اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند. سمند از جمله خودروهایی است که در میان خانواده‌های ایرانی به دلیل ویژگی‍های خوبی که دارد محبوبیت زیادی را کسب کرده است. در میان مدل‌های مختلف سمند مانند سمند معمولی،EF7 ، SE،SL ، سریر  و سورن، سمندEF7  باتوجه به امکانات بیشتری که نسبت به سایر مدل‎‌های آن دارد سهم بیشتری از بازار فروش سمند را مال خود کرده است. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید. شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس ef7 از سپند خودرو

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 را برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند فراهم کرده است. اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد دارید این خودروی باکیفیت را برای خانواده خود تهیه کنید و به میزان کافی برای خرید نقدی آن سرمایه ندارید به کمک شرایط ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید به صورت فوری، سمند ال ایکس EF7  را خریداری کنید.

خرید اقساطی از نمایندگی فروش خودرو یا کارخانه؟ مساله این است!

خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود. معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند. برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد. ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم. با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد.

طراحی داخلی و خارجی سمند ال ایکس EF7 را بهتر بشناسید

سمند مانند پژو پارس روی پلتفرم X2000  پژو 405 طراحی شده است. ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد. معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است. بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. فروش اقساطی سمند ال ایکس سپند خودرو  

مشخصات فنی سمند ال ایکس EF7

مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند. در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. در نمونه های گازسوز این خودرو از موتور EF7  و در نمونه بنزینی از مدل XU7JP/L3 استفاده شده است. هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید سایر مشخصات فنی سمند ال ایکس را مشاهده و آن‌ها را بررسی کنید.  
موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور 1800سی سی
حداکثر قدرت 100 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 153 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
جعبه دنده سمند ال ایکس 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 14 ثانیه
حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت
وزن سمند ال ایکس 1220 کیلو

تجهیزات ایمنی، رفاهی سمند ال ایکس EF7

با تولید سمند ال ایکس EF7  امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است.
  • سیستم عیب‌یاب هوشمند یا مالتی پلکس
  • سیستم هشدار دهنده گویا
  • تنظیم ارتفاع صندلی راننده
  • آیینه‌های جانبی برقی
  • تنظیم برقی شیشه بالابر درها
  • بازکن در صندوق عقب از داخل اتاق و روی سوییچ
  • قفل مرکزی با ریموت کنترل
  • سنسور دنده عقب
  • سیستم هشداردهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز
  • کیسه‌های هوای سرنشینان جلو
  • فرمان هیدرولیکی
  • ستون فرمان تلسکوپی که در هنگام تصادف جمع می‌شود
  • سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD
شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

مزایای خرید اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری از سپند خودرو

با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • اقساط بلند مدت
  • کاهش سود دریافتی شرکت در زمان تسویه کامل اقساط پیش از اتمام قرار داد
  • پرداخت درصد کمی از مبلغ اصلی خودرو برای سند زدن ماشین
  • تحویل فوری خودرو پس از عقد قرارداد

خرید اقساطی سمند ال ایکس EF7 از سپند خودرو با شرایط ویژه

تمام تلاش ما در مجموعه سپند خودرو ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به هم‌وطنان عزیزمان است. شرایط فروش اقساطی سپند خودرو این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند که بدون دغدغه به خودروی دلخواه خود دست پیدا کنند. برای اطلاع از شرایط فروش فوری پژو پارس کافی است با شماره 02191072104  تماس حاصل کنید. همکاران ما در واحد فروش سپندخودرو همه اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند و تا لحظه تحویل پژو پارس اقساطی تحویل فوری همراه شما خواهند بود. در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید.