بعد از خانواده ی پرفروش محصولات سری 200 و سری 300 برلیانس در ایران، پنجمین عضو از این خانواده نیز وارد ایران شد. برلیانس C3 کراس یا به اختصار C3 محصول جدید این کمپانی است که در کلاس خودروهای هاچ بک سایز بزرگ یا شاید هم کراس اوورهای سایز کوچک شناخته می شود. این خودرو در بازار داخلی رقیبی سرسخت برای رنو ساندرو استپ وی و دانگ فنگ اچ سی کراس به حساب می آید، فروش اقساطی برلیانس C3 کراس نیز این رقابت را سخت تر از پیش کرده است. C3 کراس به عبارتی مدل فول‌آپشن برلیانس H320 است که در کنار پیشرفت در امکانات و تجهیزات، ویژگی های محبوب نمونه های قبلی را برای جلب رضایت خریداران و استقبال بیشتر حفظ کرده است.

فروش اقساطی برلیانس C3 کراس

مشخصات فنی برلیانس C3 کراس

در بخش قوای فنی برلیانس C3 همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر با حداکثر قدرت 103 اسب بخار در دور 5800 به کار گرفته شده است که قادر است گشتاوری 138 نیوتن متری در دور موتور 3800 تولید کند. این پیشرانه باعث می شود تا عینا همان حال و هوای سواری با خودروی برلیانس H320 را تجربه کنید، مگر اینکه بخواهید به خود تلقین کنید که خودرویی گران تر سوار شده اید.
جعبه دنده اتومات این خودرو دارای حالت “درایو” می باشد که در ابتدای حرکت اتومبیل با واکنش کند پدال گاز همراه است و در ادامه نیز شتابی در حد قدرت 103 اسب بخار تولید نمی نماید. این موضوع می تواند راننده را در هنگام سبقت گرفتن اذیت کند اما اگر به دنبال آپشن های اسپرت از یک خودرو نیستید در مصارف شهری عملکرد برلیانس C3 مانند H320 قابل قبول می باشد. فروش اقساطی برلیانس C3 نشان داد که طراحی جذاب این خودرو در کنار استفاده از پیشرانه ی سابق توانسته است نظر خریداران را به خوبی جلب نماید.
مشخصات فنی برلیانس C3 کراس

تعداد سیلندر ۴- خطی
حجم موتور  برلیانس C3 کراس (لیتر) ۱.۵
حداکثر توان (اسب بخار) ۱۰۳
حداکثر گشتاور (نیوتن‌متر) ۱۳۸
استاندارد آلایندگی یورو ۵
حجم باک (لیتر) ۵۵
مصرف سوخت ترکیبی (L/100 Km) ۶.۵
جعبه دنده برلیانس C3 کراس ۴ سرعته خودکار
حداکثر سرعت (Km/h) ۱۷۰

فروش اقساطی برلیانس C3 کراس با تحویل فوری
با توجه به مشابه بودن آپشن‌ها در نسخه‌های مختلف برلیانس H320، پرداختن مبلغی در حدود ۷ میلیون تومان بالاتر برای استفاده از جعبه‌دنده‌ی خودکار، چندان برای خریداران معقول نیست.در حقیقت متقاضیان می خواهند بدانند در برابر چه امکاناتی پول بیشتری می پردازند، شاید این مسئله در هنگام استفاده از شرایط فروش اقساطی برلیانس C3 کمتر نمود پیدا کند و با توجه به غیر نقدی بودن معامله استفاده از گیربکس اتومات بیشتر به چشم خریداران بیاید. هرچند در نمونه های دنده دستی شتاب‌گیری بهتر، کاهش استهلاک و مصرف سوخت کمتر شرایط بهتری را برای رانندگان رقم می زنند.