بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
پژو

فروش اقساطی پژو

پژو جزو زیرمجموعه های گروه پی اس ای به حساب می آید و همچنان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه می باشد که در اروپا عنوان دومین خودروساز بزرگ را دارد. محصولات پژو از سال‌ها قبل در ایران مونتاژ و تولید شده و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خودروسازی اروپایی در ایران است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

تا کنون بیش از 5 ميليون دستگاه پژو 206 در سراسر دنيا توليد شده و به دست خریدار رسیده است، در حال حاضر شرکت ایران خودرو یكی از مهم‌ترين پايگاه‌های توليد اين خودرو در جهان به شمار می رود. محبوبیت این خودرو در داخل ایران نیز مثال زدنی است، از مهم ترین دلایل رضایت رانندگان این خودرو چابکی و قوای فنی بالا، قيمت مناسب و تطابق خودرو با استانداردهای روز جهانی و همچنین مصرف سوخت پايين و سازگاري آن با محيط زيست می باشد.در بازه ی اوج گیری فروش اقساطی خودرو پژو 206 در میان سه رتبه ی اول بود، محبوبیت این خودرو تنها محدود به جوانان نیست و در میان خانواده ها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.طراحی و تولید پژو 206 با تجهیزات پیشرفته صورت گرفته و در آن از دستاوردهای به روز فنی و مهندسی استفاده شده است، لیست این امکانات در هر تیپ و مدل متفاوت است و هر کس با توجه به سلیقه و نیازش از میان مدل های موجود پژو 206 خودروی مناسب خودش را انتخاب می کند.

فروش اقساطی پژو 206

بیشتر ایرانیان حداقل یک بار تجربه رانندگی با این خودرو را دارند و تمامی آنها معتقدند که راننده بر روی صندلی احساس بهتری نسبت به دیگر رقبای هم قیمت این خودرو دارد. موقعیت قرار گیری صندلی، مکان فرمان و ارتفاع نشیمنگاه صندلی همگی در تناسب با یکدیگر می باشند و این مسئله باعث شده تا پژو 206 هندلینگ بهتری داشته باشد. موتور 1.4 لیتری این خودرو در تیپ 2 دارای 4 سیلندر است و قدرتی معادل با 75 اسب بخار تولید می نماید. شتاب خودرو با این مشخصات فنی در حدود 14 ثانیه می باشد، تیپ 2 پژو 206 پرفروش‌ترین مدل این خودرو در میان تمامی مدل‌های موجود در بازار است.
در مورد تیپ 5 باید گفت که موتور این خودرو دارای همان 4 سیلندر و 16 سوپاپ است با این تفاوت که حجم بیشتری دارد و توان تولیدی آن 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه است و گشتاور آن 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. تیپ 5 خودروی 206 جایگزین برادر ارزان تر خود شده است و محبوب ترین مدل در بین تیپ ها می باشد. تیپ 5 خودروی 206، آپشنال تر از مدل های قبلی است و در اوایل عرضه اش از بهترین های بازار بود. در این خودرو از موتور 1.6 لیتری TU5 بهره گیری شده است و با داشتن ارتفاعی کمتر سیستم تعلیق بهتری نیز دارد، پژو 206 تیپ 5 هنوز هم در بازار داخلی و خارجی محبوب و پرطرفدار است.

فروش اقساطی پژو 206

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار

با توجه به اینکه مدل هاچ بک پژو 206 خودروی مناسبی برای مسافرت های خانوادگی نبود، فضای کم آن در عقب خودرو و نبود یک صندوق عقب با ابعاد مناسب باعث ناراحتی رانندگانی شده بود که از پژو 206 به عنوان خودروی مسافرتی نیز بهره می بردند. به همین دلیل شرکت ایران خودرو برای رفع این ضعف بزرگ و به دست آوردن جایگاهی بالاتر در میان خانواده ها پژو 206 صندوق دار را طراحی نمود. این طراحی بر پایه پلتفرم اصلی پژو 206 هاچ بک صورت گرفت و در ابتدا نام آن “آریان” بود اما بعد از مدتی به 206 اس دی معروف شد. این خودرو در دو مدل با موتورهای TU5 و TU3 تولید می شود و حتی مدل دوگانه سوز آن نیز در بازار موجود است.
تحمل وزن بیشتر و فضای بار 325 متر مکعبی در صندوق عقب از مزایای این خودرو محسوب می شود اما در ابتدای ورودش به دلیل جا افتادن ظاهر 206 به عنوان یک خودروی هاچ بک برای نگاه خریداران نا آشنا و ناموزون بود ولی با گذشت زمان رفته رفته با کاربردهای بهترش توانست به هدف خود که محبوبیت در میان خانواده ها بود دست پیدا کند.

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار

فروش اقساطی پژو 207

پژو 207 چه از نظر پلتفرم و چه از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی به تیپ 5 و تیپ 6 پژو 206 دارد اما با اعمال تغییرات ظاهری بر روی این خودرو با هدف مدرن تر کردن ظاهر پژو 206 نام آن نیز عوض شد. پژو 207 از نظر داخلی دارای تفاوت‌های زیادی با مدل های قبلی می باشد و کاربر با تغییرات صورت گرفته در این خودرو تنوع بیشتری را هنگام انتخاب میان انواع نسل های مختلف پژو 206 احساس می کند. در بخش بیرونی نیز چراغ ها مانند پژو 206 نیستند و در این مدل طراح با تغییراتی که صورت داده است سعی در ایجاد چهره ای متفاوت برای این خودرو داشته است. کارشناسان از نظر فنی پژو 206 تیپ 5 و پژو 207 را بسیار شبیه به یکدیگر می دانند و قوای فنی آنها نیز بسیار به یکدیگر شباهت دارد.

فروش اقساطی پژو 207

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران