این خودرو در مدل جدید با 4 مدل تریم در بازار استرالیا به عرضه می رسد. این چهار تریم با نام های: هایلندر، الیت، اکتیو واکتیو ایکس موجود می باشند. قرار بر این است تا توسان 2018 از سیستم چهار چرخ محرک بهره برده و پیشرانه آن مدل بنزینی باشد. بیشترین فروش به اکتیو ایکس به دلیل امکانات بسیار مناسب آن اختصاص پیدا کرده است. این امکانات شامل: شیفتر، رینگ های 18 اینچی آلیاژی، صندلی های چرمی و آینه های تا شونده مجهز به گرمکن می باشند. در صورتی که نیاز به سیستم چهار چرخ متحرک و پیشرانه بنزینی داشته باشید باید نسخه های هایلندر و الیت را انتخاب کنید. به دلیل این که ازپیشرانه ای با حجم 1.6 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر استفاده می کنند. به زودی با شرایط مناسب فروش اقساطی هیوندای توسان می توانید صاحب این خودروی مدرن با مدل جدید شوید.

در دو نسخه دیگر و نسخه استاندارد از پیشرانه ای 1.6 لیتری بهره می برد که قدرت 174 اسب بخار و حداکثرگشتاور 265 نیوتن متر است که از دور موتور 1500 تا 4500 دقیقه را تولید می کند. این مشخصات فنی این امکان را به این خودرو می دهد تا از قدرت و انعطاف‌پذیری کافی در هر شرایطی برخوردار باشد. موتور با حجم دو لیتر از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یا دستی برای انتقال قدرت استفاده می کند. اما در نسخه 1.6 لیتری از گیربکس هفت سرعته دوکلاچه با عملکرد عالی برای انتقال نیرو بهره گرفته می شود. کشش این خودرو در دنده های سنگین به علت وجود توربوشارژرهای دو قلو به خوبی و سرزنده عمل می کند. برای رسیدن به سرعت های بالا و گشت و گذار در فضای پستی و بلندی جریان گشتاور پایدار و ثابتی وجود دارد. سیستم فرمان راحت این خودرو که راندن در جاده ها و مسافرت های طولانی را آسان کرده و به اندازه استاندارد دارای سفتی است از مزایای مهم توسان به حساب می آید.

نرمی و راحتی فرمان هیوندای توسان 2018

عبور از پیچ ها به راحتی انجام می شود و با اطمینان از استحکام و صلابت پیش می رود. عملکرد سیستم مک فرسون در جلو و سیستم چند اتصالی در عقب خودرو بسیار عالی و فوق العاده است. صندلی های هیوندای توسان 2018 از جنس چرم بوده و در کابین هم از پلاستیک و هم از متریال نرم تر استفاده شده است. فضای کابین برایسر و پا مناسب بوده و قابلیت جای گرفتن تعداد 5 بزرگسال را درون خود دارد. دید خوبی به بیرون وجود دارد و درکابین عایق بندی در سطح بالایی انجام گرفته و به همین دلیل صدا به راحتی به داخل نفوذ نمی کند. صدای موتور نیز فقط در صورتی که بیشتر از 5000 برانیم به مقدار کمی در داخل کابین شنیده می شود. برای قرار دادن اشیاء و وسائل دم دست مانند: کیف پول، تلفن همراه و بطری جای مناسبی تعبیه شده است.

این خودرو هم چنین از تجهیزات زیادی بهره می گیرد که از آن میان می توان: سنسورهای پارک در جلو و عقب، سیستم ناوبری به روز شده، سانروف پانوراما، استارت دکمه ای با کلید مجاورت، ترمز دستی برقی و درب پشت برقی را نام برد. نسخه الیت توسان 2018 به دلیل قیمت مناسب تر بهتر است و در نسخه اکتیو ایکس رینگ های کوچک تر سواری نرم تری را به ارمغان می آورد و همین موضوع آن را محبوب تر کرده و طرفداران بیشتری دارد. هیوندای توسان 2018 با امکانات ویژه ای که دارد رقیبی سرسخت برای هم رده های خود به حساب می آید. در صورتی که قصد دارید در مورد فروش اقساطی خودرو های رقیب نیز اطلاعاتی جمع آوری کنید و به مقایسه خصوصیات فنی آن ها بپردازید به سپند خودرو رجوع کنید. یا برای گرفتن قیمت روز با مشاوران ما در نمایندگی ها تماس بگیرید.