خودرو ریرا محصول کشور ایران و شرکت ایران‌خودرو است که نسخه ایرانیزه پژو 2008 محسوب می‌شود. این خودرو کراس‌اوور با نام پروژه K125 توسعه یافته است. طراحان ایران خودرو در ساخت ری‌را از خودروهای روز و مدرن الهام گرفته‌اند و چهره‌ای اسپرت برای ریرا طراحی کرده‌اند. این خودرو موتور چهار سیلندر 1.7 لیتری ایران‌خودرو را دارد و قادر به تولید حداکثر 168 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور است.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی ریرا

جلوپنجره این خودرو کراس‌اوور ایرانی به‌صورت مشبک طراحی شده و چراغ‌های مه شکن در لبه پایین سپر قرار دارند. چراغ‌های اصلی خودرو ریرا در نمای جلو تا نواحی جانبی سپر ادامه دارند و چراغ‌های روی کاپوت به‌عنوان دی‌لایت به کار می‌روند.

نمای جانبی ریرا، ظاهری اسپرت دارد و به نمای جانبی پژو 2008 شبیه است. سقف خودرو به رنگ مشکی است و این رنگ تا نیمه در صندوق عقب ادامه دارد و چراغ‌های عقب در بخش مشکی‌رنگ قرار گرفته‌اند. دو خروجی اگزوز در قسمت پایین سپر عقب نیز قرار دارد.

ظاهر بیرونی خودرو ریرا

درباره طراحی داخل ریرا

در طراحی داخلی ری‌را از دو کلاستر 12 اینچی در قسمت جلو استفاده شده است. کلاستر اول اطلاعات مربوط به سرعت و سایر مشخصات را نمایش می‌دهد و کلاستر دوم برای تنظیمات سیستم سرگرمی خودرو قرار گرفته است. تنظیمات سیستم تهویه خودرو در زیر کلاستر سیستم سرگرمی واقع شده‌اند و شامل دکمه‌های فیزیکی و کنترلرهای چرخان می‌شود. فرمان خودرو نیز به شکل دی‌کات طراحی شده است و دکمه‌های کنترلی روی آن قرار دارند.

بررسی مشخصات فنی ریرا

پیشرانه خودرو ریرا، موتور 1.7 لیتری توربوشارژ است. این موتور ابتدا در سورن توربو و سپس در دنا پلاس توربو شارژر به‌‌کار‌رفته و نسخه بهینه‌شده‌ آن با نام EFP در دنا جوانان استفاده می‌شود. موتور چهار سیلندر 1.7 لیتری قادر است حداکثر 168 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به استاندارد یورو 5 برای عدم آلایندگی مجهز خواهد بود. همچنین، ریرا مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک است. برخی از افراد این خودرو را هم‌رده خودرو هایما s7 پلاس می‌دانند. مشخصات و شرایط فروش اقساطی هایما s7 پلاس را می‌توانید در بخش خودروهای ایرانی سایت مشاهده کنید.

مشخصات فنی خودرو ریرا

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل ریرا

ریرا مجهز به چهار کیسه‌ هوا جلو و جانبی برای راننده و سرنشینان، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمک به ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسورهای پارک جلو و عقب، سنسور نور و باران و دوربین عقب و دوربین 360 درجه است. تجهیزات ایمنی این خودرو تا حدودی به خودرو کراس‌اوور هایما s8 شباهت دارد. برای اطلاع از شرایط ثبت نام هایما s8 ایران خودرو، با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ریرا

از امکانات رفاهی خودرو ری‌را می‌توان به صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک، سانروف، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، چرخش چراغ‌ها در پیچ، درب صندوق برقی، سیستم صوتی به همراه 9 بلندگو و نمایشگر لمسی، کلاستر دیجیتالی و نورپردازی کابین و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

آپشن‌ها و امکانات خودر ریرا ایران‌ خودرو

شما می‌توانید کراس‌اوور ایرانی ری‌را را با شرایطی فوق‌العاده هم‌چون اقساط بلند‌مدت منعطف ۱۵ تا ۳۰ ماهه از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ریرا و به‌طورکلی شرایط اقساط ایران خودرو با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در تماس باشید.