بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی برلیانس

فروش اقساطی برلیانس

برلیانس نام شرکتی نوپا و خصوصی چینی است که در سال 1991 به ثبت رسیده است. در طی این مدت شرکت برلیانس توانسته موفقیت های زیادی کسب کند و شرکای خوبی برای خود دست و پا کند، محصولات بی ام و و تویوتا از جمله محصولاتی هستند که توسط این کمپانی در چین تولید شده اند، برلیانس خود نیز از محصولات بی ام و تاثیر گرفته است و در طراحی محصولاتش از فاکتورهای مشابه محصولات کمپانی به نام بی ام و استفاده کرده است.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

دفتر مرکزی شرکت برلیانس در شهر شن‌یانگ چین قرار دارد و سهام این کمپانی در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت معامله می‌شود. موفقیت این شرکت یک شبه به دست نیامد و تنها محصول تولیدی این شرکت تا سال 2002 مینی بوس بود اما پس از آن در سال 2003 در پی امضای قرارداد با شرکت بی ام‌ و، شروع به مونتاژ اتومبیل نمود و بسیاری عقیده دارند نقطه عطف شرکت برلیانس در نمودار پیشرفتش در همین سال بوده است. فروش اقساطی خودرو های برلیانس از گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو توسط سپند خودرو با شرایط ویژه و تحویل فوری نیز انجام می رسد.

 

فروش اقساطی برلیانس v5

فروش اقساطی برلیانس V5

برلیانس V5 جزو محصولات شاسی بلند کمپانی چینی برلیانس می باشد، بدنه ی برجسته این خودرو از جنس کروم است و طراح با استفاده از دستگیره های مشکی و پایه های مشکی و خاکستری رنگ سعی در ارائه طرح خودرویی مدرن و نوین داشته است. موتور این خودرو پیشرانه ی 1.6 لیتری میتسوبیشی با 4 سیلندر است و جعبه دنده ی آن در حالت خودکار دارای 5 سرعت می باشد. طراحی بدنه برلیانس V5 بسیار شبیه به BMW X1 است و مشارکت برلیانس در تولید مدل X1 در این مسئله بی تاثیر نبوده است. لوله اگزوز این خودرو دارای طرح جدید و ذوزنقه ای است و لوگوی خودرو بر روی صفحه درخشانی در عقب خودرو قرار گرفته است، این صفحه متصل به دو چراغ عقب می باشد که نمای زیبایی به آن بخشیده اند.

فروش اقساطی برلیانس H330

فروش اقساطی برلیانس H330

برلیانس H330 نمونه صندوقدار مدل برلیانس H320 است که در سال 2013 توسط این کمپانی چینی معرفی شد، این خودرو در همان سال توانست به فروش بیش از 25 هزار دستگاه دست پیدا کند و این عدد در سال 2014 با افزایش قابل ملاحظه به بیش از 53 هزار دستگاه رسید، گیربکس این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک قابل نصب می باشد و موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه آن با تمام قوا به صورتی کار می کند که کمترین صدا نیز به داخل کابین نفوذ نکند، رانندگان مدت زمان صفر تا صد این خودرو را 17.5 ثانیه گزارش داده اند و در صورتی که این خودرو را تهیه کردید نباید انتظارتان از شتاب این خودرو در حد خودروهای اسپرت و سریع مسابقه ای باشد، در کل برلیانس H330 نمونه موفق خودروی چینی در سگمنت خودش می باشد که تنها قابلیت مقایسه با خودروهای دارای المان های موجود در صنعت خودروسازی چین را داراست و نسبت به مبلغش امکانات نسبتا مناسبی را در اختیار خریداران می گذارد.

فروش اقساطی برلیانس 320

فروش اقساطی برلیانس H320

برلیانس H320 نمونه هاچ بک برلیانس H330 است که دارای دو مدل دستی و اتومات می باشد، بسیاری جوانان مدل دستی آن را به دلیل شتاب بیشتر ترجیح می دهند و معتقدند در مدل دنده اتومات برلیانس تعویض دنده ها بیشتر از حد معمول زمان می برد.اين خودرو با داشتن ظاهري جوان پسند و امكانات و تجهيزات مناسب ايمني و رفاهي گزینه مناسبی برای جوانان و خانواده ها محسوب می شود؛ در ضمن برلیانس H320 خودرویی است که با طبیعت سازگار می باشد و توانسته استاندارد آلايندگي يورو 5 را کسب نماید. کارشناسان خودرو ظاهر برلیانس H320 را از قوای فنی آن قوی تر می دانند و بیشتر خریداران جذب ظاهر فریبنده ی آن می شوند.

فروش اقساطی برلیانس H220

فروش اقساطی برلیانس H220

کوچکترین برلیانس بازار همین برلیانس H220 است و نکته مثبتی که دارد قوای فنی است که در زیر کاپوت این ماشین نهفته است. در این برلیانس نیز از همان موتور موجود در برادران بزرگترش استفاده شده است اما با توجه به اینکه این خودرو وزن و جثه کوچکتری دارد به نسبت، شتاب و قدرت بالاتری را می تواند از خود به نمایش بگذارد. پیشرانه 1.5 لیتری برلیانس با 4 سیلندر قادر است در این خودروی کوچک در دور 5800 قدرتی معادل با 103 اسب بخار را تولید نماید و در 3800 دور بر دقیقه نیز 138 نیوتن متر گشتاور داشته باشد. خودروی برلیانس H220 مناسب کسانی است که برای مصارف شهری به یک خودروی نرم نیاز دارند و سواری راحت برایشان مهم تر از هندلینگ و پایداری است، همچنین ظاهر این خودرو نیز مانند دیگر اعضای  خانواده اش بسیار جذاب می باشد.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران