بیسو T5یک کراس‌اوور با هفت‌ صندلی است که ترکیبی از خودرو‌های چندمنظوره (MVP) و خودرو‌های شاسی‌بلند (SUV) است.این قبیل خودروها درحال تبدیل شدن به خودروهایی بسیار پرطرفدار در ایران و بسیاری از کشورها هستند؛ بسیاری از سازندگان خودرو در چین، اکنون بدنبال عرضه‌ی نمونه‌های مشابه به بازاراند. T5 به‌طور رسمی قرار است تا در نمایشگاه بزرگ خودرو‌ی شانگهای در آپریل معرفی شود و سپس در نیمه‌ی دوم سال به بازار عرضه گردد.

این خودرو در حال حاضر برای فروش عرضه نشده، اما به محض عرضه در ایران تحت فروش اقساطی توسط سپند خودرو قرار خواهد گرفت. اگر به دنبال خودروهای مشابه هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشان T5 همراه با پنج‌ای قرمز‌رنگ بسیار موردپسند است. روف‌ریل‌ها به‌قدری بزرگ‌اند که می‌توان بر روی آن‌ها یک قایق کانو سوار کرد.

خودرو‌ی بیسو برندی از شرکت‌ خودروسازی چونگکینگ بیسو است، که در شهر بزرگ چونگ‌کینگ در چین مرکزی تقرر دارد. این‌ شرکت نسبت نزدیکی با بیجی-یین‌شیانگ که یک سرمایه‌گذاری مشترک است که خودرو‌ها را تحت برند هوان‌سو می‌فروشد قرار دارند. شرکا در شرکت بیچی-یین‌شیانگ عبارت‌اند از خودرو‌ی پکن (بیجی) و گروه موتور‌سیکلت‌سازان یین‌شیانگ. T5 سومین بیسو پس از بیسو M3 و بیسو T3 می‌باشد. جهت خرید اقساطی Bisu T3 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اقساطی Bisu T5

تصاویری از داخل ماشین حاکی از فرمان عجیب‌و‌غریب همیشگی بیسو و صفحه نمایش بزرگ ایستاده‌ی آن است. اگرچه به‌حد کافی مرتب به‌نظر می‌رسد اما بیش‌از اندازه تیره و خاکستری‌ است و به رنگ بیشتری نیاز دارد.

آرم‌های بیسو بسیار خوب هستند. این یک تصویر از آرم توربو بر روی دریچه‌ هوای تزئینی بر گلگیر جلویی است. حرف T نقره‌ای درخشان است، urbo قرمز است، و حرف O شمایلی مشابه یک چرخ ماشین را دارد. مجدداً عرض میکنم‌ که طرح بسیار پسندیده‌ای است.

قدرت این ماشین در واقع از یک موتور توربو‌شارژ، یک توربو‌ی یک‌ونیمی با 147 اسب بخار، با ۶ دنده‌ی دستی یا پنج دنده‌ی اتوماتیک جفت شده است.

نوع دیگر این اتومبیل، بدون روف‌ریل (ریل سقفی) است. چراغ‌های عقب به‌شکل معقولی کوچک هستند. چرخ‌ها کمی کوچک هستند، و چرخ عقب فوتو‌شاپ شده است. این مسئله کمی عجیب است؛ روی‌هم‌رفته یک ماشین بسیار خوش‌قیافه و قیمتی که نسبتا ارزان است، با قیمت پایه‌ای نزدیک به 80000 یوان.