بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

کدام ماشین ایرانی محکم‌ترین بدنه را دارد؟

دسته بندی : اخبار خودرو راهنمای خرید خودرو مجله خودرو

محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی از نظر مجله سپند خودرو

تامین امنیت در هر خودرویی یکی از ضروریات مهم است که باید زمینه لازم برای آن ایجاد شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خودرو ایمن، داشتن بدنه مستحکم و مقاوم است که در برابر تصادفات و حوادث احتمالی مقاوم باشد. ذکر این نکته ضروری است که کیفیت ساخت بدنه در خودروهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. به همین جهت حتما باید در انتخاب خودرو به این فاکتور مهم نیز دقت داشته باشید. در این مطلب از سپند خودرو قصد داریم تا محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی را بررسی کرده و چند خودرو عالی در این زمینه را معرفی کنیم.

محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی

ایمن ترین ماشین های ایرانی

شرکت پارس خودرو از سال ۹۴ عرصه رنو ساندرو را در ایران آغاز کرد. این محصول از نظر بدنه خودرو شباهت زیادی به تندر نود دارد. در ساخت بدنه ساندرو از متریال باکیفیت استفاده شده است که همین موضوع کیفیت آن را چند برابر می‌کند.

اگر به دنبال محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی هستید، این مورد می‌تواند رضایت شما را به دست آورد. ناگفته نماند که این خودرو در تست‌های اروپایی به ۴ ستاره دست پیدا کرده است. ایمنی رنو ساندرو با وجود کیسه‌های هوا و ترمزهای تقویت شده بهتر نیز شده است.

بدنه محکم رنو ساندرو

شاهین؛ محکم‌ترین بدنه ماشین در محصولات سایپا

همه ما این موضوع را می‌دانیم که مهم‌ترین عیب تولیدات سایپا ضعف در ایمنی است. به همین علت وقتی صحبت از محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی می‌شود، کمتر کسی سراغی از محصولات سایپا می‌گیرد. با این حال شرکت سایپا سعی کرده است در سال‌های اخیر با تولید محصولات جدید خلاف این ادعا را ثابت کند.

خودرو شاهین سایپا از نظر بدنه استحکام خوبی دارد که این موضوع در آزمایشات اروپایی نیز به اثبات رسیده است. زمانی که در طول تصادف این خودرو به یک جسم خارجی برخورد می‌کند، بخش زیادی از نیرو وارد کابین نخواهد شد. به همین علت در چنین شرایطی میزان آسیب وارد شده به افراد نیز بسیار کمتر خواهد بود.

شاهین سایپا با بدنه محکم

پژو ۲۰۶؛ امن ترین خودرو های ایران

پژو ۲۰۶ همواره یکی از خودروهای محبوب ایرانی بوده است که در بین جوانان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی هستید، می‌توانید روی پژو ۲۰۶ به عنوان یک گزینه جذاب حساب باز کنید. این خودرو در تست تصادف EURO NCAP توانست ۲۵ امتیاز را کسب کند که برای یک خودروی ایرانی ملاک خوبی به حساب می‌آید.

همچنین پژو ۲۰۶ در این تست توانست ۴ ستاره از ۵ ستاره را به دست آورد که نشان‌دهنده استحکام بدنه بالای آن است. فراموش نکنید که تست گفته شده ۱۷ سال قبل از این خودرو گرفته شده است. به طور قطع آزمایشات ایمنی جدید با استانداردهای به‌روز‌تری انجام می‌‌شوند.

ایمنی پژو 206

 تندر ۹۰؛ ایمن ترین ماشین های موجود در ایران

تندر ۹۰ یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است که از نظر استحکام بدنه نیز متوسط به بالا است. تست‌های ایمنی اروپا نشان می‌دهد که تندر ۹۰ توانسته مجموعا ۱۹ امتیاز را از نظر ایمنی به دست آورد. همچنین نباید فراموش کرد که تندر ۹۰ موفق به کسب سه ستاره از پنج ستاره ممکن شده است.

به همین علت می‌توان بر روی تندر ۹۰ نیز به عنوان یک خودرو ایمن حساب باز کرد. البته استحکام بدنه تولیدات داخلی نسبت به نمونه‌های خارجی این محصول ضعیف‌تر است که باید به این مورد توجه کافی داشته باشید.

ایمنی ال 90

پژو ۲۰۰۸؛ ماشین ۵ ستاره ایرانی در تست اروپایی

بدون شک پژو ۲۰۰۸ یکی از بهترین محصولاتی است که تا امروز ایران خودرو تولید کرده است. ظاهر زیبا و جذاب همراه با استحکام بسیار بالا سبب شده است که این خودرو به یک انتخاب جذاب برای خریداران خودرو تبدیل شود.

نتایج تست ایمنی Euro NCAP نشان می‌دهد که پژو ۲۰۰۸ توانسته ۵ ستاره کامل را به دست آورده و محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی را به خود اختصاص دهد. این خودروی شاسی بلند به صورت تجربی در تصادفات نیز امتحان خود را پس داده است. به همین علل اگر به دنبال یک شاسی بلند با امنیت بالا هستید، پژو ۲۰۰۸ همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

بدنه محکم در پژو ۲۰۰۸

تارا؛ ستاره ایمنی تارا؛ ایمنی خودروی تارا

تارا یکی از خودروهایی است که بعد از عرضه شدن توانست سروصدای زیادی در بازار به پا کند. این خودرو اسپرت ایرانی علاوه بر داشتن ظاهر جذاب، از نظر استحکام نیز جزو بهترین محصولات بازار است. ساخت بدنه تارا بر اساس استانداردهای جهانی انجام شده است که همین امر باعث افزایش امنیت آن می‌شود. برخی از قابلیت‌ها همچون ترمز ضدقفل، شاسی یکپارچه و ورق‌های دو فازی ضریب امنیتی این خودرو را افزایش داده است.

محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی در تارا

تضمین ایمنی مناسب با پژو ۲۰۷

وقتی که در حال بررسی محکم‌ترین بدنه ماشین ایرانی هستیم، به گزینه‌ای به اسم پژو ۲۰۷ برخورد می‌کنیم. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، خودرو ۲۰۷ پسرعموی ۲۰۶ است که کمی تغییر در ظاهر آن به وجود آمده است. بدنه مستحکم این خودرو نیز تقریبا مشابه قدرت بدنه ۲۰۶ است.

همچنین این خودرو می‌تواند ایمنی سرنشینان خودرو و عابرین پیاده را به بهترین شکل ممکن تامین کند. همچنین استانداردهای روز ۵۵ گانه نیز در ۲۰۷ گنجانده شده است. تست‌های تصادف پژو ۲۰۷ نشان می‌دهد که می‌توان به عنوان یک خودرو قوی به آن اعتماد کرد.

ایمنی پژو 207

محکم ترین ماشین های ایرانی

برای اینکه بتوانید یک خودرو جدید انتخاب کنید، باید حتما به ایمنی آن نیز توجه داشته باشید. به همین علت باید از بین ماشین‌های ایرانی گزینه‌های مقاوم و ایمن را انتخاب کنید تا در هنگام اتفاق یا تصادف خطر زیادی شما را تهدید نکند. در این مطلب از سپندخودرو سعی کردیم تا شما را با ایمن‌ترین خودروهای تولید داخل از نظر استحکام بدنه آشنا کنیم. هر کدام از این موارد تست‌های ایمنی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

همچنین بخوانید :

شرایط فروش سایپا کوییک دنده ای

پرسش و پاسخ

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران