فروش اقساطی پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P

پژو پارس یکی از محصولات محبوب ایران خودرو در ایران بوده که یکی از مدل های آن دارای موتور xu7 میباشد.این موتور مشکلاتی از قبیل ضعف در واشر سرسیلندر داشته که به روی این موضوع کار شده و موتور xu7p با تغییراتی در سرسیلندر و … که میتوانید جزئیات بیشتر آن را در مقاله موتور xu7p بخوانید، به بازار عرضه شده است.

خرید اقساطی پژو پارس xu7p

مشخصات پژو پارس با موتور xu7p

وقتی که شما با مشخصات یک خودرو آشنا باشید، مسلما بهتر می‌توانید درباره خرید آن تصمیم‌گیری کنید. پژو پارس xu7p نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما باید با شناخت کامل برای خرید آن دست به کار شوید. مشخصات این خودرو باید از لحاظ فنی و ظاهری بررسی شود تا به تصمیم قطعی دست پیدا کنید.

مشخصات فنی موتور xu7p

این خودرو می‌تواند گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر را فراهم کند که به همین علت شتاب مناسبی نیز دارد. همچنین سیستم گیربکس در این خودرو از نوع پنج سرعتی دستی است که از این لحاظ تفاوت زیادی با سایر موارد ندارد. برای اینکه شما بتوانید بهتر به مشخصات فنی این خودرو آشنا شوید، آن‌ها را در جدول زیر به صورت کامل آورده‌ایم.

مدل خودرو پژو پارس xu7p
حجم موتور ۱۷۶۱ سی سی
پیشرانه چهار سیلند ۸ سوپاپه
بیشترین گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر
بیشترین قدرت ۹۷ اسب بخار
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۰۶ لیتر در صد کیلومتر
بیشترین سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۲ ثانیه

آپشن های پژو پرشیا ELX

در مدل های ELX سفارشی ، علاوه بر مانیتور، 4 چرخ دیسکی،رینگ 15 اینچ آلمینیومی،شیشه های دودی عقب، به تنظیم برقی پشتی صندلی، سیستم‌صوتی مالتی‌مدیا، آینه‌های جانبی برقی تاشو، دوربین دید عقب، سنسور نور و باران، هشدار کاهش باد لاستیک، دسته راهنمای جدید و جلو آمپر دیجیتال مجهز است.

 

خرید قسطی پژو پارس xu7p

طراحی ظاهری پژو پارس ELX

پژو پارس xu7p از نظر طراحی بیرونی تفاوت زیادی به نسل‌های گذشته ندارد. از آنجایی که طراحی پژو پارس همچنان محبوبیت زیادی دارد، ایران خودرو ترجیح داده است که تغییری در این بخش به وجود نیاورد. نگاهی به فضای داخل کابین نشان می‌دهد که در این قسمت نیز تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود. تزئینات تریم در این خودرو به صورت دو رنگ استفاده شده است که همین موضوع اهمیت آن را بیشتر می‌کند.

تودوزی به کار رفته در این خودرو نیز از نوع پارچه‌ای است که این نظر ضعیف عمل کرده است. یکی از نکات جذاب در طراحی داخلی این خودرو مربوط به قطعات دکوراتیو طرح چوب است. این طرح سبب می‌شود که فضای داخلی ماشین حالت طبیعی‌تری داشته باشد. آینه‌های جانبی برقی نیز یکی از ویژگی‌های مهم طراحی خارجی این خودرو است که جلب توجه می‌کند. با توجه به اینکه طرح فروش اقساطی پژو پارس به طور جدی دنبال می‌شود، شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و پژو پارس xu7p را خریداری کنید.

طراحی داخلی پژو پارس موتور جدید

تفاوت پژو پرشیا xu7p با xu7

پرشیا موتور xu7p  نسبت به مدل قدیمی‌تر خود یعنی xu7 قابلیت‌های پیشرفته‌تری دارد که باید به آن توجه کامل داشت. در xu7p استاندارد آلایندگی به یورو ۵ ارتقا یافته است. همچنین میزان گشتاور موتور xu7p  بیش از ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. همین قدرت بیشتر سبب شده تا بسیاری از افراد برای استفاده از طرح فروش اقساطی پژو پارس xu7p اقدام کنند. ناگفته نماند که میزان مصرف سوخت در موتور جدید نیز کاهش زیادی پیدا کرده است. در واقع موتور جدید به ازای هر صد کیلومتر ۲ لیتر کمتر از xu7  بنزین مصرف می‌کند.

در قسمت هوارسانی و خنک‌کاری نیز تغییراتی ایجاد شده است که کارایی آن را بهبود می‌بخشد. در صورتی که شما مدل دوگانه را خریداری کنید، از رگلاتور جدید نسبت به موتورهای قدیمی‌تر برخوردار خواهید شد. در این موتور جدی حتما باید از روغن موتور ۰۲۰ استفاده کنید که قیمت نسبتا بالایی دارد. از آنجایی که فرصت خرید قسطی ماشین پژو پارس xu7p فراهم است،  سعی کنید که  از این فرصت برای خود استفاده کنید.

عکس پژو پارس xu7p جدید

نتیجه‌گیری

پژو پارس xu7p در واقع همان نسخه قبلی پرشیا است با این تفاوت که موتور آن به xu7p ارتقا یافته است. با توجه به محبوبیت که خودرو پارس دارد، این مدل نیز با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است. در این مطلب از سپندخودرو به طور کامل شرایط این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم. خوشبختانه طرح فروش اقساطی پژو پارس xu7p  در حال اجرا است که در صورت نیاز می‌توانید آن را به صورت تحویل فوری دریافت کنید.

 

همچنین بخوانید :