حدود چند ماهی است که مدل های مختلف این برند تایوانی توسط آرمان موتور معرفی شده و تا قبل این هنوز کاملأ شناخته نشده بود. محصولات دیجیتالی برند تایوانی بین ایرانی ها محبوبیت زیادی دارد. این بار نیز خودروی تولید این کشور با برندی متفاوت در پی نشان دادن قدرت تولید خود در صنعت خودروسازی می باشد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است و در تمامی سگمنت ها تولید می شود. در نمایشگاهی که در اصفهان برگزار شد سدانی با سایز متوسط رونمایی شد. این سدان توربو به نام S5 توربو اولین خودرو در این کلاس بدنه محسوب می شود. فروش اقساطی لوکسژن S5 با شرایط ویژه و استثنائی، با تحویل فوری بهترین راه خرید خودروی مورد پسند شما است.

از لحاظ طراحی بیرونی بسیار مناسب و شیک بوده و امکان گذر از رقبا و شکست آن ها را دارد. این خودرو نیاز خریداران به چراغ های LED را پاسخ داده و در بدنه به کارگیری مناسبی از این چراغ ها داشته است. از لحاظ فنی دو پیشرانه با حجم 1.8 لیتری و 2 لیتری که امکان انتخاب و سفارش آن ها وجود دارد، هر کدام به ترتیب توان 152 اسب بخار و قدرت 173 اسب بخار را به تولید می رسانند. اما این که کدام یکی از آن ها در ایران عرضه می شود اطلاعی نداریم. نوع موتور با حجم 2 لیتری مجهز به فناوری پرخوران یا توربوشارژر می باشد و حداکثر گشتاور 255 نیوتون متر در دور 2500 تا 4000 تولید و فراهم می کند. این رقمی مناسب برای یک موتور محسوب می شود.

فضای داخلی مدرن لوکسژن S5

در فضای داخلی تجملات گرایی مشهود است و نشانگر خودرویی مدرن می باشد. طراحی صفحه نمایش و پشت آمپر شکل خشن و جنگنده ای به خود گرفته و سیستم کلید هوشمند یکی از آپشن های خودروهای جدید و به روز است. مانیتوری که در این فضا قرار می گیرد با سیستم عامل اندروید قوی نشان دهنده خودرویی غول پیکر و قوی می باشد. دکمه هایی که بر روی داشبورد تعبیه شده دسترسی آسانی دارد و صندلی های لوکس از جنس چرم مصنوعی دیگر ویژگی کابین لوکسژن S5 است. به طور کل به علاوه صندلی های فوق العاده راحت پشتی و جای پای مناسب فضایی لذت بخش و امن را برای سرنشینان فراهم می کند.

در مدل استاندارد این خودرو تعداد شش کیسه هوا وجود دارد که جزو برند های مطرح و شناخته شده به حساب نمی آیند اما ساخت کشور تایوان هستند. هم چنین در مدل های ارزانتر تعداد دو کیسه هوا که فقط برای راننده و سرنشین جلو بوده وجود دارد. به دلیل این که لوکسژن S5 تأکید بر ایمنی بالای این خودرو داشته، در بدنه از فولاد قوی، با کشش استفاده کرده و پر واضح است که ستون های قوی در ساختمان بندی بدنه وجود دارد. در این خودروی سگمنت دوربین 360 درجه به کار رفته و شکل خودروی مسابقه را به آن می دهد. این دوربین ها در قسمت جلوی خودرو، بخش پشتی و در آینه های کناری تعبیه و جای گذاری شده اند. بهترین کارایی آن ها در زمان ترافیک های سنگین و در حین پارک می باشد. در صورتی که هر کدام از این سیگنال ها را فعال کنیم، تشخیص دقیق تری به ما خواهد داد. دوربین عقب به شما امکان دید بهتر در خطوط کمکی پارک را به شما می دهد. هم چنین دسترسی به دکمه های مربوط به دوربین به همراه ادوات سیستم سرگرمی بسیار راحت است.

شتاب خوب این خودرو و موتور توربویی که سر و صدای آن چنان زیادی ندارد در حین راندن لذت بخش بوده و سرعت در سیستم توربو را شاهد هستیم. چه در حین رانندگی در بزرگراه و جاده و چه در شهر سواری نرم و راحت خواهد بود. عایق بندی خوبی دارد و تنها صدایی که شنیده می شود سیستم تعلیق آن است، که در صورت وجود دست انداز نا مناسب حس می شود. شعاع چرخش این خودرو کم بوده و در فضایی که جای کمی دارد استفاده آسانی را داراست. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از فروش اقساطی خودرو های لوکسژن، هم چنین آگاهی از قیمت با مشاوران در نمایندگی ها تماس بگیرید.