بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو 1402 | تحویل فوری

شرکت سپند خودرو یکی از با سابقه ترین مجموعه های فعال در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد که تمامی محصولات تولید شده در شرکت ایران خودرو را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند.ما در سپند خودرو سعی داریم بهترین شرایط را برای شما همراهان عزیز فراهم کنیم. تحویل فوری، سند به نام و همچنین خرید با کمترین مبلغ پیش پرداخت از مزایای خرید از سپند خودرو می باشد

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

شرکت سهامی عام ایران خودرو فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ با تولید و مونتاژ اتوبوس‌های ال پی آغاز کرد. فعالیت جدی این شرکت در‌واقع با عقد قرارداد با شرکت روتس انگلیس برای تولید پیکان استارت خورد. این شرکت با هدف حضور در صحنه بازار داخلی و توسعه صادرات به کشورهای دیگر تولید انبوه خودرو سمند را دستور کار خود قرار داد. در‌حال‌حاضر این شرکت در زمینه تولید، مونتاژ و فروش انواع خودروهای پارس، سمند، سورن، رانا،‌ پژو ۴۰۵، هایما، دنا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، تارا، وانت آریسان، تندر ۹۰، کپچر، تندر پیکاپ، سوزوکی و اچ ۳۰ کراس فعالیت دارد. در طرح فروش خودرو اقساطی سپند خودرو امکان خرید محصولات ایران خودرو را خواهید داشت.

درباره محصولات ایران خودرو

در‌حال‌حاضر ایران خودرو با عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی، بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای سواری و مناسب برای خانواده است. ایران خودرو پژوهای ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷ را بر‌اساس استانداردهای خودروهای فرانسوی در ایران مونتاژ می‌کند. خودروهای ال ۹۰ و کپچر نیز از طریق همکاری با برند فرانسوی رنو در خط تولید ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شوند.

ایران خودرو کار مونتاژ خودروهای لوکس و پرآپشن‌تری هم‌چون هایما S5، S7 و S8 را نیز آغاز کرده است. این خودرو‌ها بین محصولات تولید و مونتاژ داخل، گزینه‌های لوکسی محسوب می‌شوند. پیشرانه‌ در نظر گرفته شده برای خودروهای هایما از نوع ۱.۵ لیتری توربو MPI است. محصولات ایران خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای داخلی هستند که از لحاظ کیفیت و امنیت مورد‌تایید مخاطبین قرار گرفته‌اند. محصولات دو گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا به‌عنوان خودروهای اقتصادی شناخته می‌شوند. در‌ سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سایپا و محصولات ایران خودرو برای مشتریان فراهم شده است.

آشنایی با خط مونتاژ محصولات ایران خودرو

گروه خودروسازی ایران خودرو برای تولید و مونتاژ محصولات خود سالن‌های مونتاژ و تکمیل‌کاری مختلفی دارد. فرآیندهای تولیدی در خطوط مونتاژ ۱ در سه قسمت تزئیناتی، مکانیکی و نهایی‌سازی انجام می‌شود و مخصوص خودروهای پژو است. در این خط مونتاژ ۳۰ دستگاه در ساعت طراحی و ساخته می‌شوند.

خط مونتاژ ۲ ایران خودرو نیز مخصوص خودروهای SUV و وانت است. خودروهایی هم‌چون هایما اس ۵، اس ۷ و اس ۸ در خط مونتاژ ۳ تولید می‌شوند. برای اطلاع از قیمت ماشین چینی هایما و اچ سی کراس ایران خودرو می‌توانید طرح‌های فروش اقساطی خودرو چینی سپند خودرو را بررسی کنید.

نحوه خرید محصولات ایران خودرو

متقاضیان با ثبت‌نام در سایت رسمی ایران خودرو می‌توانند محصول مورد‌نظرشان از این گروه خودروسازی را خریداری کنند. این شرکت محصولات خود را از روش‌های مختلفی هم‌چون قرعه‌کشی و به‌صورت شرایطی با کمترین پیش‌پرداخت به فروش می‌رساند. سپند خودرو یکی از معتبر‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های ایرانی است که در زمینه فروش اقساطی و نقدی محصولات ایران خودرو، فروش اقساطی کرمان موتور و سایر محصولات شرکت‌های خودروسازی ایرانی فعالیت دارد.

خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو

همه محصولات تولید و مونتاژ شده در ایران خودرو از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. در‌صورت مشاهده هر نوع نقص فنی برای رفع ایراد و جلوگیری از خسارت می‌توانید با مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس بگیرید یا به نمایندگی‌های مجاز شركت ايران خودرو مراجعه کنید.

حتی اگر خودرویتان را از طریق قرعه‌کشی یا به‌صورت اقساطی خریداری کرده باشید، كليه نمایندگی‌های مجاز ايران خودرو موظف به پذيرش و تعمير خودروهایی تولید این شرکت هستند. این موضوع در مورد خرید محصولات بهمن موتور اقساطی نیز صدق می‌کند. مالکان کلیه خودروهای ایران خودرو در مدت دوره گارانتی می‌توانند از خدمات پس از فروش استفاده کنند. برای برخورداری از این خدمات باید اصل و کپی کارت گارانتی همراهتان باشد.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران