خودروی‌ بیسو اولین تصاویر از خودرو‌ی شاسی‌بلند کوپه‌اش یعنی بیسو T7 را منتشر کرد، که در بازار چین، در آگوست 2021، عرضه شده است. بیسو T7 با خودروی هوان‌سو C60 یعنی کپی لامبورگینی اروس، ارتباط نزدیکی دارد. خودروی Bisu T7  هنوز در ایران عرضه نشده، اما به محض در دسترس قرار گرفتن می توانید اقدام به خرید اقساطی آن از سپند خودرو کنید.

خرید اقساطی بیسو T7

هر دو خودرو از عقب و جلو ذاتاً یکی هستند. در T7 بنظر می‌رسد که طراحان از علاقه‌مندان به فولکس-آئودی(VAG)  بوده‌اند، اما ما در این یکی بیشتر بنتایگا می‌بینیم تا لامبورگینی و یا آئودی.

شرکت خودروسازیی‌ بیسو، در شهر چونگ‌کینگ تقرر داشته، و متعلق به گروه یین‌شیانگ است که همچنین دارای ۵۰ درصد از سرمایه‌گذاری مشترک بیجی-یین‌شیانگ است که تحت برند هوان‌سو ماشین‌هایش را می‌فروشد.

طی روند پیشرفت بیسو T7 شاهد دوبار تغییر نام‌اش بودیم: یکبار ما با آن تحت نام BT7 آشنا شدیم و سپس این ماشین به بیسو T6 تغییر نام داد.

برای بخش داخلی، با یک فضای داخل بسیار باکلاس، با میزان زیادی چرم، یک صفحه کیلومتر دیجیتال دوازده و سه دهم اینچی، یک صفحه نمایش بزرگ، هداپ دیسپلی و یک ساعت زیبای سنتی عقربه‌ای روبه‌رو‌ایم. ولی همه‌ی این‌ها در سطح عالی نیستند. فرمان به‌نظر می‌رسد از سال 1995 به زمان ما سفر کرده، و اهرم دنده هم خیلی معمولیست.

اهرم دنده بیسو t3

این اهرم دنده غول‌پیکر است. شاید سازندگان این اهرم را از تراکتور گرفته‌ باشند! به هر حال ممکن است برای برخی جذاب نیز باشد.

بیسو T7 توسط یک موتور توربو شارژ دولیتری با ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت می‌گیرد. سایز خودرو 1660/1915/4820 بوده و فاصله‌ی بین محور جلو و محور عقب 2815 و وزن خودرو 1698 کیلوگرم است.

پشت ماشین بسیار گرد است. همچنان یک آرم T7 دراینجا وجود دارد و آرم 2.0T در سمت راست. اگزوز‌ها بسیار بزرگ بوده و جلب توجه می کنند.

در حال حاضر شاسی‌بلند‌های کوپه نزد ماشین‌سازان چینی بسیار پرطرفدارند، و بسیاری از این نوع ماشین‌ها در دست ساخت هستند.