سوزکی گرند ویتارا 2400 یکی از خودروهای suv یا شاسی بلند خارجی است که توسط شرکت ایران خودرو تولید و به بازار خودرو عرضه شده است. این خودرو که در اصل محصول گروه خودرو سازی شرکت های ژاپنی است، در سال های اخیر در بازار خودرو خاورمیانه خوش درخشیده و توانسته میزان تقاضای بالایی را به خود اختصاص دهد. اگر اطلاع از مشخصات این خوردو خارجی به جهت خرید لیزینگی خودرو برای شما هم جذاب است، در ادامه همراه با سپند خودرو باشید.

مشخصات فنی خودرو سوزوکی گرند ویتارا 2400

سوزوکی گرند ویتارا با گیربکس 5 دنده ای و همچنین مدل اتومات، توسط گروه خودرو سازی ایران خودرو تولید شده است. این خودرو با پیشرانه ای 4 سیلندری و حجم موتور 2.5 لیتری توانسته است با قدرت 169 اسب بخار 227 نیوتون بر متر را تولید کند.

قدرت شتاب خودرو سوزوکی گرند تنها 11 ثانیه طول می کشد و نهایت سرعت این خودرو 185 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

طراحی بیرونی گرند ویتارا

مصرف سوخت خودرو سوزوکی گراند ویتارا

خودرو سوزوکی به نسبت در هر 100 کیلومتر شهری 9 لیتر بنزین مصرف می کند و به عبارتی به عنوان یک خودرو کم مصرف به حساب می آید. حجم باک سوزکی 66 لیتر است و با این حساب، سوزوکی گراند ویتارا توانایی این را دارد که با یک باک بنزین 950 کیلومتر رانندگی را مسیر کند.

مشخصات خودرو سوزوگی گرند ویتارا از طراحی داخلی

در نگاه کلی، سوزوکی گراند یک خودرو فیس لیفت با شاسی یکپارچه است که به نسبت سایر خودروهای موجود داخلی از طراحی شیک و منحصر به فردی برخوردار شده است. شما می توانید برای خرید این خودرو ژاپنی از طریق سپند خودرو اقدام کرده تا با فروش اقساطی ایران خودرو بتوانید به صورت قسطی صاحب خودرو ایده ال خود شوید.

وجود رینگ های آلیازی و چهار چرخ متحرک از جمله ویژگی های مثبتی است که در کمتر خودروی داخلی به آن توجه شده است. علاوه بر این جزئیات، جلو پنجره های بیضی به همراه طراحی جذاب رینگ ها همیشه نظر کاربران را به خود جلب می کند.

علاوه بر این انحنای بالای لاستیک های خودرو با هماهنگی فرم آینه های بغل توانسته ظاهر قابل قبولی را برای این خودرو ژاپنی به وجود آورد. علاوه بر این، مهم ترین ویژگی ظاهری این خودرو که یدک پشت آن است، توانسته علاوه بر ایجاد فضای بیشتر در صندوق عقب خودرو، شناسنامه ویژه ای برای مشخصات ظاهری خود ایجاد کند.

طراحی داخلی خودرو سوزوکی گرند ویتارارا 2400

در طراحی داخلی خودرو، صندلی های چرم و نقره چوب اولین نکته ای است که توجه خریداران خوردو فروش اقساطی پارس خودرو و سایر خودروهای ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند. در نگاه کلی، اتاقک داخلی سوزوکی به نسبت سایر محصولات داخلی و خارجی جذابیت بالایی دارد اما در همین بین، فضای بسیار کم صندوق عقب این خودرو باعث شده تا بسیاری از افراد از سوزوکی به عنوان یک خودرو مناسب سفر یاد نکنند.

عکس طراحی داخلی سوزوکی گرند ویتارا

امکانات و ایمنی خودرو سوزوکی گراند 2400

در نگاه کلی، خودرو سوزوکی به نسبت یک خودروی ژاپنی از امکانات قابل قبولی برخوردار شده است. این خوردو از ترمزهای abs و ebd برای امنیت بیشتر و بهتر سرنشینان بهره مند شده است علاوه بر این، کیسه هوای ایمنی نیز به عنوان امکانی جدا نشدنی در جهت حفظ امنیت سرنشینان تعبیه شده است.

فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه اتوماتیک دیجیتال، کروز کنترل، سیستم کنترل و رهیابی خودرو همگی از جمله امکانات ارزشمندی هستند که گروه خوردو سازی ایران خودرو به آن اضافه کرده است. در ادامه در خصوص سایر امکانات سوزوکی گراند با شما صحبت خواهیم کرد.

استاندارد آلایندگی های سوزوکی، یورو 4 اعلام شده است. با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری ار خودروهای داخلی مانند خوردوهایی که با فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی از استاندارد یورو 5 بهره می برند. انتظار بیشتری از سطح آلایندگی های این خودرو می رود اما در نگاه کلی میزان استاندارد این خودرو از نگاه جهانی مناسب است.