"<yoastmark

 

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ دیزلی فوتون تونلند دوکابین با قیمت قطعی از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 21 دی ماه خبر داد.

در این طرح فروش ویژه که فقط از طریق سایت فروش آنلاین ایران خودرو دیزل انجام می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، علاوه بر روش نقدی، روش خرید فوتون تونلند دیزل نیز به روش راحتی با بازپرداخت 12 و 18 ماهه فراهم است.

 

 

جدول طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ دیزلی فوتون تونلند به صورت محدود

 

خودرو قیمت فروش کارخانه فروش تسهیلاتی زمان عرضه روش فروش
فوتون تونلند نیوفیس دیزلی 1 میلیارد و 119 میلیون تومان 12 و 18 ماهه 10 صبح دوشنبه 12 دی ماه 1401 اینترنتی

 

مشخصات فنی پیکاپ

تونلند فوتون در مقیاس جهانی یک پیکاپ کاملا مقرون به صرفه به حساب می آید. با توجه به نوع کاربری و قیمت، اصلا قرار نیست لوکس و اشرافی باشد. در واقع برای ساخت این خودرو نکات دیگری مانند هزینه طراحی، زوایای حمله، شکست و فرار، ظرفیت حمل، تعادل خارج از جاده و مواردی از این دست در اولویت قرار گرفته است، به همین دلیل در نسخه های اولیه جدای از بحث عظمت که برای این بدن هم هست. جثه و قد بلند بودن اجتناب ناپذیر بود، هیچ چیز جذاب دیگری دیده نمی شد.

این خودرو تنها پیکاپ دیزلی ایرانی با موتور معروف توربوشارژ 2.8 لیتری کامینز است که می تواند 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به قوی ترین پیکاپ دو کابین در بازار ایران تبدیل کند.

خودروی لوکس تونلند فوتون، مجهز به سیستم های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود و قابلیت چهار چرخ محرک و مصرف سوخت کمتر نسبت به رقبای خود را به خود جلب کرده است. در داخل کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول می باشد.

 

همچنین بخوانید :

فروش اقساطی دیگنیتی

فروش اقساطی ایران خودو