بازار خودرو در ایران در این روز ها بیشتر شاهد خرید و فروش خودرو های چینی می باشد‌. خودرو های چینی به دلیل برخورداری از ظاهری زیبا و عملکرد و کارایی قابل قبولشان به یکی از انتخابات افراد تبدیل شود. یکی از این خودرو ها کا توانسته است سر و صدای زیادی به پا کند خودرو دیگنیتی می باشد‌. از خودرو های که در بازار ایران جزء خودرو های کمیاب به حساب می آیند کراس اوور کوپه می باشد. در تشبیه طاهر این خودرو باید چنین بیان کرد که از لحاظ اندازه همانند خودرو های شاسی بلند می باشد ولیکن طراحی ظاهری آن بسیار همانند ماشین های اسپرت می باشد. از خودرو های جدید گروه خودروسازی بهمن خودرو می توان به دیگنیتی  اشاره نمود. این خودرو در گروه کراس اوور کوپه جای می گیرد. یکی از مهم ترین قسمت های جذاب و زیبایی این خودرو ظاهر آن می باشد که تماماً یک خودرو لوکس و مدرن با ظاهری ظریف می باشد. اگر خودرو ماکان فیس لیفت را دیده باشید در این صورت با مشاهده نمای عقب دیگنیتی به خوبی به یاد این خودرو خواهید افتاد. در ادامه در این مطلب از سپندخودرو همراه ما باشید تا نگاهی به خودرو دیگنیتی و معایب آن داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید:  فروش اقساطی دیگنیتی ، فروش اقساطی لاماری X5

 

نگاهی به خودرو دیگنیتی

دیگنیتی علاوه بر این که یک خودرو زیبا می باشد، بسیار جا دار است. به گونه ای که در صندلی ردیف دوم این قضیه کاملاً به وضوح مشاهده می شود، و سرنشینان احساس راحتی دارند. به دلیل شیب سقف این احتمال وجود دارد، که افراد قد بلند کمی احساس ناراحتی داشته باشند. در کنار این موارد طراحی کابین این خودرو در کنار متریالی که مورد استفاده قرار گرفته است، سبب شده است برتری بالا در مقایسه با برخی رقبای خود داشته باشد. سیستم تعلیق این خودرو تا حد قابل توجهی از ورود ضربات به درون کابین ممانعت می نماید. همچنین شما صدای زیادی را در داخل کابین نخواهید شنید. در نتیجه در حالت کلی کیفیت سواری این خودرو قابل قبول می باشد.

نگاهی به خودرو دیگنیتی

بررسی معایب خودرو دیگنیتی

در بیشتر خودرو های نوین از پیشرانه توربو بهره می گیرند. در نتیجه خودرو دیگنیتی نیز از این پیشرانه استفاده نموده است. با وجود آنکه نمی تواند این مورد را عیب برای این خودرو در نظر گرفت. ولیکن مشکلاتی که در نگهداری از این پیشرانه و حساسیت های آن سبب شده این مورد از معایب دیگنیتی به حساب آید. باز هم بر این موضوع تاکید داریم که این مورد به تنهایی نقطه ضعف به حساب نمی آید. ولیکن بیشتر ایرانیان تمایل دارند خودرو آنها از موتور تنفس طبیعی بهره ببرد تا در نگهداری آن با مشکلات زیادی مواجه نشوند. در کنار این مورد این خودرو در حوزه شتاب گیری نیز عملکرد چندان قابل قبولی ندارد. در نتیجه این کراس اوور خودرو چابکی نمی باشد و نباید انتظارات زیادی از آن داشت. در حالت کلی نمی توان معایب زیادی برای این خودرو مطرح نمود. چرا که  توانسته است، عملکرد خوبی داشته و نظرات بسیاری را به سمت خود جلب نماید. با وجود آنکه  سواری با این خودرو برای جوانان بسیار مطلوب و رضایت بخش می باشد‌. ولیکن بدون شک خانواده ها کاملاً از انتخاب خود راضی خواهند بود چرا که این خودرو هر آنچه که یک خانواده برای سواری لذت بخش می خواهند در خود دارد.

معایب دیگنیتی

کلام پایانی

به دلیل امکانات و آپشن های که خودرو دیگنیتی دارد، می توان گفت که قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. برای مثال اگر طراحی کابین، قابلیت و امکانات و همچنین مشخصات فنی آن را وارسی کرده باشید. بدون شک خواهید دید که در مقایسه با رقبای خود قیمت مناسبی داشته و می تواند شما را به خرید وسوسه نماید. ولیکن پیش از خرید باید این نکته را خاطر نشان کنیم، که در کشور تولید کننده اش فروش بالایی نداشته است. اما به یاد داشته باشید که در کشورمان ایران به دلیل محدودیت واردات خودرو های خارجی انتخاب های زیادی برای خرید ندارید.  در نتیجه شما باید از میان آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.  اکنون که مطالب بالا را مطالعه نمودید به نظر شما آیا خرید دیگنیتی گزینه مناسبی است؟ از نگاه شما دیگنیتی دارای چه مزایا و معایبی است؟ نظرات خود را در رابطه با این خودرو با ما در میان  بگذارید. امیدواریم این مطلب معایب دیگنیتی از سپندخودرو برایتان مفید بوده باشد.