زمانی که لکسوس اولین خودروی خود را روانه بازار کرد از فروشی فوق العاده معادل 40 هزار دستگاه برخوردار شد و این بهترین فرصت برای موفقیت تویوتا به حساب می آمد. نسخه قبلی لکسوس در نمایشگاه دیترویت 2017 رونمایی شد و نسخه کاملا جدید آن که هنوز به عرضه نرسیده با امکانات و طراحی متفاوت فروشی حیرت آور را رقم خواهد زد. هم چنین فروش اقساطی لکسوس LS 500  نیز بعد از عرضه رقم فروش را بالاتر می برد. این نسخه که سری پنج سدان های لوکس و فول سایز لکسوس محسوب می شود و با کد LS 500 شناخته شده به نسبت مدل قدیمی تر هم سایز بزرگ تری دارد و هم پر قدرت تر عمل می کند. این خودرو با پیروی از زبان طراحی برند لکسوس که با جلو پنجره معروف لکسوس و چراغ هایی با حالت کشیده شناخته شده دین خود را به پلت فرم اصلی لکسوس ادا کرده است.

خط هایی که بر روی بدنه لکسوس LS 500 2018 طراحی شده و بخش عمده آن در سطح جانبی و گلگیر دیده می شود حس شناور بودن را به آن می دهد. شیب ملایم و شیشه های عقب که حالتی کشیده دارند ما را به یاد خودروهای فست بک می اندازد. در حالت کلی بدنه به صورت یک دست بر عکس مدل های پیشین که سه تکه بودند طراحی شده است. زبان طراحی جدید لکسوس که به نام اختصاری GA-L شناخته می شود از کلمه معماری لوکس جهانی برداشته شده و در لفظ به این شکل مخفف گفته می شود. LS 500 از پلت فرم و شاسی همان سری LC تبعیت می کند، تنها تفاوت LS در فصله محوری بیشتر و اتاقی بزرگ تر است که آن هم به علت چهاردر بودن ایجاد شده است. این نسخه جدید به صورت فول سایز به عرضه خواهد رسید و دیگر به مانند مدل های گذشته که در دو نوع سایز بدنه و اتاق عرضه می شدند نیست. برای ارائه دادن یک بدنه فول سایز به مواردی چون کاهش ارتفاع سقف و افزایش عرض خودرو پرداخته شده است.

آپشن های جدید لکسوس LS 500 2018

سیستم تعلیقی که بر روی  لکسوس LS 500 2018 نصب است از سری جدید LC و چندگانه می باشد. این سیستم در سر پیچ ها به همراه سامانه‌ی گردش چرخ‌های عقب قابلیت دینامیک موجود در این خودرو را بیشتر می کند. یکی از آپشن هایLS که امکان انتخاب آن برای خریدار وجود دارد فنر‌های بادی می باشد که می توان نسبت به نیاز آن را تنظیم کرد. همین امر ارتفاع را در هر زمانی که بخواهید بهبود داده، در زمان ورود به خودرو یا خروج از آن اتوماتیک وار ارتفاع تغییر پیدا می کند. پیشرانه ای که تا به امروز برای LS اعلام شده حجمی معادل ۳.۵ لیتری شش سیلندر بنزینی را داراست که مجهز به توربوی دوگانه می باشد. این پیشرانه قدرت ۴۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر را تولید می کند. گیربکس ۱۰ سرعته‌ی اتوماتیک در حالت استاندارد عرضه شده و به وسیله دیفرانسیل عقب خودرو را به حرکت در می آورد. شما می توانید با سفارش نمونه دو دیفرانسیلی در این خودرو از امکانات حرکت یبیشتری بهره ببرید. هم چنین لکسوس LS 500 2018 از شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه برخوردار خواهد بود.

صندلی های این لکسوس جدید با چرم مرغوبی پوشش داده شده است. تمامی مواد و متریال های داخل خودرو از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی زیبا و قابل قبول داشبورد هر بیننده ای را جذب خود می کند. نکته مهم و فوق العاده لذت بخش در بخش داخلی این است که چرم ها و چوب های استفاده شده و حتی نور اتاق در رنگ بندی های مختلفی موجود است که مطابق با سلیقه هر شخص امکان سفارش و انتخاب آن ها وجود دارد. طراحی درها زیبا و دقیق کار شده و ترکیب چرم و چوب در کنار طراحی جالب توجه بخش استراحت آرنج زیبایی فضای داخلی را دو چندان کرده است. وجود نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در وسط داشبورد که نیاز به دخالت دست نداشته و با پدی به شکل تبلت کار می کند یکی از آپشن های مدرن در این خودرو می باشد. از دیگر آپشن ها وجود ماساژور و امکان تنظیم برقی صندلی ها در 28 حالت ممکن می باشد. امکان سفارش گرم کن و ماساژوربرای صندلی های عقب وجود دارد. برای اطلاع از وضیت فروش اقساطی خودرو می توانید به سپند خودرو مراجعه کرده و از شرایط عالی آن بهره مند شوید.