از محصولات بسیار پر طرفدار هیوندای مدل النترای آن می باشد. این خودرو در کلاس بدنه سدان لوکس قرار گرفته و فروش اقساطی هیوندای النترا با شرایط مناسب و تحویل فوری به در صد فروش بیشتر این خودرو کمک زیادی می کند. به طور کلی شرکت هیوندای که از لحاظ شهرت و کیفیت چهارمین خودروساز بزرگ در جهان به حساب می آید کره ای و چند ملیتی است. در ایران عرضه این خودرو از شرکت کرمان موتور صورت می گیرد. می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و مشخصات فنی عالی بعد از خودروسازانی چون تویوتا و فولکس واگن و در رده سوم می توان هیوندای را قرار داد.

تأسیس این شرکت توسط فردی به نام چانگ جو چانگ و در سال 1967 انجام شد. فروش عالی این خودروساز در سال 2012 اتفاق افتاد که در پی آن تأسیس نمایندگی های رسمی و مرکز فروش را در مناطق مختلف به همراه داشت. در ابتدای عرضه  هیوندای النترا این مدل توانست شهرت پیدا کند و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. امکانات زیاد هیوندای النترا و طراحی مدرنی که با سلیقه های مختلف هم خوانی دارد خریداران را از جای جای جهان به سمت خود می کشد. جنس شاسی النترا از فولاد جدیدی که ایجاد وزنی کم تر می کند تشکیل شده و مقدار مقاومت آن را نیز دو چندان می کند. کاهش وزن این خودرو در کنار مستحکم تر شدن آن تا مقدار 22 در صد یکی از ویژگی های مثبت و منحصر به فرد این خودروی کره ای به حساب می آید.

دو پیشرانه بر روی هیوندای النترا 2018

مدل خودرو هیوندای النترا 2018 با دو پیشرانه مختلف به عرضه می رسد. یکی از آن ها چهار سیلندر بوده و با حجمی معادل 1.6 لیتری توربو، توان 201 اسب بخار را تولید می کند. پیشرانه دیگر نیز چهار سیلندر بوده با تفاوت در حجم که در اینجا 2 لیتر می باشد و قدرت 147 اسب بخاری را تولید می کند. نهایت سرعتی که این خودرو می تواند به آن برسد 202 کیلومتر در ساعت است. هم چنین هیوندای النترا 2018 از سیستم سوخت رسانی انژکتوری با پاشش چند نقطه ای بهره می برد. ظرفیت باک 50 لیتر بوده و از لحاظ اندازه تعداد افرادی که در فضای داخلی جای می گیرند 5 نفر است. موتورهای نام برده از طریق جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو نیرو را به چرخ ها منتقل می کنند.

سیستم تعلیق در این خودرو از نوع مک فرسون بوده و سیستم فرمان نیز برقی می باشد. سیستم ترمز دارای سیستم ABS و ترمز اضطراری اتوماتیک می باشد. مدل های جدید النترا از گارانتی سرویس بلولینک 3 ساله برخوردار هستند. امکانات این خودرو شامل: شیشه های سولار، چراغ پروژکتوری، کنترل اتوماتیک چراغ ها، تعبیه چراغ زیر دستگیره های درب بیرونی، برف پاک کن با تغییر زاویه، چراغ زنون همراه با نور هوشمند، آینه های جانبی راهنما دار و کاپوت عایق شده می باشد. از تجهیزات داخلی می توان به: کنترل دما با دستگاه فیلتر هوا، صندلی های گرم کن جلویی و پشتی، قابلیت تا شوندگی صندلی عقب، فرمان از جنس چرم و اسپرت، سیستم تشخیص صدا، تنظیم تلسکوپی فرمان، سانروف برقی و اسلاید، صندلی راننده و مسافر با امکان تنظیم در 6 جهت و موارد دیگر اشاره کرد.

ایمنی هیوندای النترا 2018 از طریق کیسه های هوای راننده، جانبی برای صندلی جلو، پرده ای و زانویی و هم چنین سیستم های امنیتی از قبیل: سیستم کلید هوشمند، سیستم ضد سرقت، باز و بسته کردن درب بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در حین تصادف، قفل فرمان و کمربند پیش کشنده خودکار فراهم می شود. سنسورهای فعالی که بر روی این خودرو تعبیه شده سیستم کنترل فشار چرخ ها، ترمز اضطراری بعد از تشخیص عابر، سیستم هشدار خروج از خط، صفحه نمایش ۳.۵ اینچی LCD بر روی کیلومتر شمار و سیستم کمکی پارک می باشند. فروش اقساطی خودرو هایی از این قبیل می تواند خرید مطمئن تر و با سرعت بیشتری را برای خریداران به ارمغان بیاورد.