهری به ازای هر صد کیلومتر 8.6 لیتر و در حالت ترکیبی 6.5 لیتر می سوزاند. علاقه مندان به تهیه این خودرو میتوانند از شرایط ویژه فروش اقساطی بی ام و سپند خودرو استفاده نمایند. در مورد آپشن ها و امکانات نیز میتوان به طور پیش فرض لیست کاملی از تجهیزات را برای این خودرو در نظر داشته باشید. کیسه های هوای جلو و جانبی برای تمام سرنشینان، سیستم کامل کنترل، ترمز و پایداری، ترمز دستی الکتریکی، سیستم تهویه جداگانه برای سرنشینان جلو، تزئینات آلومینیومی و رنگ متالیک، سیستم نشان دهنده پیاده سوار در شب، سنسور باران، روکش چرمی فرمان، سیستم مخصوص سیگاری ها، آینه های الکتروکرومیک و… بخشی از آپشن های این اتوموبیل هستند.

فروش اقساطی بی ام و X4

فروش اقساطی بی ام و x4

سری X بی ام و مربوط به خودروهای شاسی بلند این شرکت است. نمونه های X6 ،X4 ،X3 ،X1 از مدل های پر فروش و آشنای بازار خودروی ایران محسوب میشوند. در این متن به نمایندگی از این سری در مورد بی ام و X4 صحبت میکنیم. خودرویی که در لیست پرفروش های پرشیا خودرو و لیست فروش اقساطی بی ام و قرار دارد و سپند خودرو نیز شرایط فروش اقساطی این خودرو را با تحویل فوری فراهم نموده است. X4 از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با ظرفیت 1997 سی سی استفاده میکند. این پیشرانه میتواند قدرت 245 اسب بخار و حداکثر سرعت 232 کیلومتر بر ساعت و شتاب 6.2 ثانیه را برای بی ام و X4 به همراه داشته باشد.

به لحاظ استفاده از تجهیزات و آپشن ها با یکی از کامل ترین نمونه های بی ام و مواجه هستیم. مجموعه کاملی از ساز و کار ترمز و پایداری، امکانات ایمنی و آپشن ها رفاهی رانندگی با BMW X4 را لذت بخش نموده است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم قابل قبولی است.

سایر مدل های ی ام و مانند سری Z، سری 2، سری 3 و… نیز در لیست فروش محصولات این شرکت قرار دارند. شرایط فروش اقساطی بی ام و در تمامی مدل ها هم اکنون فراهم است تا علاقه مندان بتوانند با استفاده از آن و طی پرداخت کوتاه مدت و بلندمدت خودروی خود را به صورت فوری تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

  • تحویل فوری خودرو

    تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • سند به نام خریدار

    با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

  • اقساط بلندمدت

    پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود.

  • تعویض خودرو پیش از پایان اقساط

    مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.

  • تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت

    امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود.

  • بیمه بدنه اجباری نیست

    الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

تحویل خودرو فوری است یا مدت دار؟

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد.

آیا سند خودرو به نام مشتری می شود؟

بلی ، سند خودرو از همان ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

قیمت خودرو چطور محاسبه می‌شود؟

خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد می باشد .

اقساط به چه صورت دریافت می گردد؟

اقساط شما هر دوماه یک بار دریافت شده و به ازای هر قسط یک فقره چک از شما دریافت می‌شود.

آیا امکان فروش خودرو قبل از پایان اقساط وجود دارد؟

سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

آیا شما تمامی خودروها را به فروش می‌رسانید؟

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

پرسش و پاسخ

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران