شرکت سازنده خودروهای ام وی ام مدیران خودرو می باشد که رتبه اول را در میان سازندگان داخلی از آن خود کرده است. در مورد خودروهای برند ام وی ام انتقادات زیادی وجود دارد، اما کسانی که عملکرد این خودروها را دیده اند بازخورد متفاوتی را بروز داده اند. در واقع می توان گفت در میان رقیبان از جاذبه و امکانات بیشتری برخوردار است. به همین دلیل کم کم شاهد ورود خودروهای مختلفی از این برند در ایران هستیم که در این میان می توان ام وی ام 550 را نام برد. این خودرو فروش خود را در بازار چین و در سال 2013 آغاز کرد. مدت زمان زیادی از رو نمایی ام وی ام 550 در ایران نمی گذرد و نمونه های اتوماتیک آن نیز در حال حاضر به عرضه می رسد. برای این که شرایط بهتری را برای خرید خودروی مورد نظر تجربه کنید می توانید در فروش اقساطی ام وی ام 550 ثبت نام بفرمایید.

این خودرو در اصل در کلاس بدنه سدان قرار گرفته و در حد متوسط برای رانندگی شهری مناسب می باشد. از لحاظ ظاهری ام وی ام 550 در هر زاویه حس متفاوتی را به شما القاء می کند. در نگاهی به نمای رو به رو ترکیب خطوط با جلو پنجره را می بینیم که به همراه چراغ های جلو زیبایی ادغام شده با سادگی را به شما نشان می دهد. وقتی به سراغ نماهای دیگر این خودرو می رویم ویژگی خاصی نمی بینیم به قدری که به نظر می رسد برای طراحی فقط به نمای جلو پرداخته شده و توجه خاصی به باقی زوایا صورت نگرفته است. با ورود به فضای کابین ام وی ام 550 طراحی مناسب و حیرت آوری را مشاهده می کنید و نظم در جای جای آن موج می زند. داشبورد از دو رنگ تشکیل شده که ویژگی منحصر به فردی به فضای داخلی این خودرو می بخشد، هم چنین بخش های زیادی برای قرار گرفتن اشیاء و وسایل تعبیه شده است. پلاستیکی که در قسمت های مختلف کابین به شکلی هوشمندانه به کار برده شده به سختی قابل تشخیص است. فاصله بین دو محور با اندازه ای مناسب برای سرنشینان فضای خوب سر و پا را فراهم آورده است.

بررسی امکانات و مشخصات فنی ام وی ام 550

تجهیزات ام وی ام 550 به نسبت قیمت آن توجه هر شخصی را به خود جلب کرده و تعداد طرفدارن و فروش آن را بالا می برد. از این تجهیزات می توان به سانروف، شیشه‌های برقی، سیستم صوتی با دارا بودن 4 بلندگو استریو و پورت USB و صفحه نمایشگر لمسی اشاره کرد. نکات ایمنی در نظر گرفته شده برای این خودرو تعداد 2 کیسه هوا برای سرنشین جلو و راننده، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ضد بلوکه ترمز، هم چنین ABS ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ و کمربندهای ایمنی سه نقطه ای می باشد. پیشرانه مورد استفاده در ام وی ام 550 که در زیر کاپوت آن قرار گرفته با حجم 1.8 لیتری ارائه می شود. توان تولید شده این موتور 130 اسب بخار در 5,750 دور در دقیقه و گشتاور 170 نیوتن متر در 4,500 دور در دقیقه است. این پیشرانه به وسیله گیربکس CVT شتابی معادل 10.8 ثانیه و سرعت مناسب 185 کیلومتر را به این خودرو منتقل می کند.

حجم باک این خودرو 50 لیتر بوده و رینگ های آن آلومینیومی است. دیگر تجهیزات رفاهی در ام وی ام 550 شامل: آینه‌های برقی کناری به همراه گرم‌کن، صندلی های چرمی، زیرپایی استاندارد، نشانگر مصرف سوخت، لامپ‌های مه شکن جلو، سیستم ضد سرقت و پاور ویندوز می شود. تیپ های عرضه شده در چین دوربین دید عقب و سامانه  GPSرا نیز در تجهیزات خود دارا هستند. گارانتی 5 ساله ای که توسط این خودرو ارائه داده می شود هر خریدار علاقه مند به یک خودروی شهری با قیمت مناسب را به خود جذب می کند. برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش اقساطی خودرو هایی در این کلاس بدنه و رنج قیمت به سپند خودرو مراجعه کنید.