تشخیص لیسه گیری خودرو

در مطلب لیسه گیری خودرو از سایت سپند خودرو، دقیقاً عملکرد پولیش خودرو، خطرات، محدودیت‌ها . فرآیند و آماده‌سازی مورد نیاز برای رسیدن به بهترین لیسه گیری اتومبیل را بررسی خواهیم کرد . پولیش خودرو فرآیند از بین بردن آسیب های جزئی پوشش شفاف (خراش ها و مناطق آسیب دیده) با استفاده از یک مایع پولیش . برای صاف کردن روکش شفاف است که باعث افزایش سطح براقیت می شود . این فرآیند را می توان با ماشین یا دست انجام داد و باید با استفاده از موم، درزگیر یا پوشش، از رنگ محافظت شود.

تشخیص لیسه گیری

روش لیسه گیری خودرو

همانطور که فهمیدیم لیسه از  راه های از بین بردن خراش های عمیق روی ماشین است. به طور معمول بدنه خودرو از سه لایه فلز تشکیل شده است. اگرلایه اول آسیب ببیند می‌گوییم خراش سطحی است. اما اگر آسیب عمیق باشد طوری که به لایه هایدو و سه برسد می‌گوییم، خراش عمقی است. و رفع وتعمیر هر کدام از اینها راه  روش مختص خودرا دارد. اغلب برای رفع خراش های عمیق با گستره بالا از عمل لیسه گیری اتومبیل استفاده می‌شود.

لیسه گیری خودرو جزو رنگ حساب میشه؟

زمانی لیسه گیری جز رنگ محسوب نمی‎‌شود که فقط خش گیری انجام شده و بتونه کاری انجام نشود. خراش های بدنه که معمولا در بسیاری از موارد باعث ترک خوردن رنگ خودرو می شود و اگر صاحب خودرو سریعا خط و خش را ترمیم نکند . ممکن است قسمتی از رنگ روی خودرو ریزش کند و قسمت آسیب دیده نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پس از تصادف . و زمانی که رنگ بدنه خودروی شما هنوز سالم است به متخصص مراجعه کنید.وب سایت سپند خودرو اینجاست تا تمام معلومات لازم جهت لیسه گیری را در اختیار شما قرار دهد.

 

مراحل لیسه گیری

 

پولیش کاری پس از لیسه گیری خودرو

پس از کار لیسه گیری، نوبت به پولیش کردن محل آسیب دیده می رسد. پولیش خودرو یکی از آخرین مراحل پولیش بدنه است. در این مرحله کارشناسان ما محل خراشیده شده را با استفاده از پولیش های جامد قوی و دستگاه های پولیش تخصصی صیقل می دهند. باید بدنه خودرو در مرحله پولیش کاملا خشک شود تا مواد استفاده شده در فرورفتگی خراش پخش نشوند. در نظر بگیرید که پولیش استفاده شده توسط متخصص بر اساس نوع رنگ بدنه اتومبیل شما تعیین ‌شود تا آسیبی به رنگ اتومبیل وارد نشود.

زمان نیاز به لیسه گیری خودرو

پس از پولیش کاری به مرحله واکس زدن می‌رسیم. در این مرحله متخصصان واکس مناسب را بر اساس میانگین دمای هوا و نوع استفاده از وسیله نقلیه انتخاب می کنند. اما به طور کلی تمام واکس های استفاده شده در مرحله نهایی فرآیند خشگیری، جزو واکس های نرم هستند. گاهی اوقات بر اثر تصادف خراش های ریز و درشتی روی بدنه خودرو ایجاد می شود که در صورت عدم رسیدگی به موقع ممکن است . آسیب جدی تری به بدنه و رنگ خودرو وارد شود.تنها فردی که می تواند از این آسیب و هزینه اضافی در این زمان جلوگیری کند . متخصص لیسه اتومبیل است.متخصصین می توانند این خراش های جزئی یا عمیق را در کمترین زمان و با ابزارهای مخصوص از بین ببرند و از آسیب جدی به بدنه جلوگیری کنند.

 

لیسعه گیری و پولیش کاری

 

قیمت لیسه گیری خودرو

بهترین روش جهت از بین بردن خراش های عمیق روی بدنه خودرو،لیسه گیری است. متخصص با مواد شوینده مختص اینکارقسمت هایی را که آسیب دیده اند تمیز می‌کند.سپس آن قسمت هارا جلوی نور فرابنفش یا نورخورشید قرار داده تاعمق ومساحت دقیق خراش مشخص شود و سپس نسبت به رنگ خودرو بتونه کاری و رنگ را انجام میدهد. و در پایان رنگ های اضافه را برمیدارد که به این کار لیسه اتومبیل می گویند. جهت کسب اطلاعاتلی بیشتر به وب سایت رسمی سپند خودرو مراجعه کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی