خودروی‌ بیسو M3 با جلوپنجره بزرگ و براق شبیه لکسوس و چرخ‌های پنج‌ پره در بازار خودرو چین عرضه شده است. قیمت از 61900 یووان شروع شده و تا 83900 یووان ادامه می‌یابد، که M3 را دقیقاً در بازه‌ی فوق‌‌العاده رقابتی از خودرو‌های MPV قرار می‌دهد. این خودرو هنوز در ایران توسط هیچ شرکتی ارائه نشده است. پس از ارائه می توانید اقدام به خرید اقساطی بیسو M3 MPV کنید.

خرید اقساطی بیسو M3

خودرو بیسو برندی از شرکت اتومبیل‌ چونگکینگ بیسو، مسقر در شهر بزرگ چونگکینک در چین مرکزی است. آن‌ها با شرکت بیجی-یین‌شیانگ، که سرمایه‌گذاری مشترکی است که خودرو‌ها را تحت برند هوان‌سو بفروش می‌رساند، مرتبط‌اند. شرکای بیجی-یین‌شیانگ، شرکت خودروسازی‌ پکن و گروه موتورسیکلت سازی یین‌شیانگ هستند. بیسو M3 بر پایه‌ی پلتفرم و برنامه‌ هوان‌سو H3 است.

نام برند‌ها نیز باهم مشابهت دارد: هوان‌سو =幻速 و بیسو =比速. برند بیسو هدف خود را بر روی خریداران جوانِ ماشین‌های اقتصادی قرار داده است، درحالیکه هوان‌سو هدف خود را تمام رده‌های سنی برای خریداران ماشین‌های اقتصادی قرار داده است.

 

داخل ماشین بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد. صندلی‌ها ترکیبی از چرم واقعی و چرم مصنوعی‌اند. صفحه‌ی کیلومتر عقربه‌ای است. در بخش مرکزی داشبورد یک نمایشگر لمسی ده اینچی وجود دارد که همه‌چیز به‌جز تهویه‌ی هوا را کنترل می‌کند.

این ماشین جی‌پی‌اس، بلوتوث، موزیک، ویدیو، و تلفن دارد.

بیسو M3 که نباید با بی‌ام‌و M3 اشتباه گرفته شود، هفت صندلی با آرایش ۲و۲و۳، دارد، حتی در ردیف سوم هم صندلی وجود دارد.

بنظر می‌رسد فضای کافی در این خودرو وجود دارد. M3 جمع‌وجور و فشرده نیست و با یک خودروی نسبتا بزرگ رو به رو هستیم. ابعاد بدنه آن 1751/1810/4760 و فاصله‌ی بین محور جلو و محور عقب 2800 است. نیروی محرکه آن از یک موتور یک‌ونیم لیتری چهار سیلندره‌ی بنزینی با ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۴۷ نیوتن‌برمتر تولید می شود که با دنده‌ی دستی پنج سرعته ترکیب شده و نیرو را به چرخ‌های جلو می‌راند. مدل توربو‌ی یک‌و‌نیم لیتری با ۱۴۰ اسب بخار در سال آینده موجود خواهد شد.

ستون‌های ‌‌‌B-C-D به‌خوبی مشکی شده‌اند. باربند به‌حد کافی بزرگ می‌رسد تا یک قایق کانو را بتوان بر روی آن سوار کرد. لوله‌ اگزوز زیر سپر مخفی شده و هیچ باک بیرونی سوخت تزئینی مانند آن‌چه در بیسو T3 دیدم در اینجا وجود ندارد.

در تصویر بالا آرم بزرگ بیسو را در وسط جلوپنجره مشاهده می کنید.

جهت خرید خودروی اقساطی در مدل های مشابه با کارشناسان ما تماس بگیرید.