نسل دوم رنو کولیوس با تجهیزاتی کامل تر و به روزتر وارد بازار شده است، از تفاوت های نسل قدیم و نسل جدید رنو کولیوس تفاوت ظاهری بسیار است اما از لحاظ باطنی کاملا یکسان هستند. رقیبان خودرو رنو کولیوس خودرو هایی نظیر تویوتا راو 4، هوندا CR-V و هیوندای سانتافه هستند. کارخانه تولید کننده این خودرو شرکت رنو کشور فرانسه است که در ایران نمایندگی فروش اقساطی سایپا مسئولت عرضه ی این خودرو را دارد. این خودروی شاسی بلند از موتور بنزین سوز انژکتوری بهره مند است. این خودرو چند منظوره MPV با ترکیب منحصر به فرد خود از قبیل راحتی و ایمنی بسیار بالا و ظاهر جذاب و زیبا، چشم ها را به خود خیره می کند. سیستم دیفرانسیل این خودرو نیز از نوع چرخ جلو می باشد.
طراحی خودرو رنو کولیوس جدید بهتر از نسل قبل آن است. استفاده از طراحی رنو تالیسمان و نسل جدید مگان فروش نا امید کننده نسل اول را جبران می کند. مواد به کار رفته در داخل خودرو از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار است و از چرم و پلاستیک با کیفیتی بالا تهیه شده است. در عقب کابین فضای جا داری وجود دارد که فضای راحت و دلپذیری را برای سرنشینان آن فراهم می کند . پانل ابزار آن نیمه دیجیتال و دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز است. نور پردازی LED که در تمام روز روشن هستند، صندلی های چرمی و گرمکن صندلی وسقف پانارومیک و دریچه هوای تهویه عقب از ویژگی های دیگر خودرو رنو کولیوس 2017 است. این محصول کاملا مورد پسند تمام رده های سنی از جوان تا میانسال و خانم ها و آقایان می باشد.

سیستم امنیتی خودرو رنو کلیوس

سیستم پیشرفته ترمز اضطراری، سیستم تشخیص نقاط کور، کیسه هوای راننده، کیسه هوای پرده هم در جلو و هچنین در عقب، و از همه مهم تر کیسه هوای لگن و قفسه سینه تعدادی از بارزترین سیستم های امنیتی این خودرو هستند.
هر چیزی که یک ماشین شاسی بلند خوب نیاز دارد در این خودرو وجود دارد. در پیچ ها، جاده ها، ناهمواری ها بسیار راحت و مطمین است و سختی و طاقت فرسا بودن یک رانندگی طولانی را لذت بخش می کند. این خودرو در بازه قیمتی خودش یکی از محبوب ترین خودرو هاست.

فروش اقساطی خودرو

ویژگی های پیشرفته خودرو رنو کلیوس

پیشرانه پیشرفته 5 لیتری رنو کولیوس جدید که 2488 سی سی حجم دقیق آن است 169 اسب بخار قدرت و 224- نیوتن متر گشتور تولید می کند که رضایت کامل شما را جلب می کند. همچنین این خودرو مصرف سوخت مناسبی در جاده های شهری و بیرون شهری دارد. سیستم صوتی خودرو رنو کولیوس برند فوق العاده با کیفیت و معروف boss است و بهترین تجربه راه و سفر را برایتان فراهم می کند.
برای قرار دادن ساک ها در صندوق عقب خودرو رنو کولیوس می توانید از کلید راه دور استفاده کنید و یا با حرکت دادن پای خود زیر سپر عقب درب صندوق عقب به صورت اتوماتیک باز می شود فضای هارمونیک عقب با توجه به نیاز شما قابل تغییر است و صندلی های عقب مطابق نیاز قابل تغییر است. چراغ هالوژنی که در جلوی این قرار دارد نیز بر جلوه ی زیبایی خارجی آن می افزاید. آینه های بغل این خودرو برقی و تاشو است.
خودرو رنو کولیوس در مواقع زیادی دجار هرزگردی شده و تنها به سبب هوشمندی سیستم چهار چرخ محرک خود از این وضعیت خلاص می شود. این خودرو از دید بسیار عالی اطراف و عقب بهره مند است و ثبات بالایی در پیچ ها از آن شاهد هستیم. همچنین باز شدن درها و قطع شدن مدار سوخت رسانی هنگام تصادف، احساس امنیت بالایی به فرد در جاده های پر پیچ و خم می دهد. شتابگیری بسیار عالی در حالت دستی گیربکس و کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده و پیش کشنده جلو از ویژگی های بارز دیگر این خودرو است.
این خودرو از معتبرترین موسسات ایمنی اروپا 5 ستاره دریافت کرده و همچنین مدل کولیوس جدید استقامت بسیار بالایی از خود نشان داده است.

معایب خودرو رنو کولیوس

خودرو رنو کولیوس در کنار مزایای فوق العاده خوب و جذابی که دارد دارای معایبی نیز هست. به عوان مثال؛ نداشتن علامت روشن بودن گرمکن صندلی، نداشتن مانیتور لمسی، نداشتن حافظه صندلی راننده که البته این ویژگی ها در اکثر رقبای آن نیز وجود ندارد. نبودن سیستم صوتی روی فرمان بلکه در کنار فرمان، شتاب کم و خسته کننده در حالت گیربکس اتوماتیک نیز از دیگر معایب این خودرو به شمار می رود.
وبسایت رسمی رنو سه خودرو با قیمت های مخصوص به خودش و امکانات متفاوت قرار داده است.
شرکت نگین خودرو نماینده فروش این خودرو می باشد اما شرایطی برای برخی دیگر از محصولات مشابه این خودرو مانند فروش اقساطی رنو کوئید یا رنو کپچر در سپند خودرو برای شما عزیزان فراهم شده است.