خودرو 207 اتوماتیک MC با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو به بازار عرضه شد. پژو 207 اتوماتیک مدل MC با سقف قرمز را می­‌توان الگوبرداری ایران خودرو از خودرو کوییک R سایپا به‌حساب آورد. این خودرو اسپرت با موتور TU5P قابلیت‌های دینامیکی بالا و مصرف سوخت پایینی دارد. این موتور مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 5 است و طبق اعلام مسئولین شرکت ایران خودرو موجب ارتقای شتاب و کاهش مصرف در پژو ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ خواهد شد. 

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی 207 اتوماتیک MC

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک MC، مجهز به رینگ‌های مشکی (طرح کربن) جلوه‌ای مدرن و اسپرت دارد. این خودرو نسبت به پژو 207i تغییرات ظاهری عمده‌ای ندارد و تفاوت آن‌ها در رنگ قرمز سقف، اسپویلر عقب، ضربه‌گیرهای روی درها و برخی قطعات دکوراتیو دیگر واقع در سپر جلو، روی درب عقب و آینه‌های بغل محدود می‌شود. این خودرو اسپرت هم‌اکنون با طرح فروش اقساطی ایران خودرو در ایران عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با کارشناسان ما در سپند خودرو تماس بگیرید. 

عکس ماشین 207 اتوماتیک MC سقف قرمز

درباره طراحی داخل کابین پژو 207 اتوماتیک MC

کابین خودرو پژو ۲۰۷ مدل اتومات MC با تزئینات قرمز رنگ در بخش‌های مختلفی مانند کمربندهای ایمنی، صندلی‌های پارچه‌ای دو رنگ قرمز خاکستری، دستگیره‌ها، دور دریچه کولر و بخشی از فرمان طراحی شده است. همچنین عبارت «207» با رنگ قرمز روی پشت سری صندلی‌های ردیف جلو دیده می‌شود. بخش‌هایی از داشبورد و سایر قطعات داخلی خودرو نیز با رنگ قرمز تزئین شده‌اند که هماهنگی جالبی با رنگ سقف خودرو دارند.

فرمان خودرو با طراحی چرمی و دوخت قرمز، صندلی‌های با دوخت جدید و رنگ‌آمیزی خاص، به جذابیت داخل کابین افزوده‌اند. خرید اقساطی پژو 207 اتوماتیک مدل MC همچون سایر محصولات ایران خودرو نظیر خرید تارا، دنا، پژو پارس و رانا پلاس در سپند خودرو فراهم شده است. به‌‌منظور خرید اقساطی پژو 207 اتومات شما می‌توانید از تسهیلات ویژه‌ای همچون تحویل یک روزه نیز بهره‌مند شوید. 

طراحی داخل 207 اتوماتیک سقف قرمز

بررسی مشخصات فنی خودرو 207 اتوماتیک MC

خودرو 207 اتوماتیک MC از موتور TU5 پلاس بهره می‌برد که یک پیشرانه 1.6 لیتری با 16 سوپاپ است. این موتور با بهره‌گیری از سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (CVVT)، بهبود یافته و عملکرد بهتری دارد. قدرت موتور پژو 207 اتوماتیک مدل MC توانایی تولید 113 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور تولیدی این موتور نیز 144 نیوتن‌متر است. 

پژو 207 اتوماتیک MC در 12.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 7.41 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. حداکثر سرعتی که پژو 207 اتوماتیک MC دارد 189 کیلومتر بر ساعت است. همچنین این خودرو برخلاف ماشین ۲۰۶ که گیربکس 5 سرعته دارد، از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که نسبت به مدل‌های قبلی عملکرد بهتری در سرعت‌های بالا و کاهش صدای موتور ارائه می‌دهد.

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل ۲۰۷ اتومات MC

خودرو پژو 207 اتومات MC مجهز به ترمز ضدقفل ABS و EBD است که به بهبود کنترل خودرو در شرایط ترمزگیری کمک می‌کند. همچنین از ترمز کمکی و ترمز دیسکی عقب برای افزایش ایمنی برخوردار است. این خودرو از سیستم‌های کمکی رانندگی شامل کروز کنترل برای حفظ سرعت ثابت در سفرهای طولانی و چراغ جلو مجهز به چراغ روز است که به افزایش دید در طول روز کمک می‌کند.

از سایر تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به ایموبلایزر، قفل مرکزی و کمربندهای ایمنی 3 نقطه‌ای پیش کشنده برای سرنشینان جلو، دوربین دید عقب و سنسور دنده عقب برای کمک به پارک راحت‌تر و ایمن‌تر، قفل ایمنی کودک، فرمان تلسکوپی و صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس برای نصب صندلی کودک اشاره کرد. 

خرید اقساطی 207 اتوماتیک MC

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های خودرو 207 اتوماتیک MC

پژو 207 اتوماتیک MC امکانات رفاهی متنوعی از جمله آینه‌های جانبی برقی راهنمادار، سیستم روشنایی ترک خودرو، چراغ جلو با چراغ روز، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر و تهویه اتوماتیک دارد. 

برای خرید اقساطی 207 اتوماتیک MC با امکان تحویل فوری (یک روزه) از طریق مجموعه سپند خودرو اقدام کنید. در سپند خودرو، فروش اقساطی ایران خودرو فعال شده است و کلیه خودروهای این مجموعه را می‌توانید با شرایط پرداخت مناسب بخرید. به‌منظور اطمینان از خرید، هیچ هزینه‌ای تا زمان تحویل خودرو از شما دریافت نخواهد شد. علاوه‌بر این، با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام مشتری صادر می‌شود.